Zou ik eventueel nog met jullie mee kunnen rijden als ik geen vervoer heb?wrote:Kaartjes gekocht![]()
Eentje voor Pete & 1 voor mij!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Yeswrote:Zou ik eventueel nog met jullie mee kunnen rijden als ik geen vervoer heb?wrote:Kaartjes gekocht![]()
wrote:Yeswrote:Zou ik eventueel nog met jullie mee kunnen rijden als ik geen vervoer heb?wrote:Kaartjes gekocht![]()
Als ik geen tentamen heb op maandag ga ik mee, ik kan het alleen nergens vinden. Weet iemand daar meer over? Mss mensen die op de HU Utrecht zitten ofzo
wrote:Gezellig dames
Daantje die gaat wokken... Oh oh oh!
P
Hardtraxx Newbie
47 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Ik zou even Mr_vertigo een PM sturen, die zit op de HU.wrote: Als ik geen tentamen heb op maandag ga ik mee, ik kan het alleen nergens vinden. Weet iemand daar meer over? Mss mensen die op de HU Utrecht zitten ofzo
Ik heb het ff aan een klasgenoot gevraagd en die zei de week van 17-21 Oktoberwrote:Ik zou even Mr_vertigo een PM sturen, die zit op de HU.wrote: Als ik geen tentamen heb op maandag ga ik mee, ik kan het alleen nergens vinden. Weet iemand daar meer over? Mss mensen die op de HU Utrecht zitten ofzo
100 % AANWEZIG
Pete heel erg bedankt dat ik mee mag rijden maar als het goed is heb ik vanavond vervoer uit het dorp geregeld
Mocht het toch om een of andere reden niet doorgaan laat ik het je nog weten
Pete heel erg bedankt dat ik mee mag rijden maar als het goed is heb ik vanavond vervoer uit het dorp geregeld
Ik heb hem geskipt, gelukkig was het wokken nog niet gereserveerd, dus het kon nog.
Ik ben op dit moment even helemaal zat van alle feesten die ik deze zomer gehad heb. Het is voor mij niets speciaals meer, dus in november pak ik weer 1 of 2 feestjes.
Ik ben op dit moment even helemaal zat van alle feesten die ik deze zomer gehad heb. Het is voor mij niets speciaals meer, dus in november pak ik weer 1 of 2 feestjes.
wrote:wrote:Gruwelijk veel zin in
Dit wordt zo epicwrote:wrote:wrote:Gruwelijk veel zin in
Ik heb trouwens wel tentamenweek daarna maarja, ik mag dit niet missen
Dit wordt echt epic inderdaad
Even een lijstje maken van mensen die aanwezig zijn (vul maar aan):
- Pete.
- Janus.
- Daveytl.
Even een lijstje maken van mensen die aanwezig zijn (vul maar aan):
- Pete.
- Janus.
- Daveytl.
- Pete.
- Janus.
- Daveytl.
- Pommer & WZY + aanhang
Ik denk dat we geen meeting topic hoeven te maken voor die locatie
De vorige keer was ik nog geen 5 minuten binnen of ik kwam half HT al tegen
- Janus.
- Daveytl.
- Pommer & WZY + aanhang
Ik denk dat we geen meeting topic hoeven te maken voor die locatie
De vorige keer was ik nog geen 5 minuten binnen of ik kwam half HT al tegen
B
- Pete.
- Janus.
- Daveytl.
- Pommer & WZY + aanhang
- Banaanslak
- Echte_oostzaner
- Hoofdcoach
- Janus.
- Daveytl.
- Pommer & WZY + aanhang
- Banaanslak
- Echte_oostzaner
- Hoofdcoach
Ik ga zo hard hopen dat Titan of Thera (of wie dan ook) nog eens een keer Who Wants This erop gooit. Dit is wel hét ideale feest ervoor
wrote:Ik ga zo hard hopen dat Titan of Thera (of wie dan ook) nog eens een keer Who Wants This erop gooit. Dit is wel hét ideale feest ervoor
Zul je net zien dat ik dan op de wc zit ofzo... dan begin ik gewoon te raggen in dat hokjewrote:wrote:Ik ga zo hard hopen dat Titan of Thera (of wie dan ook) nog eens een keer Who Wants This erop gooit. Dit is wel hét ideale feest ervoorAls ik die hoor word ik helemaal gek.
Nee maar het zou geniaal zijn jah
Chris One draaide hem ook @ Wish
Wat sowieso 1 van mijn favoriete sets ooit was!
Wat sowieso 1 van mijn favoriete sets ooit was!
Afgesproken ! Als ie niet al toevallig gedraaid is, gooi ik m dr op op Bass Academywrote:Zul je net zien dat ik dan op de wc zit ofzo... dan begin ik gewoon te raggen in dat hokjewrote:wrote:Ik ga zo hard hopen dat Titan of Thera (of wie dan ook) nog eens een keer Who Wants This erop gooit. Dit is wel hét ideale feest ervoorAls ik die hoor word ik helemaal gek.
Nee maar het zou geniaal zijn jahHeb hem nog maar 1 x gehoord en dat was toevallig ook tijdens Thera, maar dat was zo'n kutgeluid & kutfeest verder dat ik die niet helemaal mee kan tellen eigenlijk
ik ga lekker de hele avonf stilstaan (a) keer wat anders dan losgaan
Heldwrote:Afgesproken ! Als ie niet al toevallig gedraaid is, gooi ik m dr op op Bass Academy
Geef ff een seintje dan ga ik snel pissen voordat ie begint
Baas!!wrote:Afgesproken ! Als ie niet al toevallig gedraaid is, gooi ik m dr op op Bass Academy
Is overigens helemaal niet erg om die te draaien als hij al eerder is gedraaid hoor
Who was there
Nobody has said they're going yet.