Mocht ik gaan wil ik wel bobben als je 'n auto kunt fixenwrote:Moet ook nog even kijken hoe ik hier kom, gelukkig duurt het nog ff.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Beesd ligt nu niet bepaald voor iedereen om de hoek, plus kwaliteit geluid vond ik zelf niet per se optimaal daarwrote:De feesten van begin 2018 zien er meteen stukken beter uit die van vrijwel heel 2017. Het afgelopen jaar vond ik persoonlijk echt een ontzettend matig jaar qua feesten en lineups, uitzonderingen natuurlijk daargelaten. Origins, Loudness en nu Bass Protocol zijn drie feesten waar ik nu al echt enorm naar uit kijk!
Zonder twijfelTwijfelen tussen Qapital en Bass Protocol snap ik trouwens niet echt. Dit soort feesten zijn maar één keer, en van Qapital komen nog tig edities.wrote:Aanwezig.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Beesd ligt voor niemand buiten de provincie Utrecht om de hoek.
Ben ik blij dat ik iemand ken die op de camping daar staat. Jammer dat het campingseizoen nog niet begonnen is. En over die 2de zaal. Vorige keren dat ik ben geweest had je boven frenchcore/terror. Dus van guccipetten zal je geen last van hebben
Hier ook twijfel. Eerste keer Qapital of dit... Ligt voornamelijk of ik kaarten kan scoren voor Qapital.
Oja, voor de mensen die voor de eerste keer naar deze locatie toe gaan. Ik zou echt oordoppen meenemen want ik was ze 1x vergeten met Bassprotocol Gearbox... Heb het geweten ook
En de vloer is kut ja. Vooral bij het drinken halen. Moet je twee treden op en die zijn spekglad. Ben al bijna paar keer op mijn muil gegaan. Wc is ook drama. Daar is het ook aardig nat bij het handenwassen.
Hier ook twijfel. Eerste keer Qapital of dit... Ligt voornamelijk of ik kaarten kan scoren voor Qapital.
Oja, voor de mensen die voor de eerste keer naar deze locatie toe gaan. Ik zou echt oordoppen meenemen want ik was ze 1x vergeten met Bassprotocol Gearbox... Heb het geweten ook
En de vloer is kut ja. Vooral bij het drinken halen. Moet je twee treden op en die zijn spekglad. Ben al bijna paar keer op mijn muil gegaan. Wc is ook drama. Daar is het ook aardig nat bij het handenwassen.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Die auto kan ik regelen!wrote:Mocht ik gaan wil ik wel bobben als je 'n auto kunt fixenwrote:Moet ook nog even kijken hoe ik hier kom, gelukkig duurt het nog ff.
wrote: Daar is het ook aardig nat bij het handenwassen.
Niet op je handen pissne, porbnleem opgelost!!!!!
Is het nou 'Chapters of the Night' of 'Chapters of the Mind'?
Chapters of the mindwrote:Is het nou 'Chapters of the Night' of 'Chapters of the Mind'?
Het feest heet Chapters of the Night, het album Chapters of the Mind 
99% aanwezig
Zag trouwens dit nog in de link naar dit feest staan
baas-protocol-hazard-chapters-of-the-mond
Zag trouwens dit nog in de link naar dit feest staan
Dat was de titel bij het aanmaken van dit topicwrote:99% aanwezig![]()
Zag trouwens dit nog in de link naar dit feest staan![]()
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
wrote:Dat was de titel bij het aanmaken van dit topicwrote:99% aanwezig![]()
Zag trouwens dit nog in de link naar dit feest staan![]()
Ik was zo enthousiast bij het maken van dit topic dat ik de controle heb overgeslagen op de telefoon. Dat heb ik geweten ook
Feest is 's nachts dus lekker afwezig 
Morgen gaan er een gelimiteerd aantal early birds in de verkoop 
Bron? En rond hoelaat?wrote:Morgen gaan er een gelimiteerd aantal early birds in de verkoop
https://www.facebook.com/46867501985466 ... 86/?type=3wrote:Bron? En rond hoelaat?wrote:Morgen gaan er een gelimiteerd aantal early birds in de verkoop
https://www.clubrodenburg.nl/?page=event&id=1001
VOORVERKOOP: € 15 - DEUR: € 20
EARLY BIRD: € 12,50
DUO TICKET: € 27
Er rijden geen bussen voor het evenement. Dan maar lopen
Dat scheelt wel ff met Qapital
VOORVERKOOP: € 15 - DEUR: € 20
EARLY BIRD: € 12,50
DUO TICKET: € 27
Er rijden geen bussen voor het evenement. Dan maar lopen
Dat scheelt wel ff met Qapital
Er staat "early birds on sale now" maar vind nog geen mogelijkheid om die te kopen op de site. Onduidelijk wel.
Ik zag ze op Facebook reageren op iemand dat ze vanavond in de verkoop gaan, er werd geen specifieke tijd genoemd.