Waarom zijn al deze feesten een pokkeneind weg.
Maar toch maar even kijken om hier heen te gaan.
Maar toch maar even kijken om hier heen te gaan.
Meer animo dan in het hoge noorden.wrote:Waarom zijn al deze feesten een pokkeneind weg.
Bereikbaarheid ben ik mee eens, maar de rest heb ik niet zo ervaren. Vond het geluid wel hard, maar niet zeg maar hiroshima bommen hard ofzo. Maar ben wel benieuwd naar de line-up.wrote:Aan de ene kant is Vazard echt een must go, aan de andere kant heb ik zo'n ontiegelijke hekel aan deze locatie (bereikbaarheid is kut, gladde vloer, geluid zo tyfus hard dat mn oordoppen nog oordoppen nodig hebben, ...) dat ik het toch ga laten afhangen van de line ups of ik hierheen ga of toch maar Qapital verkies...
Locatie is inderdaad ook wat minder. Verder hoop ik niet dat er deze avond in de andere zaal weer zo'n verzamelfeest voor bontkraagjes plaatsvindt, anders heb je nog wel eens kans dat er een paar verdwaalde guccipetjes door de zaal baggeren.wrote:Aan de ene kant is Vazard echt een must go, aan de andere kant heb ik zo'n ontiegelijke hekel aan deze locatie (bereikbaarheid is kut, gladde vloer, geluid zo tyfus hard dat mn oordoppen nog oordoppen nodig hebben, ...) dat ik het toch ga laten afhangen van de line ups of ik hierheen ga of toch maar Qapital verkies...
Nou de laatste keer was er een vrijgezellenfeest aan de gang en die vrouwtjes gedroegen zich best gezellig. Met gucci petjes volk heb ik geen ervaring maar ik vermoed dat je er niet veel last van gaat hebben.wrote:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zij zich gedragen op spoontech muziek
Heel jammer dit, Qapital vaak toch wel een zekerheidje. Maarja, Spoontechavondje komt ook niet vaak voor.wrote:Wel zelfde datum als Qapital. Enige nadeel aan dit feest. Maar waarschijnlijk hierbij
Ach, wat is ver? Wij komen uit Zeeland, dus 95% van de feesten zijn voor ons ~1,5 uur rijden. Zo ook deze. Wel een stukje gewenning ook, want ik vind het altijd mega gezellig op de heen- en terugreis.wrote:Waarom zijn al deze feesten een pokkeneind weg.
Afgelopen editie was dat tussenstuk dicht volgens mij, dus je kon niet eens van de ene naar de andere zaal lopen. En als dat wel had gekund denk ik niet dat de guccipetjes het heel lang in die zaal vol hadden gehouden. Maak me hier ook geen zorgen over. Was alleen wel grappig destijds in de rij. Vond al dat er vreemd volk op Spoontech af kwam van de keer haha.wrote: Locatie is inderdaad ook wat minder. Verder hoop ik niet dat er deze avond in de andere zaal weer zo'n verzamelfeest voor bontkraagjes plaatsvindt, anders heb je nog wel eens kans dat er een paar verdwaalde guccipetjes door de zaal baggeren.
2/2.5 voor onswrote:Ach, wat is ver? Wij komen uit Zeeland, dus 95% van de feesten zijn voor ons ~1,5 uur rijden. Zo ook deze. Wel een stukje gewenning ook, want ik vind het altijd mega gezellig op de heen- en terugreis.wrote:Waarom zijn al deze feesten een pokkeneind weg.
Oke, vooruit. Dat is redelijk ver ja. Maar goed. Bij twijfel: doen.wrote:2/2.5 voor onswrote:Ach, wat is ver? Wij komen uit Zeeland, dus 95% van de feesten zijn voor ons ~1,5 uur rijden. Zo ook deze. Wel een stukje gewenning ook, want ik vind het altijd mega gezellig op de heen- en terugreis.wrote:Waarom zijn al deze feesten een pokkeneind weg.
Ik weet niet of je tijdens End Of Days nog bij N-Vitral was, maar het geluid stond toen echt BELACHELIJK hard.wrote:Bereikbaarheid ben ik mee eens, maar de rest heb ik niet zo ervaren. Vond het geluid wel hard, maar niet zeg maar hiroshima bommen hard ofzo. Maar ben wel benieuwd naar de line-up.wrote:Aan de ene kant is Vazard echt een must go, aan de andere kant heb ik zo'n ontiegelijke hekel aan deze locatie (bereikbaarheid is kut, gladde vloer, geluid zo tyfus hard dat mn oordoppen nog oordoppen nodig hebben, ...) dat ik het toch ga laten afhangen van de line ups of ik hierheen ga of toch maar Qapital verkies...
Ik gok:
- Vazard
- D-verze
- Infirium
- Mind Dimension
- Delete
- Rooler
- The Wicked
- Vyral
Ja ik weet precies wat Melvin bedoelt.wrote:
Denk dat ie vooral bedoelt dat al die rauwdouwers op Qapital staan en je dus echte liefhebbers hier over houdt. Al zal je die rauwdouwers hier sowieso weinig zien gok ik
wrote:Ja ik weet precies wat Melvin bedoelt.wrote:
Denk dat ie vooral bedoelt dat al die rauwdouwers op Qapital staan en je dus echte liefhebbers hier over houdt. Al zal je die rauwdouwers hier sowieso weinig zien gok ikDaarom reageer ik er ook op.
Als je het zo belangrijk vind dat je het "juiste" volk om je heen heb ga je toch lekker thuis met je vrienden spotify luisteren
Of je vindt het gewoon chill met meer liefhebbers op een feest.wrote:Ja ik weet precies wat Melvin bedoelt.wrote:
Denk dat ie vooral bedoelt dat al die rauwdouwers op Qapital staan en je dus echte liefhebbers hier over houdt. Al zal je die rauwdouwers hier sowieso weinig zien gok ikDaarom reageer ik er ook op.
Als je het zo belangrijk vind dat je het "juiste" volk om je heen heb ga je toch lekker thuis met je vrienden spotify luisteren
Twijfelen tussen Qapital en Bass Protocol snap ik trouwens niet echt. Dit soort feesten zijn maar één keer, en van Qapital komen nog tig edities.wrote:Aanwezig.