Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 10:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waarom zijn al deze feesten een pokkeneind weg.

Maar toch maar even kijken om hier heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de ene kant is Vazard echt een must go, aan de andere kant heb ik zo'n ontiegelijke hekel aan deze locatie (bereikbaarheid is kut, gladde vloer, geluid zo tyfus hard dat mn oordoppen nog oordoppen nodig hebben, ...) dat ik het toch ga laten afhangen van de line ups of ik hierheen ga of toch maar Qapital verkies...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waarom zijn al deze feesten een pokkeneind weg.

Meer animo dan in het hoge noorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Aan de ene kant is Vazard echt een must go, aan de andere kant heb ik zo'n ontiegelijke hekel aan deze locatie (bereikbaarheid is kut, gladde vloer, geluid zo tyfus hard dat mn oordoppen nog oordoppen nodig hebben, ...) dat ik het toch ga laten afhangen van de line ups of ik hierheen ga of toch maar Qapital verkies...


Bereikbaarheid ben ik mee eens, maar de rest heb ik niet zo ervaren. Vond het geluid wel hard, maar niet zeg maar hiroshima bommen hard ofzo. Maar ben wel benieuwd naar de line-up.
Ik gok:

- Vazard
- D-verze
- Infirium
- Mind Dimension
- Delete
- Rooler
- The Wicked
- Vyral
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Aan de ene kant is Vazard echt een must go, aan de andere kant heb ik zo'n ontiegelijke hekel aan deze locatie (bereikbaarheid is kut, gladde vloer, geluid zo tyfus hard dat mn oordoppen nog oordoppen nodig hebben, ...) dat ik het toch ga laten afhangen van de line ups of ik hierheen ga of toch maar Qapital verkies...


Locatie is inderdaad ook wat minder. Verder hoop ik niet dat er deze avond in de andere zaal weer zo'n verzamelfeest voor bontkraagjes plaatsvindt, anders heb je nog wel eens kans dat er een paar verdwaalde guccipetjes door de zaal baggeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zij zich gedragen op spoontech muziek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zij zich gedragen op spoontech muziek xd

Nou de laatste keer was er een vrijgezellenfeest aan de gang en die vrouwtjes gedroegen zich best gezellig. Met gucci petjes volk heb ik geen ervaring maar ik vermoed dat je er niet veel last van gaat hebben.

Locatie is verder kut met OV. echter ga ik het mijzelf niet aandoen om met de auto te komen. Dus gewoon weer met de trein en een plastic tas met ontbijt,drinken e.d. die ik in de buurt in de bosjes dump voor de volgende ochtend. :D
Met een lekker pijpje bier op het station staan is mits het droog is zo erg nog niet. En anders gewoon dikke after onder die autosnelwegbrug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
Wel zelfde datum als Qapital. Enige nadeel aan dit feest. Maar waarschijnlijk hierbij :thumbsup:


Heel jammer dit, Qapital vaak toch wel een zekerheidje. Maarja, Spoontechavondje komt ook niet vaak voor. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waarom zijn al deze feesten een pokkeneind weg.


Ach, wat is ver? Wij komen uit Zeeland, dus 95% van de feesten zijn voor ons ~1,5 uur rijden. Zo ook deze. Wel een stukje gewenning ook, want ik vind het altijd mega gezellig op de heen- en terugreis.

Indy schreef:
Locatie is inderdaad ook wat minder. Verder hoop ik niet dat er deze avond in de andere zaal weer zo'n verzamelfeest voor bontkraagjes plaatsvindt, anders heb je nog wel eens kans dat er een paar verdwaalde guccipetjes door de zaal baggeren.


Afgelopen editie was dat tussenstuk dicht volgens mij, dus je kon niet eens van de ene naar de andere zaal lopen. En als dat wel had gekund denk ik niet dat de guccipetjes het heel lang in die zaal vol hadden gehouden. Maak me hier ook geen zorgen over. Was alleen wel grappig destijds in de rij. Vond al dat er vreemd volk op Spoontech af kwam van de keer haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 13:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
Waarom zijn al deze feesten een pokkeneind weg.


Ach, wat is ver? Wij komen uit Zeeland, dus 95% van de feesten zijn voor ons ~1,5 uur rijden. Zo ook deze. Wel een stukje gewenning ook, want ik vind het altijd mega gezellig op de heen- en terugreis.


2/2.5 voor ons ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PFfoe moeilijk dit. 2 nachtfeesten gehad en gelijk alweer klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 13:46 
 
Hardtraxx Elite

Moet ook nog even kijken hoe ik hier kom, gelukkig duurt het nog ff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh ja, super dit :thumbsup:! Ik heb mijn beste feesten altijd in Rodenburg gehad, ik vind het op 1 of andere manier echt een leuke locatie. Erg benieuwd naar de line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
Waarom zijn al deze feesten een pokkeneind weg.


Ach, wat is ver? Wij komen uit Zeeland, dus 95% van de feesten zijn voor ons ~1,5 uur rijden. Zo ook deze. Wel een stukje gewenning ook, want ik vind het altijd mega gezellig op de heen- en terugreis.


2/2.5 voor ons ;)


Oke, vooruit. Dat is redelijk ver ja. Maar goed. Bij twijfel: doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tjoek tjoek. Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Norther66 schreef:
Aan de ene kant is Vazard echt een must go, aan de andere kant heb ik zo'n ontiegelijke hekel aan deze locatie (bereikbaarheid is kut, gladde vloer, geluid zo tyfus hard dat mn oordoppen nog oordoppen nodig hebben, ...) dat ik het toch ga laten afhangen van de line ups of ik hierheen ga of toch maar Qapital verkies...


Bereikbaarheid ben ik mee eens, maar de rest heb ik niet zo ervaren. Vond het geluid wel hard, maar niet zeg maar hiroshima bommen hard ofzo. Maar ben wel benieuwd naar de line-up.
Ik gok:

- Vazard
- D-verze
- Infirium
- Mind Dimension
- Delete
- Rooler
- The Wicked
- Vyral

Ik weet niet of je tijdens End Of Days nog bij N-Vitral was, maar het geluid stond toen echt BELACHELIJK hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 uur en drie kwartier rijden. Week ervoor waarschijnlijk Masters of Hardcore. Misschien last-minute maar denk niet dat ik hier te vinden ben helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu je het zegt over dat hard geluid. Main Concern als afsluiter op 1 of andere Bass Protocol was ook niet te harden toen. We zijn toen ook vertrokken. Ik vraag me af, kan je dat tegen de geluidsman zeggen, of lachen ze je gewoon vierkant uit dan. Want je zag echt mensen naar elkaar kijken van : wtf, dit is echt veel te luid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:

Denk dat ie vooral bedoelt dat al die rauwdouwers op Qapital staan en je dus echte liefhebbers hier over houdt. Al zal je die rauwdouwers hier sowieso weinig zien gok ik :P


Ja ik weet precies wat Melvin bedoelt. >.< Daarom reageer ik er ook op.

Als je het zo belangrijk vind dat je het "juiste" volk om je heen heb ga je toch lekker thuis met je vrienden spotify luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! Dit kan ik als fanboy niet missen uiteraard. Lekker begin van dit jaar inderdaad, Origins/Loudness/dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 13:33 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
chas1n schreef:

Denk dat ie vooral bedoelt dat al die rauwdouwers op Qapital staan en je dus echte liefhebbers hier over houdt. Al zal je die rauwdouwers hier sowieso weinig zien gok ik :P


Ja ik weet precies wat Melvin bedoelt. >.< Daarom reageer ik er ook op.

Als je het zo belangrijk vind dat je het "juiste" volk om je heen heb ga je toch lekker thuis met je vrienden spotify luisteren


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 13:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
chas1n schreef:

Denk dat ie vooral bedoelt dat al die rauwdouwers op Qapital staan en je dus echte liefhebbers hier over houdt. Al zal je die rauwdouwers hier sowieso weinig zien gok ik :P


Ja ik weet precies wat Melvin bedoelt. >.< Daarom reageer ik er ook op.

Als je het zo belangrijk vind dat je het "juiste" volk om je heen heb ga je toch lekker thuis met je vrienden spotify luisteren


Of je vindt het gewoon chill met meer liefhebbers op een feest.

Raar niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk, liefhebbers altijd mooi, maar alsof je ineenkeer geen liefhebber meer bent als je ook graag naar Qapital was gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meesten zullen wel gewoon liefhebber zijn, die 3 verdwaalde mondkapjes veranderen toch niks aan de sfeer (ongeacht Qapital of niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De feesten van begin 2018 zien er meteen stukken beter uit die van vrijwel heel 2017. Het afgelopen jaar vond ik persoonlijk echt een ontzettend matig jaar qua feesten en lineups, uitzonderingen natuurlijk daargelaten. Origins, Loudness en nu Bass Protocol zijn drie feesten waar ik nu al echt enorm naar uit kijk! :D

Zonder twijfel
RTM93 schreef:
Aanwezig.


Twijfelen tussen Qapital en Bass Protocol snap ik trouwens niet echt. Dit soort feesten zijn maar één keer, en van Qapital komen nog tig edities.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten