Vazard vs Delete nu van 3 tot 4 ipv 4 tot 5? Anders kan Delete nooit om 5:30 in Amsterdam zijn 
Edit: was al bekend dus
wrote:Je wordt niet vergeten.wrote: He moat, als je nog een album kan kopen dan hou ik me aanbevolen he.
wrote:Waar staat die aanpassing dan aangegeven? Zie het nergens namelijk.

Ah ik zat te zoeken naar een postwrote:wrote:Waar staat die aanpassing dan aangegeven? Zie het nergens namelijk.
In het evenement.
Al antwoord gehad?wrote: Heb de organisatie even een berichtje gestuurd op Facebook over het eerder opengaan van de zaal ja of nee. Ben benieuwd.
Bovenaan deze pagina.wrote:Al antwoord gehad?wrote: Heb de organisatie even een berichtje gestuurd op Facebook over het eerder opengaan van de zaal ja of nee. Ben benieuwd.
Vorig jaar 10 minuten eerder open gegaan... Maar zou wel echt triest zijn als ze dat niet doen. Mis je gewoon 15 minuten van de man waar het die avond om draait. Beetje vreemd.wrote:Al antwoord gehad?wrote: Heb de organisatie even een berichtje gestuurd op Facebook over het eerder opengaan van de zaal ja of nee. Ben benieuwd.
Als ik op dezelfde plaats in de rij sta als vorig jaar mis ik heel die set...wrote:Vorig jaar 10 minuten eerder open gegaan... Maar zou wel echt triest zijn als ze dat niet doen. Mis je gewoon 15 minuten van de man waar het die avond om draait. Beetje vreemd.wrote:Al antwoord gehad?wrote: Heb de organisatie even een berichtje gestuurd op Facebook over het eerder opengaan van de zaal ja of nee. Ben benieuwd.
Ik hoop op de Regain Mashup, Let's Get Pillz en Zet Hem In Zn 6 Danwrote:Hoop zo dat Formula 2012, D en Zimmersion gedraaid worden deze avond!
En niet te vergeten die cd , Godverdomme genoeg cash meenemen godverdomme.wrote:Vorig jaar 10 minuten eerder open gegaan... Maar zou wel echt triest zijn als ze dat niet doen. Mis je gewoon 15 minuten van de man waar het die avond om draait. Beetje vreemd.wrote:Al antwoord gehad?wrote: Heb de organisatie even een berichtje gestuurd op Facebook over het eerder opengaan van de zaal ja of nee. Ben benieuwd.
Dus je wil het graag terug?wrote:Godverdomme ik heb weer lichte keelpijn en nu stress ik hem wel een beetje of Mn keelontsteking niet terug komt
Fixedwrote:Dus je wil het graag terug?wrote:Godverdomme ik heb weer lichte keelpijn en nu stress ik hem wel een beetje of Mn keelontsteking niet terug komt
Had eigenlijk gehoopt dat die wat oude spoontech platen zou draaien of iets, maar niet al zijn nieuwe nummers gaat testen. Daar is het simpelweg gewoon niet het publiek voor...wrote:BASS PROTOCOL THIS WEEKEND!!
5 new tracks ready to be premiered on Saturday at Bass Protocol: Vazard - Chapters Of The Night
-Unkind - Breaking Point
-Unkind - Motherf*uckerz
-Unkind - Fuckin' with the best
-Unkind x TBA
-Malice & Unkind - Before Dying
CHECK OUR INSTAGRAM STORIES FOR SNEAKY PREVIEWS!
https://www.instagram.com/unkind.official/
Sorry maar dit kan toch niet? Gaat hij daar gewoon nieuwe (Gearbox)platen draaien... Die titels ook.wrote:Unkind op zijn Facebook:
wrote:BASS PROTOCOL THIS WEEKEND!!
5 new tracks ready to be premiered on Saturday at Bass Protocol: Vazard - Chapters Of The Night
-Unkind - Breaking Point
-Unkind - Motherf*uckerz
-Unkind - Fuckin' with the best
-Unkind x TBA
-Malice & Unkind - Before Dying
CHECK OUR INSTAGRAM STORIES FOR SNEAKY PREVIEWS!
https://www.instagram.com/unkind.official/
Heb op lsdb.nl 2 lijstjes van hem gevonden. Draait gewoon Spoontech platen. En z'n track Heartless is wel lomp. Dus ik heb er wel vertrouwen in. Al vind ik het wel raar dat hij na 1 zelfgemaakte track al bij Spoontech zit. Wat Unkind betreft, een slechter publiek om zen tracks te testen had hij niet kunnen treffen. 5 nieuwe tracks testen als je met 2 andere DJ's staat te draaien is sowieso al veel vind ik. En zeker Unkind z'n muziek leent er zich op die avond gewoon niet toe.wrote:Wat heeft die The Wicked eigenlijk te bieden? Kan nergens een lijstje van hem vinden. Ben op z'n FB even wat jaren terug gegaan en die heeft dus nog nooit gedraaid op een feest blijkbaar. Als die ook zo'n gare platen draait of met slecht mixwerk aan komt zetten kan The Purge de boel ook niet meer redden hoor. Afwachten zeker...