Hmm gematigd tevreden met deze time table. Jammer dat Vaz & Del geen langere set krijgen. Vooral 2 uurs set van HM Genox en Radiance zie ik beetje tegenop. Ben bang dat ik daardoor beetje ga inkakken en dat de beleving van de rest van het feest een beetje verpest wordt. Ze konden hen beter omruilen met de set ervoor. Heb toch wat meer met de tracks en platenkeuze van die drie en dan vooral Vyral en D Verze. Laatste 1,5 uur zal wel gewoon lekker beuken worden dus dat daar wat rare kicks van Unkind tussen zullen zitten, zal me niet boeien denk ik. Hoop wel op voldoende Mind Dimension platen tijdens die set
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Prima TT. Ben 5 jaar terug eens op een r&b feest geweest bij Rodenburg, kan me niet meer herrineren of het daar groot was. Dus genoeg plaats of? Beetje de nxt van time-out?
Half uurtje Vazard Classics wordt wel genieten denk ik 
Uiterlijk 10 uur voor de deur dus. :')wrote:Half uurtje Vazard Classics wordt wel genieten denk ik
Heb de organisatie even een berichtje gestuurd op Facebook over het eerder opengaan van de zaal ja of nee. Ben benieuwd.
Ah top, dan was je me net voor. Benieuwd wat hij daar allemaal gaat draaienwrote:Uiterlijk 10 uur voor de deur dus. :')wrote:Half uurtje Vazard Classics wordt wel genieten denk ik
Heb de organisatie even een berichtje gestuurd op Facebook over het eerder opengaan van de zaal ja of nee. Ben benieuwd.
View on YouTube hint hint
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Beloofden ze de vorige keer ook!, ging het 5 minuten voor het feest begon los helaas.wrote:Uiterlijk 10 uur voor de deur dus. :')wrote:Half uurtje Vazard Classics wordt wel genieten denk ik
Verder prima timetable. Main concern closing hopelijk idd. Gok van wel.
Al is het alleen voor de cdwrote:Uiterlijk 10 uur voor de deur dus. :')wrote:Half uurtje Vazard Classics wordt wel genieten denk ik
Leuk gedaan die indeling met chapters
ziet er naar uit dat dit vet gaat worden met deze timetable 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Gaat er nog aanhang mee van Hardtraxxers die eigenlijk niet zoveel met spoontech hebben maar gewoon mee gaan voor de gezelligheid?
asking for a friend.
Lees altijd mee, maar post nooit. Maar speciaal voor deze dan: deze avond gaat episch worden 
Ik heb hier ook niet normaal veel zin in! Nog nooit een hele avond spoontech live mee mogen maken, bij We Are Hardstyle en op Loudness een voorproefje gehad dus ik ben bang dat ik na deze nacht helemaal om ben.
Come to the dark side.wrote:Ik heb hier ook niet normaal veel zin in! Nog nooit een hele avond spoontech live mee mogen maken, bij We Are Hardstyle en op Loudness een voorproefje gehad dus ik ben bang dat ik na deze nacht helemaal om ben.
Wat heb ik hier ontzettend veel zin in zeg
. Helaas zondag laat in de middag/vroeg in de avond nog wel een paasdiner bij de schoonfamilie.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Onmeunig veel zin an!!

Wordt persoonlijk een hele bijzondere avond.
Wordt persoonlijk een hele bijzondere avond.
Zullen we trouwens rond een bepaald tijdstip afspreken zodat we met z’n allen naar Club Rodenburg kunnen lopen vanaf het station?
Bass Protocol parkeerplaatsmeeting 22:00!!!
Zo is ie beterwrote:Beesd station meeting 21:45 Bass Protocol parkeerplaatsmeeting 22:15!!!
21:30 en dan squatten?wrote:Bass Protocol parkeerplaatsmeeting 22:00!!!
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Zal er zijn met de auto!wrote:Bass Protocol parkeerplaatsmeeting 22:00!!!
Inb4 beatbuzz grappen.
Ik ga samen met Fuzzylogic, Indy en Seeker of Fire met de Beatbuzz 
He moat, als je nog een album kan kopen dan hou ik me aanbevolen he.wrote:Zal er zijn met de auto!wrote:Bass Protocol parkeerplaatsmeeting 22:00!!!
Inb4 beatbuzz grappen.
Wij komen ook met bus spoongekkies uit zuid-limburg haha. Wordt weer flink spierpijn kweken. 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Je wordt niet vergeten.wrote: He moat, als je nog een album kan kopen dan hou ik me aanbevolen he.
Om hier op terug te komen, de locatie kan helaas niet beloven dat ze eerder open gaan (ligt er aan hoe snel de barren opgebouwd zijn). Ze gaan het echter wel proberen, dus we blijven hoop houden!wrote:Uiterlijk 10 uur voor de deur dus. :')wrote:Half uurtje Vazard Classics wordt wel genieten denk ik