Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: B-Front & Phuture Noize - The Enlightment
Datum: 24-02-2024
Tijd: 14:00 - 00:00
Locatie: 013
Ticketsale:
Prijs: ?

Line-up:
B-Front
Phuture Noize
?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou een optie zijn, maar vond het Phuture Noize feest vorig jaar buiten deze twee heren om wat te hard, dus toen geskipt. Wacht even de line-up af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zo al 3 feesten staan in febr. Denk niet dat ik deze ga pakken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb iig de preregister ingevuld. Denk dat ik wel kaarten haal en dan ff afwacht wat de line up wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan dan niet, erg jammer. Phuture Noize feessies altijd mooi. Eerste keer sinds zijn POT host dat ik een PN gehost feest moet missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 12:17 
 
Hardtraxxer

Ik sla eigenlijk geen PN feestje over, maar afgelopen keer in 013 was mij het geluid zo tegengevallen dat ik denk ik ovesla. Of was dit een incident en is het geluid over het algemeen in orde in 013?
Bass kwam toen toaal niet door, en het meezingen van alle nummers door alle fans overstemde alles (qua sfeer wel cool maar kon de muziek zo niet "voelen" :cry: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 13:07 
 
Hardtraxxer

Lunatic schreef:
Ik sla eigenlijk geen PN feestje over, maar afgelopen keer in 013 was mij het geluid zo tegengevallen dat ik denk ik ovesla. Of was dit een incident en is het geluid over het algemeen in orde in 013?
Bass kwam toen toaal niet door, en het meezingen van alle nummers door alle fans overstemde alles (qua sfeer wel cool maar kon de muziek zo niet "voelen" :cry: )


Dat was toen toch alleen tijdens die nieuwe albumset? Dat de live drums enz. erg hard stonden en de tracks zacht? Verder wel prima geluid in 013 voor zover ik weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja luxeprobleem dat ik hier eigenlijk wel bij moet zijn maar me dat Phuture Noize feest in februari toch een beetje tegenviel. Hopelijk gaat het balkon dan wel open want het was echt belachelijk druk. Ook het geluid stond veel te zacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 17:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Ik sla eigenlijk geen PN feestje over, maar afgelopen keer in 013 was mij het geluid zo tegengevallen dat ik denk ik ovesla. Of was dit een incident en is het geluid over het algemeen in orde in 013?
Bass kwam toen toaal niet door, en het meezingen van alle nummers door alle fans overstemde alles (qua sfeer wel cool maar kon de muziek zo niet "voelen" :cry: )


Bij Reactivate was het geluid ook niet best
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ik deze wel ga meepakken, want het vorige PN feest was erg geslaagd. Sfeer, lekkere muziek, wat intiemere setting en ook praktisch voor mij omdat het in Tilburg is.

rikraben schreef:
Dat was toen toch alleen tijdens die nieuwe albumset? Dat de live drums enz. erg hard stonden en de tracks zacht? Verder wel prima geluid in 013 voor zover ik weet

Ook mijn ervaring inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu al zin aan dit feest, met deze twee kan dit kan alleen maar goud worden! Zeker met het PN feest van afgelopen jaar in het achterhoofd kan dit eigenlijk niet misgaan. Ook wel erg benieuwd wat ze samen op Qlimax gaan laten zien straks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tickets binnen :yay:

40 euro per ticket ook erg netjes. En na dat top feest vorig jaar van Phuture Noize kan dit ook alleen maar goud worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook binnen, paar cent goedkoper dan Phuture Noize feest begin dit jaar, en ik verwacht een véél betere line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Tickets binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tickets halen was alleen nog een formaliteit. Uiteraard ook hier aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeef schreef:
Denkeleda schreef:
Tickets binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Zeef schreef:
Denkeleda schreef:
Tickets binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Zeef schreef:
Denkeleda schreef:
Tickets binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Heb zo al 3 feesten staan in febr. Denk niet dat ik deze ga pakken :(

Dit. Plus het feit dat ik toch eerst de complete lineup wil zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 18:49 
 
Hardtraxx Newbie

Kleine twijfel om hier nu al een kaartje voor te halen. Wat voor lineup kunnen we verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 18:55 
 
Hardtraxxer

Ik durf mijn geld wel te zetten op B-Front en Phuture Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticket ook binnen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 19:14 
 
Hardtraxxer

Ticket binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde maand als Melodic Madness en carnaval, betwijfel of ik het kan maken om 3 weekenden in februari weg te zijn van het thuisfront :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Line up:
B-Front & Phuture Noize: The Enlightenment
Ran-D b2b Adaro
Aversion
B-Front
Devin Wild
Galactixx b2b Udex
Hard Driver
Phuture Noize
Rejecta
S1ngular b2b Jones

Dik :thumbsup:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten