ik weet best dat jullie belgen zijn, ik kan het waarschijnlijk ook echt wel vinden met jullie.. Maar sorry hoor in belgie loopt te veel partyvolk rond wat komt om te knokken, als je bij ansarat 3x wegloopt voor een ruzie. En dan staan ze je bij de uitgang op te wachten met 30 man, en bouwhekken die door de lucht vliegen

. Wij kwamen daar voor de muziek, dus val ons dan niet lastig!
Er staan ook zat belgen die lekker mee staan te stampen, respect voor hun, maar ik heb echt geen goed woord over voor de rest. Die verneuken het gewoon voor de rest, zoals jullie wel stampende belgen.
En niet boos worden op mij, maar mijn ervaringen met belgen (op hardstyle feesten die niks om muziek geven) is te slecht om positief te gaan doen daarover.
En hetzelfde als bij pinksterfestival, als zelfs de MC zegt dat ze moeten ophouden met ruziemaken.

Maar het zijn natuurlijk niet altijd de Belgen die ruzie gaan zoeken. Op die feesten zullen ook zat Nederlanders zijn die zeggen: Kom, we gaan naar Ansarat! Dan kunnen we wat Belgen hoeken!
Dit is niet negatief tegen je bedoeld hoor Stijn, maar zo is het nu eenmaal. Ik ken er zo wel een paar hier uit Hilvarenbeek..