Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Facebook schreef:
Ansarat Festival Early bird tickets zullen slechts 12.50 euro (ex fee) kosten. Binnenkort beschikbaar!


Nice, sowieso eentje aanschaffen denk ik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 18:34 
 

Vik schreef:
Timmer schreef:
ik weet best dat jullie belgen zijn, ik kan het waarschijnlijk ook echt wel vinden met jullie.. Maar sorry hoor in belgie loopt te veel partyvolk rond wat komt om te knokken, als je bij ansarat 3x wegloopt voor een ruzie. En dan staan ze je bij de uitgang op te wachten met 30 man, en bouwhekken die door de lucht vliegen :/ . Wij kwamen daar voor de muziek, dus val ons dan niet lastig!

Er staan ook zat belgen die lekker mee staan te stampen, respect voor hun, maar ik heb echt geen goed woord over voor de rest. Die verneuken het gewoon voor de rest, zoals jullie wel stampende belgen.

En niet boos worden op mij, maar mijn ervaringen met belgen (op hardstyle feesten die niks om muziek geven) is te slecht om positief te gaan doen daarover.

En hetzelfde als bij pinksterfestival, als zelfs de MC zegt dat ze moeten ophouden met ruziemaken. :oh:

Maar het zijn natuurlijk niet altijd de Belgen die ruzie gaan zoeken. Op die feesten zullen ook zat Nederlanders zijn die zeggen: Kom, we gaan naar Ansarat! Dan kunnen we wat Belgen hoeken!
Dit is niet negatief tegen je bedoeld hoor Stijn, maar zo is het nu eenmaal. Ik ken er zo wel een paar hier uit Hilvarenbeek..


Pinksterfestival was idd erg ja, heel mijn groep had ruzie. Zelf trok ik me daar niks van aan en gewoon goed losgegaan. Ik hoor iig wel vaak negatieve reacties over feesten. Heb geen zin om ruzie te krijgen op zo'n feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik miste gewoon wat respect in jou post, Timmer. Ik begrijp goed dat dat voor jou frustrerend is, dat je altijd al de verkeerde (belgen) bent tegengekomen, maar niet veralgemenen ;) Dat is trouwens wat ik hier soms op het hele forum wat mis, respect tegenover anderen en in het bijzonder de belgen. Maar dat is weer iets anders natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Ik miste gewoon wat respect in jou post, Timmer. Ik begrijp goed dat dat voor jou frustrerend is, dat je altijd al de verkeerde (belgen) bent tegengekomen, maar niet veralgemenen ;) Dat is trouwens wat ik hier soms op het hele forum wat mis, respect tegenover anderen en in het bijzonder de belgen. Maar dat is weer iets anders natuurlijk...


Ja maar naar mijn ervaringen, en je zou het van mijn kant bekijken, dan snap je het toch wel dat ik zo dat verhaaltje typte. Ik heb voor elke gast respect die staat te stampen, als hij ook zijn mede stampers respecteerd. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tuurlijk, begrijp ik best. Maar voordat je iets post kun je er toch voor zorgen dat het een beetje objectief blijft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 00:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Tuurlijk, begrijp ik best. Maar voordat je iets post kun je er toch voor zorgen dat het een beetje objectief blijft ;)


Peace. En nu on topic: Villain says: " Belgen, Hollanders,... Maakt niet uit! ;)"
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 01:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hha, vorig jaar was het lache feestje! Nu overdag wel gek.
Achja, we zullen zien met de line-up he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Hha, vorig jaar was het lache feestje! Nu overdag wel gek.
Achja, we zullen zien met de line-up he.


Ik denk dat die nog wel eens best kan meevallen! ;)
Vorig jaar was die echt al een :bomb: ! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar best vet feest ;) En als je vooraan stond veel de muziekkwaliteit nog mee... Ze moeten gewoon halverwege de tent nog een extra rij boxen hangen en het probleem is opgelost :) Hopen op een line-up zoals vorig jaar!! Endymion vs Tommyknocker & Angerfist live :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Ansarat Festival wordt volledig (en heerlijk verwarmd) indoor, van vestiaire tot en met food area... met dank aan de nieuwste generatie festivaltenten! Te koud zal het niet meer zijn. Te warm daarentegen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WTf, nice, er wordt blijkbaar een aardige duit tegenaan gegooid!
Toch maar weer zeker aanwezig dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
WTf, nice, er wordt blijkbaar een aardige duit tegenaan gegooid!
Toch maar weer zeker aanwezig dan :P

Haha :D zo dacht ik er ook over :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

HardStyler schreef:
Citaat:
Ansarat Festival wordt volledig (en heerlijk verwarmd) indoor, van vestiaire tot en met food area... met dank aan de nieuwste generatie festivaltenten! Te koud zal het niet meer zijn. Te warm daarentegen...


dit is wel goed nieuws,, :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben ook wel aanwezig denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 18:47 
 

DJ ShaG schreef:
ben ook wel aanwezig denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet het nog niet zeker maar als de line up goed is kan het wel eens zijn dat ik daar ook lekker ga lopen hakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel eens benieuwd welke area's ze dit jaar gaan maken... Vorig jaar was de hardstyle/hardcore goed gevuld, de Jump/Tek viel te doen maar die andere 2 tenten waren op 50 mensen na gewoon leeg :cry: Ik hoop allesinds dat ze dit jaar aparte hardstyle en hardcore gaan doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ben wel eens benieuwd welke area's ze dit jaar gaan maken... Vorig jaar was de hardstyle/hardcore goed gevuld, de Jump/Tek viel te doen maar die andere 2 tenten waren op 50 mensen na gewoon leeg :cry: Ik hoop allesinds dat ze dit jaar aparte hardstyle en hardcore gaan doen :)



Helemaaaaal mee akkoord, en niet meer techno of electro of house, want daar stond echt geen kat!
Ik ben even in die tente geweest en daar was het pas tyfuskoud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik begreep ook niet dat ze Alpha² en Crypsis (en Psyko Punkz dacht ik ook) in die jumptent lieten draaien. Weinig mensen gingen los daar, omdat het waarschijnlijk allemaal jumpertjes waren... Deze keer hopelijk beter georganiseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb ook veel gehoord dat er daar veel gevochten werd vorig jaar. En zoals Timmer zegt zijn er inderdaad van die fashionboys die speciaal naar daar komen om te vechten zodat ze stoer overkomen >.< ik heb nog geen enkel event in Nederland gedaan dus ben ondertussen de belgische events wel gewoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Bij crypsis was het toen zo koud dat op de zeikant van mijn glas bier ijzel kwam, toen heb ik na een half uurtje crypsis af moeten haken.


Sissie moest naar binnen idd! ;) Ik had daar nog wel ff willen blijven, maja.. met dat poep geluid daar!

De vraag is alleen of het wel de moeite waard is om hier voor vrij te gaan vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is op een andere locatie, geen gezeik meer met Geluid.
Organisator werkt bij Par-T (heb ik horen zeggen) :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

als de line up een beetje fatsoenlijk is (Dus geen hhz, dbstf, wsz ofzo) dan ben ik er waarschijnlijk wel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.ansarat.be/

Early bird tickets nu beschikbaar, alsook booze bags (drink tickets).

Aangekocht zijn meer dan 60 artiesten!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben er zeker van dat dit jaar beter wordt. Kan ook bijna niet anders ! :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten