Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:38 

Hardtraxx Addict

Ansarat Festival
Voorverkoop gaat erg hard. Koop dus snel je ticket: we laten niet meer bezoekers toe dan vorige editie om het comfort te garanderen! Check www.ansarat.be voor verkooppunten en online presale.

Gisteren op FB, dus haal maar allemaal je tickets :) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:00 

Hardtraxxer

bourzwain schreef:
Ansarat Festival
Voorverkoop gaat erg hard. Koop dus snel je ticket: we laten niet meer bezoekers toe dan vorige editie om het comfort te garanderen! Check http://www.ansarat.be voor verkooppunten en online presale.

Gisteren op FB, dus haal maar allemaal je tickets :) :drool:

Uuhm, lekker dooie bedoeling dan :')
Vorig jaar was het al zeker niet druk, en nu wordt het alleen maar groter maar met maximaal evenveel mensen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:43 

Hardtraxx Addict

Dat zegge ze misschien maar als promotie? xd
Mij maakt et niet uit hoeveel volk er is.. maar ik denk dat er nu dit jaar minder dagjesmensen zijn dan vorig jaar!
Als je kijkt naar line up.. daar komt niet het alledaagse volk op af e :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:06 

Hardtraxx Addict

HardStyler schreef:
Mij maakt et niet uit hoeveel volk er is.. maar ik denk dat er nu dit jaar minder dagjesmensen zijn dan vorig jaar!

Idd, vorig jaar waren er veel van men niet-hardstyle vrienden, die nu niet meer komen omdat ze aan me vroegen of het "nog harder" ging gaan als vorig jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:08 

Hardtraxx Addict

bourzwain schreef:
HardStyler schreef:

Idd, vorig jaar waren er veel van men niet-hardstyle vrienden, die nu niet meer komen omdat ze aan me vroegen of het "nog harder" ging gaan als vorig jaar xd

Dat bedoel ik dus..
Misschien dan ook minder ruzie zoekers ofzo? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:21 

Hardtraxx Veteran

HardStyler schreef:
bourzwain schreef:
HardStyler schreef:

Dat bedoel ik dus..
Misschien dan ook minder ruzie zoekers ofzo? :thumbup:

+ harde muziek, zou het een best dik festival maken!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 19:08 

Is het misschien een idee om met een heleboel drankbonnen te kopen zodat we dus gratis extra drankbonnen krijgen? Of is dit weer een van mijn rare ideeën?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 18:05 

Hardtraxx Veteran

Ik heb net ff de locatie opgezocht op google maps,, ligt tussen de huizen in! Ik mag hopen dat dat geen nadeel is voor het geluidsniveau :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 21:26 

Timmer schreef:
Ik heb net ff de locatie opgezocht op google maps,, ligt tussen de huizen in! Ik mag hopen dat dat geen nadeel is voor het geluidsniveau :(

Ik had het ook gezien, weet allen niet zeker ofdat google maps de juiste locatie aangeeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:11 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Timmer schreef:

Ik had het ook gezien, weet allen niet zeker ofdat google maps de juiste locatie aangeeft...

Ze moeten gewoon is gauw Streetview introduceren in België , probleem opgelost dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 19:36 

Hardtraxx Addict

Heb taxi alvast vastgelegd, tijd heen is nog bespreekbaar! Tijd terug is iig 01.15 ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 19:51 

Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
Heb taxi alvast vastgelegd, tijd heen is nog bespreekbaar! Tijd terug is iig 01.15 ;)!

Ja ik heb een probleem wat waarschijnlijk opgelost word!

Ik zo van ja 23 oktober vrij, maar toen kreeg ik te horen van ja dat kan niet want dan moeten we mais rijden enz... Maar word waarschijnlijk opgelost door vrijdag avond en zaterdag morgen te werken dusja!

Als ik echt niet mee kan, neemt stefan me kaartje en taxi zitplaats over ;)

Maar als ik wel mee ga is het miss een idee taxi rond half 2 in haghorst, want ik fiets denk ik naar rob toe.. Is wel makkelijker dan mij ook nog in de biest komen op te halen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 20:32 

Nu wil opeens heel mijn groep mee >.<. Zal ik weinig last van hebben als zij bij de hardcore staan maar is wel handiger mee vervoer :P. Het probleem is echter dat ze zichzelf zo stoer vinden dat ik bang ben dat ze weer ruzie gaan zoeken... en dat doe je dan al helemaal verkeerd in bels :thumbdown:. Ach ja, eens kijken hoe ze zich zaterdag gedragen hakkend bij heady en wildy @ I Love 2 Party.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 21:17 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Nu wil opeens heel mijn groep mee >.<. Zal ik weinig last van hebben als zij bij de hardcore staan maar is wel handiger mee vervoer :P. Het probleem is echter dat ze zichzelf zo stoer vinden dat ik bang ben dat ze weer ruzie gaan zoeken... en dat doe je dan al helemaal verkeerd in bels :thumbdown:. Ach ja, eens kijken hoe ze zich zaterdag gedragen hakkend bij heady en wildy @ I Love 2 Party.

Haha :D Zie je zaterdag dan xd
Ben benieuwd wat ze er dit jaar vn gaan maken op il2p ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 15:24 

Hardtraxxer

styl0w schreef:

Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 18:19 

Hardtraxxer

s'namiddags matchkevoetbal na de voetbal auto in en op naar ansarat , tege dan is de tekstyle al gedaan :d en begint de hardstyle :d en met zoon line-up kom zeg dat kan je niet missen en zeker niet als het dicht bij je deur is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 20:18 

Hardtraxx Addict

Ansarat Festival
Good news number one. This year we moved... so we have different sound regulations. That means a larger and harder soundsystem.

Facebook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 21:56 

bourzwain schreef:
Ansarat Festival
Good news number one. This year we moved... so we have different sound regulations. That means a larger and harder soundsystem.

Facebook!

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 07:57 

Hardtraxx Veteran

Was er al bekend dat Slim Shore hier een anthem voor maakt? Hij draaide hem op Fusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 09:26 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Was er al bekend dat Slim Shore hier een anthem voor maakt? Hij draaide hem op Fusion

Gaaf, wistek niet! Thx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 12:36 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:

Had ik ook niets van gehoord :huh: Kan ook gewoon zijn dat het een dj tool is.
Maar maakt nu ni uit, hoe klonk hem? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 16:24 

ERG Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 16:25 

Hardtraxx Veteran

Ik moet het nog zien, slim shore voor ansarat?? Echt wtf! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 17:15 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:

H.E.L.D! :love: (Slimmie Shore bedoel ik hee :D)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 23:49 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Wist ik ook nog niet. Zou leuk zijn, en al helemaal een Anthem van Slim Shore :D betwijfel het alleen hoor of er wel een Anthem gemaakt wordt voor Ansarat, de jaren er voor was er ook geen toch?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten