Net niet, nu openen zij daar de area, zo dat wij heel de dag hardstyle hebben en op het begin niet naar de tekstyle hoeven te gaan van area 2wrote:Zet dan Dozer, Freqz en Slim Shore ook in area 2!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zo had ik het nog niet bekeken. En AVIO als afsluiterwrote:Net niet, nu openen zij daar de area, zo dat wij heel de dag hardstyle hebben en op het begin niet naar de tekstyle hoeven te gaan van area 2wrote:Zet dan Dozer, Freqz en Slim Shore ook in area 2!Zo moet je dat bezien
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
was vorig jaar ook zo, toen darkraver begon in de tent starte psyko punkz in de jump tent volgens mijwrote:Net niet, nu openen zij daar de area, zo dat wij heel de dag hardstyle hebben en op het begin niet naar de tekstyle hoeven te gaan van area 2wrote:Zet dan Dozer, Freqz en Slim Shore ook in area 2!Zo moet je dat bezien
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Die tek dj's in Area 2 zijn allemaal stuk voor stuk bazen dusja.
Is inderdaad wel goed geregeld. Less tek is more partywrote:Net niet, nu openen zij daar de area, zo dat wij heel de dag hardstyle hebben en op het begin niet naar de tekstyle hoeven te gaan van area 2wrote:Zet dan Dozer, Freqz en Slim Shore ook in area 2!Zo moet je dat bezien
-
S
Betekent dat we die 3 artiesten vroeg kunnen verwachten
.
Kom ik je daar tijdens Mightyfools nog wel even tegen :p! Die gasten gaan moeilijk hardwrote:avondje area 4
Iemand een idee of er buiten Eventarea nog andere bustrips zijn naar Ansarat? Het zit weer niet mee zeg met dat klote vervoer naar een festival zoals gewoonlijk bij de plaats waar ik woon..
De bustrips van Eventsarea komen niet echt uit , er heen met die bus kan wel prima maar terug gaat niet dan sta ik vast op het station van Herentals en zou ik moeten wachten op de vroegste trein naar Sint. niklaas om weer thuis te geraken, die is pas om 5.20.. Andere optie is al rond 22.00 weg gaan om de laatste trein nog te halen , maar das ook niet echt fijn..
Wil hier toch dol graag hier heen gezien de line up vooral..
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
Neem je een doos mee, ga je daar in slapenwrote:Iemand een idee of er buiten Eventarea nog andere bustrips zijn naar Ansarat? Het zit weer niet mee zeg met dat klote vervoer naar een festival zoals gewoonlijk bij de plaats waar ik woon..De bustrips van Eventsarea komen niet echt uit , er heen met die bus kan wel prima maar terug gaat niet dan sta ik vast op het station van Herentals en zou ik moeten wachten op de vroegste trein naar Sint. niklaas om weer thuis te geraken, die is pas om 5.20.. Andere optie is al rond 22.00 weg gaan om de laatste trein nog te halen , maar das ook niet echt fijn..
Dat lijkt me geen goed idee Rogerwrote:Neem je een doos mee, ga je daar in slapenwrote:Iemand een idee of er buiten Eventarea nog andere bustrips zijn naar Ansarat? Het zit weer niet mee zeg met dat klote vervoer naar een festival zoals gewoonlijk bij de plaats waar ik woon..De bustrips van Eventsarea komen niet echt uit , er heen met die bus kan wel prima maar terug gaat niet dan sta ik vast op het station van Herentals en zou ik moeten wachten op de vroegste trein naar Sint. niklaas om weer thuis te geraken, die is pas om 5.20.. Andere optie is al rond 22.00 weg gaan om de laatste trein nog te halen , maar das ook niet echt fijn..
Laat maar heb me kaartjes al besteld en vervoer is al geregeld 
Hier ben ik ook aanwezig
Line up om van te kwijlen 
Heb hier best wel zin in eigenlijk..
Je kunt hier maar het beste heen gaan zonder al te hogen verwachtingen iig!
Waarom dan? Line up kan je niet over klagen en al helemaal niet voor de prijs die je betaalt. Ik verwacht gewoon een mooie dag hoor!wrote:Heb hier best wel zin in eigenlijk..
Ik vond vorig jaar ook redelijk geslaagd!
Ansarat is en blijft een leuk feest voor weinig geld : ik zou zeggen : Allemaal Komen! 
-
S
Ik heb verhalen gehoord, da wilde nie wetenwrote:Waarom dan? Line up kan je niet over klagen en al helemaal niet voor de prijs die je betaalt. Ik verwacht gewoon een mooie dag hoor!wrote:Heb hier best wel zin in eigenlijk..
Je kunt hier maar het beste heen gaan zonder al te hogen verwachtingen iig!En ja waarschijnlijk heb jij alle berichten gelezen over vorig jaar hierzo, was er zelf toen niet maar dat is ook niet altijd positief geweest, schijnt dat er nieuwe organisatie achter zit.
Klinkt ernstig zegwrote:Ik heb verhalen gehoord, da wilde nie wetenwrote:Waarom dan? Line up kan je niet over klagen en al helemaal niet voor de prijs die je betaalt. Ik verwacht gewoon een mooie dag hoor!wrote:Heb hier best wel zin in eigenlijk..
Je kunt hier maar het beste heen gaan zonder al te hogen verwachtingen iig!En ja waarschijnlijk heb jij alle berichten gelezen over vorig jaar hierzo, was er zelf toen niet maar dat is ook niet altijd positief geweest, schijnt dat er nieuwe organisatie achter zit.
.
tell us? dan kan ik me al een beetje voorbereiden 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
uhm,,, Onze stereo toren hier binnen ging nog veel harder 
-
S
Ik heb ook gehoord dat nederlanders en belgen het conflict uit 1830 naspeelden.