Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10565155_726762644036509_60985757006769542_n.jpg
[/img]
Bron: Dominator boekje

More Info Soon
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was hier graag bij geweest maar heb op die datum al een ander feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zal blijkbaar in het teken van zijn nieuwe album staan. Oa The Outside Agency (collab bevestigd), Partyraiser en Miss K8 zullen ook aanwezig zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 09:50 
 
Hardtraxxer

Hereby the full line-up of support DJ’s and Live acts.

ANGERFIST
THE SUPREME TEAM live
(Angerfist / Tha Playah / Outblast / Evil Activities)
PARTYRAISER
DR. PEACOCK
MISS K8
NOIZE SUPPRESSOR
DROKZ
NOSFERATU
WASTED MIND live
UNEXIST
DYPRAX
LOWROLLER
BODYSHOCK
NEGATIVE A
MC NOLZ
MC SYCO

Dit gaat toch best fijn worden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 15:17 
 
Hardtraxxer

duizendpoot schreef:
Hereby the full line-up of support DJ’s and Live acts.

ANGERFIST
THE SUPREME TEAM live
(Angerfist / Tha Playah / Outblast / Evil Activities)
PARTYRAISER
DR. PEACOCK
MISS K8
NOIZE SUPPRESSOR
DROKZ
NOSFERATU
WASTED MIND live
UNEXIST
DYPRAX
LOWROLLER
BODYSHOCK
NEGATIVE A
MC NOLZ
MC SYCO

Dit gaat toch best fijn worden :yay:


Stiekem is dit bijna dezelfde line-up als Carnival of Doom :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Stiekem is dit bijna dezelfde line-up als Carnival of Doom :oh:

Ga je me nu vertellen dat je iets anders had verwacht van Art of Dance? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 10:32 
 
Hardtraxxer

KWAAIE-MAX schreef:
duizendpoot schreef:
Hereby the full line-up of support DJ’s and Live acts.

ANGERFIST
THE SUPREME TEAM live
(Angerfist / Tha Playah / Outblast / Evil Activities)
PARTYRAISER
DR. PEACOCK
MISS K8
NOIZE SUPPRESSOR
DROKZ
NOSFERATU
WASTED MIND live
UNEXIST
DYPRAX
LOWROLLER
BODYSHOCK
NEGATIVE A
MC NOLZ
MC SYCO

Dit gaat toch best fijn worden :yay:


Stiekem is dit bijna dezelfde line-up als Carnival of Doom :oh:



Dat had je van te voren al kunnen weten toch, als het een feest omtrent Angerfist is. Ik vind zijn muziek gewoon bruut; ben dan ook meer dan blij dat missk8 en dyprax er staan. Ik ben met de rest van de line up ook wel tevreden op lowroller na.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten