Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Angerfist Raise & Revolt

Afbeelding

Line-up
Bloodcage
Bodyshock
Destructive Tendencies
Dr. Peacock
Dyprax
Mad Dog
Millennium Mayhem
Miss K8
Neophyte
Tha Playah
Tieum
Live: Angerfist
MC: Nolz
MC: Syco

Datum: 28-11-2015
Tijd: 22.00-7.00
Locatie: Brabanthallen Den Bosch
Tickets: Regular Ticket €39,50
Bron: Art of Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat maar, volgens mij was ik iets te snel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen verrassende, maar wel een hele lekkere line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

Spoontech op dezelfde datum. Anders had ik hier mooi gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 23:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Standaard line up en zelfde datum als convoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds aan het twijfelen, deze, Bass Protocol of PRSPCT. Even line up van PRSPCT afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millenium Mayham, Outblast &..? Negative A?

Line Up echt helemaal maar dan ook echt helemaal mijn smaak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Millenium Mayham, Outblast &..? Negative A?

Line Up echt helemaal maar dan ook echt helemaal mijn smaak :D

Misschien Catscan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Hoe was dit?


Geweldig :thumbsup: !!

Vanaf de liveset van Angerfist zelf ging het volume omhoog, de tering wat was dat hard.
De show om de liveact heen vond ik vorig jaar vetter maar ook dit jaar was het niet mis.

Dyprax voor mij het setje van de avond :worship:

Tha Playah vond ik erg tegenvallen, haalde het tempo eruit die er net lekker in zat.

Het was gezellig druk, lekker de ruimte gehad de hele avond met een hele gezellig sfeer waar we stonden :)

De plaat die me de hele avond het meeste heeft verbaasd:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten