Vanaf de liveset van Angerfist zelf ging het volume omhoog, de tering wat was dat hard. De show om de liveact heen vond ik vorig jaar vetter maar ook dit jaar was het niet mis.
Dyprax voor mij het setje van de avond
Tha Playah vond ik erg tegenvallen, haalde het tempo eruit die er net lekker in zat.
Het was gezellig druk, lekker de ruimte gehad de hele avond met een hele gezellig sfeer waar we stonden
De plaat die me de hele avond het meeste heeft verbaasd: