Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Y-me schreef:
Crucifier die begint, dat word op tijd vertrekken.
Denekamps Gespuis die vroeg is en Angerfist zijn Millennium set die laat begint. Beetje apart. :huh:

Al met al word dit wel een lekker feestje verwacht ik.


Denekamps gespuis moet wel zo vroeg denk ik vanwege radical die nog op Qlimax draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Y-me schreef:
Crucifier die begint, dat word op tijd vertrekken.
Denekamps Gespuis die vroeg is en Angerfist zijn Millennium set die laat begint. Beetje apart. :huh:

Al met al word dit wel een lekker feestje verwacht ik.


Denekamps gespuis moet wel zo vroeg denk ik vanwege radical die nog op Qlimax draait.


Bijzonder. Zou toch denken als je voor de eerste keer op Qlimax staat dat je dan een beetje op tijd er wilt zijn. Niet zoals op ieder ander feest vlak voor je settijd aankomen en daarna weer wegwezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Radical is er ook pas ''bijgekomen'' sinds zijn eigen feesten, zou er niet raar van opkijken als het originele kwartet er staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje last minute in de Resonate-heimwee aan het beslissen om hier morgen misschien maar heen te gaan :x

Edit: Kaartje in de pocket. Ga in m'n eentje, dus als er nog mensen zijn die veel losgaan en gezellig zijn, geef even een gil :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2019 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als er iemand 2 gratis tickets wilt, doe maar een pb. Door een fabrieksvertraging van zijn nieuwe album heb ik 2 tickets gekregen. En ik ga al als VIP. Wie het eerst pb't, wie het eerst maalt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 14:39 
 
Hardtraxx Newbie

Topfeest! Mad dog set van de avond voor mij. Alleen jammer dat hij ‘where the sun never shines niet draaide’.

Nosferatu en D-Fence dachten dat ze afsloten volgens mij. Zelden zo’n harde set gehoord zo vroeg op de avond. Twee jaar geleden Creed of Chaos was een stuk beter in de opbouw. De mileniumset 04:00 was totaal misplaatst. Paste niet in het plaatje op dat tijdstip, iedereen kakte in. N-Vitral vond ik niet zo boeiend, alleen maar intro’s en dan ineens zo’n piepkick. Draait ie zijn beste nummer ‘crispy bassdrum’, is het ook weer zo’n remix met alleen maar varierende piepkicks. Na de mileniumset naar huis gegaan omdat de rest voor mij te hard gaat.

Geluid stond overigens de gehele avond loeihard en zuiver afgesteld, zoals altijd in Afas/HmH, top! Was de hele avond (ondanks het beuken) wel aan de koude kant.

Vdk gehalte lag weer lekker hoog. Een kerel stond zijn chick letterlijk rechtop te houden door haar tikken op haar wang te geven omdat ze telkens flauwviel, loop dan even naar de ehbo man, waar ben je mee bezig?

Succes met het herstel iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me heel goed vermaakt hier, beter dan verwacht. Na het matige geluid op Resonate was het weer smullen geblazen in de HMH/AFAS Live.
Het sfeertje zat er ook goed in. Voornamelijk liefhebbers natuurlijk, veel volk was naar Qlimax/Rebellion. Heerlijk veel ruimte om los te gaan ook, het hele feest lang, zelfs prime time.

Wederom een topset van Mad Dog. Die mutilate set was te traag of te laat geprogrammeerd, maar ik vond het alsnog genieten, heerlijk die oude platen :love:
Opener van Crucifier was zoals verwacht ook heerlijk, lekker gevarieerd.

Deadly guns was wel echt tragisch. Van die uitgekauwde hits met dan 4 verschillende kicks er achteraan waarvan er maar 1 beetje fatsoenlijk is, jammer.

Wel echt veel mensen gezien die extreem veel drugs op hadden, al vroeg op de dag ook, zelfs zo erg dat ze omvielen etc. Ken je grenzen toch mensen en doe een beetje verstandig/voorzichtig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een mooi nachtje! Veel leuke platen gehoord. Erg genoten van Angerfist Showcase en Angerfist vs Miss K8. Wat een goed geluid ook in die zaal zeg, hard en zuiver.
Ik heb geen idee in hoeverre het was uitverkocht, maar dit was top. Overal goed kunnen bewegen. Ook heel chill dat je geen muntjes hoefde te halen. Alleen om nou bijna 10 euro te betalen voor 2 kleine biertjes, wat een schandalige prijzen. Wist dat het AFAS was en dat de prijzen hoger waren dan op een gemiddeld feest, maar €4,70... En wat slecht geregeld dat ze nergens zitplekken hadden. Prima als je de tribune gesloten houdt, maar zorg dan voor wat picknicktafels. Nu zat je op de grond tegen de muur aan, en als het nog even tegen zat, ook nog naast Jean-Pierre, Alain of Guillaume.

Al met al prima vermaakt, leuk eerste hardcore feestje!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten