Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 13:29 
 
Artiest

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enemy Contact schreef:
:thumbsup: :thumbsup:

Nice, Raw Hardstyle openen neem ik dan aan?

Zal een last minute beslissing worden of ik hier aanwezig ben. 3 weken van tevoren al Dominator en het geld groeit helaas niet op de rug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 13:34 
 
Artiest

Thommy schreef:
Enemy Contact schreef:
:thumbsup: :thumbsup:

Nice, Raw Hardstyle openen neem ik dan aan?

Zal een last minute beslissing worden of ik hier aanwezig ben. 3 weken van tevoren al Dominator en het geld groeit helaas niet op de rug.


Misschien ook wel de terror ofzo :whistle: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
3 weken van tevoren al Dominator en het geld groeit helaas niet op de rug.


Is dit niet hetzelfde feest als Dominator?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt op Dominator niet alles bezoeken wat je wilt zien, dus daar ga je hier dan heen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Industrial"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 14:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
"Industrial"


Verwacht je nou nog steeds dat ze het concept van Industrial Hardcore snappen bij AoD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Yeah sjammienators :yay:

Uiteraard ontzettend veel dubbele namen als je kijkt naar Dominator.
Regain vs Crypsis , M II S, Denekamps Gespuis, Delete en Enemy contact zijn toch wel de setjes waar je bij wil zijn.

Ben benieuwd of ze vorige jaar kunnen verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Steffnov schreef:
"Industrial"


Verwacht je nou nog steeds dat ze het concept van Industrial Hardcore snappen bij AoD?


Nou, nee, maar voor een achtertuinfeestje blijf je hopen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Angerfist LIVE
Partyraiser
F. Noize
Menace II Societe (!!!!)
Andy The Core
Negative Warz
MD&A
Drokz
I:Gor
Noisekick
Detest
The Destroyer
Shadowlands Terrorists
Hardbouncer
KRTM
System Overload
Tripped
Passenger of Shit


Genoeg leuke namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 17:14 
 
Hardtraxxer

Enemy Contact schreef:
Misschien ook wel de terror ofzo :whistle: :P


Vet dat je op de line up staat!

Op http://www.airforcefestival.com/areas/ staan de artiesten al per area (dus geen terror :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 19:12 
 
Artiest

Robert_123409 schreef:
Enemy Contact schreef:
Misschien ook wel de terror ofzo :whistle: :P


Vet dat je op de line up staat!

Op http://www.airforcefestival.com/areas/ staan de artiesten al per area (dus geen terror :P )


Haha :P

Thanks :thumbup: Vind het zelf ook erg tof :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was dit erg geslaagd! Mooie locatie ook! Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 07:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Opvallend. Ze hebben de foto van de G-Force (hardstyle) stage bij de Freestyle area geplaatst, en andersom. De hardstyle is dit jaar dus in een tent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 08:42 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Opvallend. Ze hebben de foto van de G-Force (hardstyle) stage bij de Freestyle area geplaatst, en andersom. De hardstyle is dit jaar dus in een tent..

Daar ga ik niet van uit hoor. Kan het wel eens na vragen. Zou dat ook een vreemde keuze vinden want de hardstyle was op elk moment drukker dan de Freestyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten wel leuke namen tussen:

Angerfist LIVE
Paul Elstak
Denekamps Gespuis
Tha Playah LIVE
Menace II Society
N-Vitral LIVE
Crypsis vs Regain
Shadowlands Terrorists (Dit was op fantasy island echt vet)
Hardbouncer
Vinyljunk

Rest ken ik de platen minder of helemaal niet van, neemt niet weg dat ik er niet heen zou gaan op het festival zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 09:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Patjee410 schreef:
Opvallend. Ze hebben de foto van de G-Force (hardstyle) stage bij de Freestyle area geplaatst, en andersom. De hardstyle is dit jaar dus in een tent..

Daar ga ik niet van uit hoor. Kan het wel eens na vragen. Zou dat ook een vreemde keuze vinden want de hardstyle was op elk moment drukker dan de Freestyle.


Dat vond ik dus ook al maar op de website staat bij de hardstyle: ''A superior rawstyle installation will be installed in a camouflaged indoor stronghold.'' En bij de Freestyle staat: ''Foolish will be situated in a dedicated open air facility.''
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
RTM93 schreef:
Patjee410 schreef:
Opvallend. Ze hebben de foto van de G-Force (hardstyle) stage bij de Freestyle area geplaatst, en andersom. De hardstyle is dit jaar dus in een tent..

Daar ga ik niet van uit hoor. Kan het wel eens na vragen. Zou dat ook een vreemde keuze vinden want de hardstyle was op elk moment drukker dan de Freestyle.


Dat vond ik dus ook al maar op de website staat bij de hardstyle: ''A superior rawstyle installation will be installed in a camouflaged indoor stronghold.'' En bij de Freestyle staat: ''Foolish will be situated in a dedicated open air facility.''

Had dat niet gelezen. Vind dat wel erg kansloos.
Die buiten stage van de hardstyle was ontzettend vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 09:12 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens de papieren versie van de tubantia is de vergunning onder voorbehoud van de provincie Overijssel verleend. Volgende week definitief uitsluitsel. Gemeente zelf heeft de omwonende gemeld dat het geen reden ziet om het niet af te geven. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 22:08 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig jaar had iedereen er zeker zin in dit jaar natuurlijk weer.

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.tubantia.nl/festivals/vergun ... ~a4101ef8/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dewaal schreef:
Vorig jaar had iedereen er zeker zin in dit jaar natuurlijk weer.



Wat kut om iedereen zo vol in zn bek te filmen en online te zetten zeg :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het fijne weet ik er ook niet van maar een vriendin van mij heeft als baantje vleermuizenvanger (vraag me niet hoe maar als ze erover vertelt klinkt het ontzettend gaaf!), ik vroeg haar laatst nog hierover of zij er iets over had gehoord toen dat vorig jaar aan het spelen was en zij zei dat die natuurbeschermingsvereniging dit ontzettend had lopen opblazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Wat ik nou nog niet van die hele situatie begrijp: zitten/zaten daar nou daadwerkelijk beschermde vleermuizen in / rondom het terrein / in de hangars? Ben blij dat het doorgaat hoor (want heb er godverdomme zin in godverdomme) maar ik zou er serieus op tegen zijn als dit daadwerkelijk het leefgebied van die beesten verstoord. Ja noem mij een linkse gekkie maar ik vind niet dat het leefgebied van een beschermd diersoort in gevaar mag komen door zo'n festival haha. Maar het is me dus nog niet echt duidelijk wat nou waar is? :huh:

Groenslinksekuthippie

Ff serieus :

Ja er zaten vleermuizen, in het gebied er om heen. Echter zitten die er ook met vliegtuig shows en andere evenementen die daar worden gehouden. Bovendien is aangetoond dat deze vleermuizen communiceren op frequenties die de speakers niet kunnen bereiken. Ze hebben naar alle waarschijnlijkheid geen last gehad van de muziek zelf. In de periode na het festival heeft zich trouwens geen vleermuis meer laten zien direct om het terrein, en er werd/wordt aangenomen dat ze een perceel ernaast nu hebben gevonden als nieuwe hangplek (pun intended). Bron : gesprek met wat mensen binnen AF.

Long story short. Omwonenden dachten een reden in handen te hebben om het festival niet door te laten gaan maar hebben geen verstand van vleermuizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Aha kijk, nu is het mij duidelijk haha. Dan lijkt het mij ook onzin ja. Vraag me niet hoe maar ik dacht dat die beesten in die hangars zaten of zo :lol: ik wist niet dat ze in het gebied eromheen zaten

Nee als het goed is niet :lol: De meesten zijn ook snachts afgesloten. Alleen die half open bunkers maar daar kunnen ze nergens aan hangen. Naar mijn weten kunnen die beesten in ieder geval niet zomaar aan het plafond hangen. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten