Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
Leuk concept en leuke line up maar heb het niet zo op feestjes in belgie. 16+ en altijd ruzie


Valt reuze mee hoor maar kan niet echt oordelen wat het verschil is nog nooit een Nederlands evenement mee gemaakt met Harder Styles woon zelf in Nederland net bij de grens bij België , feestjes in Nederland zijn meestal te ver voor me of zelfs niet te bereiken met het ov :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
Leuk concept en leuke line up maar heb het niet zo op feestjes in belgie. 16+ en altijd ruzie

Ik zou zelfs denken dat de leeftijdsgrens in Nederland hoger ligt.. + altijd ruzie? Daar heb je vrij objectief geoordeeld denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 10:25 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Co-Zone schreef:
Leuk concept en leuke line up maar heb het niet zo op feestjes in belgie. 16+ en altijd ruzie


Valt reuze mee hoor maar kan niet echt oordelen wat het verschil is nog nooit een Nederlands evenement mee gemaakt met Harder Styles woon zelf in Nederland net bij de grens bij België , feestjes in Nederland zijn meestal te ver voor me of zelfs niet te bereiken met het ov :/

Woon zelf ook 5 km van de grens vandaan. Ging vroeger wel naar feestjes net over de grens en daar zag je elke avond verschillende vechtpartijen. Daarnaast ben ik ook naar Reverze en Bass Events outdoor geweest en daar waren ook twee ziek grote vechtpartijen. Op grote nederlandse feesten heb ik nog nooit een vechtpartij mee gemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 10:29 
 
Hardtraxxer

Nixxus schreef:
Co-Zone schreef:
Leuk concept en leuke line up maar heb het niet zo op feestjes in belgie. 16+ en altijd ruzie

Ik zou zelfs denken dat de leeftijdsgrens in Nederland hoger ligt.. + altijd ruzie? Daar heb je vrij objectief geoordeeld denk ik ;)

Bij de grotere feesten van grotere organisaties is de minimum leeftijd altijd 18+. Ik vind dat je een groot verschil merkt in de sfeer van 16+ feestjes en 18+ feestjes .En ik vertel uit eigen ervaringen dus ja dat kan objectief zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
93Wesley93 schreef:
Co-Zone schreef:
Leuk concept en leuke line up maar heb het niet zo op feestjes in belgie. 16+ en altijd ruzie


Valt reuze mee hoor maar kan niet echt oordelen wat het verschil is nog nooit een Nederlands evenement mee gemaakt met Harder Styles woon zelf in Nederland net bij de grens bij België , feestjes in Nederland zijn meestal te ver voor me of zelfs niet te bereiken met het ov :/

Woon zelf ook 5 km van de grens vandaan. Ging vroeger wel naar feestjes net over de grens en daar zag je elke avond verschillende vechtpartijen. Daarnaast ben ik ook naar Reverze en Bass Events outdoor geweest en daar waren ook twee ziek grote vechtpartijen. Op grote nederlandse feesten heb ik nog nooit een vechtpartij mee gemaakt ;)


Nou ik was op het Summerfestival daar op paar hele kleine "duwpartijtjes" tussen wat kindertjes na niets meegemaakt. Maar goed wat je zegt tussen 18+ en 16+ zit wel een verschil ja, misschien dat, dat wel het verschil maakt maar goed volgens mij valt het allemaal wel reuze mee ook in België zo iets krijg je nooit volledig weg van de feesten, wat boeit het ook verder als je zelf je er niet mee bemoeit heb je er vrij weinig last van toch, al is het natuurlijk niet erg sfeer makend maar goed.

5KM van de grens zei je, toenvallig in de provincie Zeeland ?:P Want dan woon je waarschijnlijk heel dicht bij mij in de buurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 13:22 
 
Hardtraxxer

Nee in brabant, hebben wel een vakantiehuisje in Cadzand bad dus daar kom ik wel regelmatig. Maar is qua hardstyle weinig te doen geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
Nee in brabant, hebben wel een vakantiehuisje in Cadzand bad dus daar kom ik wel regelmatig. Maar is qua hardstyle weinig te doen geloof ik


Klopt zeg maar gerust vrij wel nooit dooie boel in Zeeland :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een bumpje aangezien dit er toch ook al aan begint te komen en niet verdiend om op pagina 2 weg te vagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga een van de dagen mijn ticket bestellen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet ook dringend de tickets eens gaan halen want kijk ontzettend uit naar adrenaline!

En ivm met die vechtpartijen in belgie:
Ik ben dit jaar naar Bassleader, summerfestival en Tomorrowland geweest.
Bassleader: enkel volledig in het begin 2 teksletten die elkaar achterna liepen door het volk
Summerfest: Een groot gevecht in de jump/tek tent maar met enkel vrouwen :P
Tomorrowland: geen enkele vechtpartij gezien op de Q buiten een woordwisseling die achteraf snel opgelost was.

Als hardstyle fan breng ik natuurlijk het meeste tijd door aan die podiums, en daar vind ik de sfeer echt altijd optimaal!
Nog nooit last gehad van ruzie, integendeel zelf, je ziet dat iedereen er is voor een groot feest te bouwen en de sfeer is er altijd zeer goed!
Elk feest zijn er wel onbekenden waarmee je begint te praten en te feesten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

junkyard_sam schreef:
Moet ook dringend de tickets eens gaan halen want kijk ontzettend uit naar adrenaline!

En ivm met die vechtpartijen in belgie:
Ik ben dit jaar naar Bassleader, summerfestival en Tomorrowland geweest.
Bassleader: enkel volledig in het begin 2 teksletten die elkaar achterna liepen door het volk
Summerfest: Een groot gevecht in de jump/tek tent maar met enkel vrouwen :P
Tomorrowland: geen enkele vechtpartij gezien op de Q buiten een woordwisseling die achteraf snel opgelost was.

Als hardstyle fan breng ik natuurlijk het meeste tijd door aan die podiums, en daar vind ik de sfeer echt altijd optimaal!
Nog nooit last gehad van ruzie, integendeel zelf, je ziet dat iedereen er is voor een groot feest te bouwen en de sfeer is er altijd zeer goed!
Elk feest zijn er wel onbekenden waarmee je begint te praten en te feesten! :thumbup:


Klopt, valt allemaal wel reuze mee hoor, btw bij Summerfest was wel een redelijk grote vechtpartij tussen wat oudere mannen, vlakbij die plaats waar dat ding stond waar water uit spoot voor de verkoeling :P Maar goed, genoeg daar over en op naar Adrenaline :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik pomp je vol ADRENALINE! Bam bam bam :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 11:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Eens kijken of ik mensen mee kan krijgen. Komen maar 3 of 4 namen die ik echt wil zien eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Eens kijken of ik mensen mee kan krijgen. Komen maar 3 of 4 namen die ik echt wil zien eigenlijk.


Wie dan? de hele line up van de hardstyle bevalt me wel, alleen jammer dat Ran-D/B-Front er niet tussen staat, en Coone boeit me ook niet zo veel maarja die hoort er natuurlijk bij op Bass Events daar in zijn eigen landje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox wil ik wel zien maar ik weet toch al wat hij gaat draaien
Noisecontrollers is niks speciaals (misschien als ze mogen afsluiten dat het nog leuk wordt, kans zit er in dat ze afsluiten)
Psyko Punkz: wil ik graag zien, draaien erg dik maar ook vrij voorspelbaar.
Coone: Op Summer was het echt diep triest, en hoeveelheid dagjesmensen en andere ezels wat erop af komen is niet normaal
DBSTF: Hoef ik niet te zien. Diep triest dat ze nog steeds MMA, SoTT etc draaien. Nooit eens iets verrassend
Ambassador Inc. Wil ik graag zien :)
Scope DJ: Weet niet wat ik daar van moet verwachten
The Vision: Op Summer ging het wel, maar zeker niet een must-see
Bass Modulators: :woot:
In-Phase: :woot: maar die zullen vast openen dus zal dan nog niks van sfeer of zo zijn ben ik bang.

Bi jde jump wil ik Junior Waxx, Royal S en Demoniak wel ff checken. Ga als Coone en DBSTF draaien sowieso naar de jump denk ik omdat het dan ondraaglijk druk wordt bij de HS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Klopt, valt allemaal wel reuze mee hoor, btw bij Summerfest was wel een redelijk grote vechtpartij tussen wat oudere mannen, vlakbij die plaats waar dat ding stond waar water uit spoot voor de verkoeling :P Maar goed, genoeg daar over en op naar Adrenaline :thumbsup:


Nja sta altijd links vooraan dus had er geen last van :P

Nog 10 dagen :yay:

Zatox: Na zijn ziekte op tomorrowland blij hem nu weer te kunnen zien
noisecontrollers: Wordt eerste keer dat ik ze live zie, dus kijk er wel naar uit!
Psyko Punkz: Altijd heerlijk live :yay:
Coone: Gewoon omdat het coone is, altijd zalige setjes waar op gefeest wordt :beer:
D-Block & S-Te-Fan: Valt af te wachten hoe de timetable is, hoeft niet echt
Ambassador Inc: Wil ik zeker eens bezig zien! Vraag mij af welke muziek ze gaan draaien naast hun releases.
The Vision en In-Phase : Wil ik zeker zien, al vrees ik ook dat ze redelijk vroeg gaan moeten komen
Demoniak Live en fenix: Deze wil ik zeker zien in de jump tent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adrenaline is gwn echt een zalig feestje om de zomer mee af te sluiten imo. Over die vechtpartijen hier op
Belgische events. Ik ben ofwel blind maar ik zie echt heeel zelden vechtpartijen. Op Reverze dit jaar heb ik
er geen enkele gezien, net zoals op summerfestival & the qontinent (op daydream festival wel eentje).
Dus ik denk dat het allemaal wel meevalt in België alhoewel ik zkr geloof dat er in Nederland veel minder gevochten wordt
(reden: minder mensen met een nektapijt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TST2GD schreef:
Adrenaline is gwn echt een zalig feestje om de zomer mee af te sluiten imo. Over die vechtpartijen hier op
Belgische events. Ik ben ofwel blind maar ik zie echt heeel zelden vechtpartijen. Op Reverze dit jaar heb ik
er geen enkele gezien, net zoals op summerfestival & the qontinent (op daydream festival wel eentje).
Dus ik denk dat het allemaal wel meevalt in België alhoewel ik zkr geloof dat er in Nederland veel minder gevochten wordt
(reden: minder mensen met een nektapijt).


lol
pikachu's favoriete aanval was dan ook neerhaal aanval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

junkyard_sam schreef:
Ambassador Inc: Wil ik zeker eens bezig zien! Vraag mij af welke muziek ze gaan draaien naast hun releases.


Uhm, op qontinent heb ik ze kleine 20min bezig gezien,
Rock the dancefloor
put this on youtube
Hardstyle nation
Intro (DJ tool ofzoiets)
Fenix - Mr Ego
Meer weet ik ni
waarschijnlijk nog wat unreleased stuff vn hun zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets zijn binnen! :beer:

Hoorde dat zatox ook 4 nieuwe tracks klaarhad, dus die zullen we ook wel mogen verwachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

junkyard_sam schreef:
Tickets zijn binnen! :beer:

Hoorde dat zatox ook 4 nieuwe tracks klaarhad, dus die zullen we ook wel mogen verwachten :thumbup:


Nice idd :D Bij Zatox ga ik sowieso zijn (me vriende wille af en toe is naar de Tek :sick: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat er ook een bus van Antwerpen (liefst vanaf station) naar Bobbejaanland en terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naar bobbejaanland zelf niet, maar als je in Antwerpen de trein pakt en in Herentals (gok ik) afstapt, rijden er daar bussen naar Bobbejaanland. Dan is het nog ongeveer een kwartiertje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben net voor 544 euro tickets gaan halen :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten