Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 07:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben gelukkig wakker.
Met me zatte kop de wekker wel een uur te vroeg laten afgaan maarja, beter als niet.
Wat een nacht wat een nacht :P.
Jongens, als jullie fusion t shirtje zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 08:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Ik ben gelukkig wakker.
Met me zatte kop de wekker wel een uur te vroeg laten afgaan maarja, beter als niet.
Wat een nacht wat een nacht :P.
Jongens, als jullie fusion t shirtje zien ;)

hahahah xd
dat zal wat worden in de auto :D
pak jij alvast bier mee? :innocent:
9u aan de kerk, onthouden!

Edit: als jullie wit t-shirt van jack&jones zien met dichtbij een kerel met net hetzelfde tshirt in het zwart, spreek me maar aan :D lorenz zal wel bij mij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 08:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ga nu naar de bakker en dan naar de kerk ;)
Koffiekoekje meenemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 08:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Isgoed :D heb je al gestuurd trouwens ;)

Damn jongens, een half uur wachten is langer dan je denkt :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 09:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga nu vertrekken !
Ik zie jullie zo !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben just trug xd wat een feestje :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo dat was me een feestje !
Bij Zatox helemaal los !
In elkaars nek en gaan !
Zeker ook nog een bedankje aan Lowrenz & Nixxus,
Voor deze mooie dag !

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardstyLennert schreef:
Zo dat was me een feestje !
Bij Zatox helemaal los !
In elkaars nek en gaan !
Zeker ook nog een bedankje aan Lowrenz & Nixxus,
Voor deze mooie dag !

(L)

in elkaar net xd

toen ze dat zegden keek ik ff naar achtere en inees zag k niks meer :P door alle mensen

weet iemand hoe die plaat noemt waar zatox mee afsloot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 20:15 
 
Donateur

Lorenz & Nick nemen graag vreemden mee naar feestjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 20:51 
 
Hardtraxx Newbie

weoow feesje,, bij noisecontrollers allemaal lekker gaan zitten op de grond :woot:
maar wtf :/ ik ga fftje pisse en kon nimeer binnen? hardstyle was afgesloten, omg daar betalen wij voor, gelukkig bij zatox terug binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeXe schreef:
weoow feesje,, bij noisecontrollers allemaal lekker gaan zitten op de grond :woot:
maar wtf :/ ik ga fftje pisse en kon nimeer binnen? hardstyle was afgesloten, omg daar betalen wij voor, gelukkig bij zatox terug binnen :D

jah ging na noisecontrollers nr buite en de uitgang was verandert k dacht ook al wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Lorenz & Nick nemen graag vreemden mee naar feestjes xd

Haha zekerr ;d
nee leuk gestampt met lennerd :D
Mijn verslagje komt straks of morgen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twas gwn een geweldig feestje en leuk dat ik Lowrenz, Nixxus en Wesley gezien heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twas echt een bangelijk feesj :D sfeer was goed, dj's draaiden top imo dus dat kon nie beter

2 nadele: het weer & de 10jarige kindjes x)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo k ben weer thuis,
heb me prima vermaakt vandaag, ondanks dat k niet kon drinken :P
psyko punkz & zatox :thumbsup:

heb me alleen kapot ge-ergerd aan de (niet overdreven!) 12 jarige mannetjes
en die tering &%@#*!^ belgen met dat heeej, hooo, heej, hooo geschreew, godver wat begin ik me daar aan te ergeren, was op qontinent hetzelfde geneuks.

en dat met massa's mensen van links naar rechts springen moet ook verboden worden ! :mad:
als ergens ruzie door kan komen is het dat wel

maar verder, top! nog op het laatste ff in de typhoon gegaan en onder scope dj en the vision ook nog ff wat attracties meegepikt,
was iemand naar dat desperados ding gegaan?, heb me kapot gelachen daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 22:12 
 
Hardtraxx Newbie

Thinuz schreef:
zo k ben weer thuis,
heb me prima vermaakt vandaag, ondanks dat k niet kon drinken :P
psyko punkz & zatox :thumbsup:

heb me alleen kapot ge-ergerd aan de (niet overdreven!) 12 jarige mannetjes
en die tering &%@#*!^ belgen met dat heeej, hooo, heej, hooo geschreew, godver wat begin ik me daar aan te ergeren, was op qontinent hetzelfde geneuks.

en dat met massa's mensen van links naar rechts springen moet ook verboden worden ! :mad:
als ergens ruzie door kan komen is het dat wel

maar verder, top! nog op het laatste ff in de typhoon gegaan en onder scope dj en the vision ook nog ff wat attracties meegepikt,
was iemand naar dat desperados ding gegaan?, heb me kapot gelachen daar :P



idd, kinderkoppe :s

en niks tege belgen met heeej hooo heeej hooo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje! Hele dag bij de Hardstyle gestaan, slechts één attractie gepakt die wachtrijen waren echt tijd verspilling van het al kort genoege dagje :P En jammer dat het bijna een uur duurde om binnen te komen in het park zelf , en het heeee hoooo zelfs al om half 9 's ochtends op het station begon :P Jezus, een paar keer is het misschien leuk maar het was vandaag toch wel te veel van het goede, zelfs Dv8 begon het te schreeuwen. >.< Had er stiekem op gehoopt dat Zatox nog wat langer door ging (met HC) omdat ik gehoord had dat DBSTF dat ook deden vorig jaar, maar zat er niet in jammer genoeg, verder had hij een mooi setje om mee af te sluiten en die nieuwe van hem doen het zeer goed bij mij ^^

Maar heb me verder zeer zeker verder heel goed vermaakt! Leuk om Helya gemeet te hebben, en heb Lowrenz en Nixxus heel even gezien. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn video's van Adrenaline :

Zatox @ Bass Events Adrenaline


Zatox @ Bass Events Adrenaline


Zatox @ Bass Events Adrenaline


Zatox @ Bass Events Adrenaline


Psyko Punkz @ Bass Events Adrenaline


Psyko Punkz @ Bass Events Adrenaline


D-Block & S-Te-Fan @ Bass Events Adrenaline


Dankje om te helpen filmen omdat ik te klein was Lowrenz
:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Das ni erg hooor Calimeroooooooooo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeXe schreef:
en niks tege belgen met heeej hooo heeej hooo :D

Niks tegen Belgen maar alles tegen heej hoo ;)

Ik kwam aan om half 11, was echt al massa's druk. Zijn we enkele keren in die draaimolen-slinger-ding geweest, alles al naar de klote natuurlijk maar dat was te verwachten -.- daarna snel de revolution gedaan (met een chickie tussen de benen offcourse) en zijn dan om 5 voor 11 naar de Hardstyle gegaan.
In-Phase draaide lekker, Bass modulators draaide lekker en het bier ging ook weer vlot naar binnen :beer: .
Dan nog The Vision gezien, ook lekker los gegaan natuurlijk :D ondertussen nog ff Helya tegengekomen.
Daarna zijn we 'even' naar buiten gegaan, maar die ven werd al snel 'lang' omdat het bij de typhoon langer aanschuiven was dan verwacht. In ieder geval, we hebben wat attracties gedaan en wilden rond 15u terug de Hardstyle binnen om nog een stukje NC te kunnen horen. Stond er ineens 300 man voor de ingang, niemand mocht nog binnen? :huh: de stage zat te vol blijkbaar, achja achterlijke regeling dus. Hadden ze maar minder tickets moeten verkopen?
Na een hele tijd aanschuiven (en nog matties van MC DV8 tegengekomen, die zeiden dat ze DBSTF waren, damn die hebben we uitgelachen :') ) zijn we dan eindelijk binnen kunnen gaan. Lennert (Hardstylennert) gevonden na lang zoeken xd Ambassador Inc was toen net gedaan, maar jammer genoeg zat het nog vol pikachu's :s
En dan, jongens wat heb ik me geërgerd bij DBSTF. Er was die dag al 30x ge'heej-hooo'd, niet overdreven. Begint die mc ze nog eens aan te moedigen ook :/ deed de hele tijd mee met die tekkers.. En dan van links naar rechts springen.. Kwam nog eens bij dat ze geen enkele niet-commerciële plaat hebben gedraaid. Music made addictz, Let the bass kick, Sound of the thunder, Kingdom.. Ja Yannick (Kryptica) stuurde 5 minuten vantevoren altijd wat ze gingen spelen, klopte meestal nog ook xd
Nog ff ruzie gehad met m'n maat omdat die DBSTF helden vond :')
Dan begon Psyko Punkz :drool: begon even commercieel met Scrap Attack, maar al bij al viel het mee. Set kwam lekker op gang en heb me toch wel dood kunnen stampen :D
En ja als afsluiter Zatox :love: Jammer dat Lennert al weg was, respect voor die gast ;) Zatox knalde echt lekker en hard! Jammer dat het feestje werd verpest door al de tekkers die (letterlijk) om de 5 minuten wel ergens stonden heen en weer te springen of stonden te heej-hoo'en. Heb er nog eentje een vuist op z'n gezicht gegeven, maar gelukkig zag hij niet wie het had gedaan :innocent: en stond ik er met een brede kerel xd
Dan ging ik in iemand z'n rug zitten en Lowrenz bij iemand anders, zei de mc opeens 'nu wil ik iedereen in iemand anders z'n rug zien!' Bam 200 man ofzo in de rug :D was wel ff vet (a) volgens mij komen wij 300 keer in de aftermovie xd
Ja Zatox z'n laatste 10 minuten ben ik 3 keer gestorven denk ik, naja zo voelde het toch. Heb me nog nooit zo kapot gestampt :') Dat was echt ge-wel-dig. Wilden nog een foto met Zatox fixen maar de security leidde ons buiten..
Daarna heb ik me nog kapot gelachen in de auto met Lorenz xd maarja daar zijn jullie niet in geïnteresseerd waarschijnlijk :whistle:
Al bij al een geslaagde dag, al denk ik niet dat ik volgend jaar nog ga. Werd echt gek van de tekkers en commerciële tracks. Of er moesten een heel erg goede line-up zijn (en slechte tek line-up) :thumbup:

Maar ik heb me wel geamuseerd, en dat blijft het belangrijkste zeker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lennert, heb je mij niet gefilmd? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 23:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO
IK BEN TERUG THUIS HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO

Was een leuke dag en idd paar HT'rz gezien.
Eneuuh -10101010100000000 voor de ingang bij de hardstyle, was een halve love parade :/.


HardstyLennert schreef:
Dankje om te helpen filmen omdat ik te klein was Lowrenz

;) is graag gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO
IK BEN TERUG THUIS HEEEEEEE-HOOOOOO-HEEEEEEE-HOOOOOO

Heej Hardsdtyle-stage. Ow wacht ben je Lorenz?

Lowrenz schreef:
Was een leuke dag en idd paar HT'rz gezien.
Eneuuh -10101010100000000 voor de ingang bij de hardstyle, was een halve love parade :/.

Halve?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 23:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Daarna heb ik me nog kapot gelachen in de auto met Lorenz maarja daar zijn jullie niet in geïnteresseerd waarschijnlijk

Dat flesjes water moment? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Nixxus schreef:
Daarna heb ik me nog kapot gelachen in de auto met Lorenz maarja daar zijn jullie niet in geïnteresseerd waarschijnlijk

Dat flesjes water moment? :P

Dat ja, haha xd
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten