Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hype enorm aanwezig. Dit wordt fantastisch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 08:26 
 
Hardtraxx Elite

Was hier graag heen gegaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Optijd binnen voor The Purge vs Mind Dimension! :drool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 12:48 
 
Hardtraxxer

Heb hier zo taffes veel zin in gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al zin om de wagen te starten, gaat leuk worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De eerste die me aanspreekt linksvoor tijdens Mind Dimension classics krijgt een biertje! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
De eerste die me aanspreekt linksvoor tijdens Mind Dimension classics krijgt een biertje! ;)


Geen tijd om te praten en rustig een biertje te drinken tijdens die set
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Mitch schreef:
De eerste die me aanspreekt linksvoor tijdens Mind Dimension classics krijgt een biertje! ;)


Geen tijd om te praten en rustig een biertje te drinken tijdens die set


Eens boss, aantikken is voldoende :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wie niet vies is van een beetje uptempo: zie jullie graag om 22:00 in area 2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Voor wie niet vies is van een beetje uptempo: zie jullie graag om 22:00 in area 2 :D


Net ziek geweest bossman :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2023 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo die kant op! Te herkennen aan een zwart Arte shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2023 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mind Dimension :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2023 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Mind Dimension :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2023 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm mooie dag gehad. Maar je bent en blijft hardtraxxer dus die twee Mind Dimension sets waren echt de uitschieters. Ook mooi hoe enorm goed de sfeer al meteen was vanaf het begin in de main zaal tijdens al die oude klappers van the Purge en Mind Dimension.

Sowieso hele boiler room opzet van het feest was heel vet gedaan. Die visuals ook het hele event :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2023 14:38 
 
Hardtraxxer

Hoe was het geluid? Ik begreep dat het bij vorige feesten in 013 niet geweldig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2023 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Hoe was het geluid? Ik begreep dat het bij vorige feesten in 013 niet geweldig was.


Klopt inderdaad, vond het geluid erg matig. Grotendeels van de dag zonder oordoppen in gestaan. Ver vooraan was het geluid wel redelijk prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2023 19:36 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Ltmbr schreef:
Hoe was het geluid? Ik begreep dat het bij vorige feesten in 013 niet geweldig was.


Klopt inderdaad, vond het geluid erg matig. Grotendeels van de dag zonder oordoppen in gestaan. Ver vooraan was het geluid wel redelijk prima.


Wat is er niet goed aan het geluid?
Voor ons is het interessant om te weten omdat we er nu het maximale uithalen door er extra op in te zetten, bijvoorbeeld door eigen personeel mee te nemen om het geluid te fixen. Dit personeel doet ook Rebirth maar ook andere Events als Qlimax en Defqon. We willen het graag verder verbeteren maar dan moeten we weten waar het aan mist, is het laag niet goed, is het te schel is het niet overal hetzelfde? We krijgen deze klachten nooit binnen op onze klantenservice bij een 013 feest, bij andere events wel dus het lijkt niet op een probleem dat iedereen ervaart.

Dus heel benieuwd en hopelijk kunnen we er dan wat mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2023 20:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vorige keer merkte ik vooral dat er veel te weinig bass was op de main en al helemaal in de 2e zaal. Het stond overal ook te zacht.

Ik snap dat je van te voren niet kan controleren op het geluid voor een volle zaal, maar er kunnen af en toe toch wel eens mensen de zaal in lopen tijdens het feest om te horen wat de rest hoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2023 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij ieder feest in de 013 heb ik me ook gestoord aan het zachte volume en daar stoor ik me maar zeer zelden aan op andere feesten (Rebellion vorig jaar achter in de tent was ook te zacht imo) Enkel vooraan vind ik het het met oordoppen in prima. Verder naar achter is het zo zacht dat ik mijn oordoppen uit wil doen, maar daar voor staat het geluid dan weer te hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 00:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Apart, bij drum & bass events in het 013 vind ik het geluid zo ongeveer het beste wat je kan hebben. Zowel qua volume over de zaal als qua balans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 02:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Apart, bij drum & bass events in het 013 vind ik het geluid zo ongeveer het beste wat je kan hebben. Zowel qua volume over de zaal als qua balans.


Ik zelf ook bij elk feest in 013 echt goed geluid gehad, inclusief feesten van van de Rebirth organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 10:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Wat is er niet goed aan het geluid?
Voor ons is het interessant om te weten omdat we er nu het maximale uithalen door er extra op in te zetten, bijvoorbeeld door eigen personeel mee te nemen om het geluid te fixen. Dit personeel doet ook Rebirth maar ook andere Events als Qlimax en Defqon. We willen het graag verder verbeteren maar dan moeten we weten waar het aan mist, is het laag niet goed, is het te schel is het niet overal hetzelfde? We krijgen deze klachten nooit binnen op onze klantenservice bij een 013 feest, bij andere events wel dus het lijkt niet op een probleem dat iedereen ervaart.

Dus heel benieuwd en hopelijk kunnen we er dan wat mee!


Goed dat jullie hierop reageren en het willen verbeteren, dat is ook een van de redenen waarom jullie een van mijn favoriete festival organisaties zijn!

Vooral aan het begin van de dag stond het geluid bij de main erg zacht en was er totaal geen bass. Heb gedurende de dag op verschillende plekken gestaan en gezocht naar waar het geluid het beste was.

Bij zaal 2 vond ik het vooraan best goed te doen, maar verder naar achteren stond het gewoon echt te zacht. Ook in deze zaal was er veel te weinig bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het geluid echt niet te zacht. Zodra ik m'n gehoorbescherming uit deed kreeg ik al vrij snel last van m'n oren. Nu men het zegt, bass stond idd wel een tikkeltje te laag. Maar geluid was voor mij wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 19:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Apart, bij drum & bass events in het 013 vind ik het geluid zo ongeveer het beste wat je kan hebben. Zowel qua volume over de zaal als qua balans.


Dit is ook mijn ervaring idd. 1 van de fijnste locaties qua geluid, indeling en grootte. Maar kan me ook voorstellen dat een raw-hardstyle feest lastiger afstemmen is dan een dnb feest met alle verschillende kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 20:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Apart, bij drum & bass events in het 013 vind ik het geluid zo ongeveer het beste wat je kan hebben. Zowel qua volume over de zaal als qua balans.


Dit is ook mijn ervaring idd. 1 van de fijnste locaties qua geluid, indeling en grootte. Maar kan me ook voorstellen dat een raw-hardstyle feest lastiger afstemmen is dan een dnb feest met alle verschillende kicks.


Bij Reactivate was het geluid ook niet best, in beide zalen, wat classics zijn waar juist veel meer laag in zit dat de hedendaagse raw.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten