Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er was gewoon geen fouillering. Dit was overigens ook al zo tijdens Gunz 4 Hire in de Leerfabriek.
Wel liep er wat security rond die de wc's goed in de gaten hielden.

Maar als er ruzie was uitgebroken binnen, had iedereen een mes/wapen of wat dan ook bij kunnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Er was gewoon geen fouillering. Dit was overigens ook al zo tijdens Gunz 4 Hire in de Leerfabriek.
Wel liep er wat security rond die de wc's goed in de gaten hielden.

Maar als er ruzie was uitgebroken binnen, had iedereen een mes/wapen of wat dan ook bij kunnen hebben.


Blijkbaar was er tijdens Adaro of Crypsis een flinke vechtpartij bij de munten vlakbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wie was nou de mystery guest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
wie was nou de mystery guest?


E-Force, helaas. Ondanks dat hij een van mijn favorieten is vond ik het jammer. Outbreak, Antoine van Phuture Noize en nog een paar liepen er ook rond dus ik had eigenlijk wel een aantal DJ's verwacht die dat uurtje zouden vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystery Guest was inderdaad E-Force. Had ik al wel verwacht en ik vind zn setjes altijd prima :)
Verder was er inderdaad nog 1 van Phuture Noize, Outbreak, B-Front & Frequencerz Niels die er rondliepen en nog een plaatje mee hebben gedraaid die avond.

Al met al was het gewoon n prima avondje vond ik. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm oke; ik wist niet wat ik er van moest verwachten, maar had eforce eigenlijk niet snel verwacht.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten