Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:11 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding

Waar: Mixx Events at Kerkrade

Wanneer: 10 november 2012

Minimumleeftijd: 16

Prijzen:
Early bird: € 20,- (500 tickets, tot 1 oktober 2012)
Voorverkoop: €27,50
VIP: € 80,- All inclusive

1st Floor : Hardstyle
Donkey Rollers (LIVE)
Nosferatu
Ran-D
LUNA
Alpha 2
E-Force (LIVE)
Frequencerz (LIVE)
Josh &­ Wesz
Innovators
D-Ultra
Humanoise

DV8
Mc Apster
Renegade

2nd Floor : Hardcore
Panic
G-Town Madness
X-Treme
Mr Sinister
Amada
Joepardy

MC El Nino de Noche

3rd Floor : Early Rave /­ Happy Hardcore
Critical Mass
Stanton
Waxweazle
Early Basterds
Sonicbangers

MC Scorpio

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:11 
 
Hardtraxx Elite

Line-up komt vrijdag, zal wel super dik zijn zo te horen. Nu al zin in. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:33 
 
Hardtraxx Addict

Zo, ze hebben de kaartverkoop wel even flink opgeschroefd :/

Denk dat ik deze wel weer ga bijwonen, was door de eerste editie aangenaam verrast :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:35 
 

dat zijn dan wss ook eerste klas beunhazen? :P

https://partyflock.nl/party/228049:Impulse.html

dat is nog een optie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 12:37 
 
Hardtraxx Elite

1st Floor : Hardstyle
Donkey Rollers (LIVE)
Nosferatu
Ran-D
LUNA
Alpha 2
E-Force (LIVE)
Frequencerz (LIVE)
Josh &­ Wesz
Innovators
D-Ultra
Humanoise

DV8
Mc Apster
Renegade

2nd Floor : Hardcore
Panic
G-Town Madness
X-Treme
Mr Sinister
Amada
Joepardy

MC El Nino de Noche

3rd Floor : Early Rave /­ Happy Hardcore

Critical Mass
Stanton
Waxweazle
Early Basterds
Sonicbangers

MC Scorpio

Dit gaat zo vet worden!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke line-up! En :lol: @ datum
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 14:52 
 

CyrilHS schreef:
1st Floor : Hardstyle
Donkey Rollers (LIVE)
Nosferatu
Ran-D
LUNA
Alpha 2
E-Force (LIVE)
Frequencerz (LIVE)
Josh &­ Wesz
Innovators
D-Ultra
Humanoise

DV8
Mc Apster
Renegade



Wat een onlogische lijn omhoog.
en wat heeft Nosferatu daar te zoeken?
had t dan zo gedaan:
Donkey Rollers (LIVE)
Ran-D
LUNA
Alpha 2
E-Force (LIVE)
Frequencerz (LIVE)
Josh &­ Wesz
Innovators
D-Ultra
Geck-O
Humanoise

en Rik als laatste. knalt harder dan zo`n Donkey Rollers (LIVE) en Nosferatu samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een mongool ben jij biscuit

Dit wordt vet :worship: vetste discotheek waar ik ooit geweest ben en een zalige line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 15:14 
 
Hardtraxxer

Dikke line up, als ik vervoer kan regelen word het zeker een optie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Biscuit, dan ga je maar gewoon een uur eerder naar huis. Of je gaat gewoon niet. Zo simpel kan het zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:45 
 
Hardtraxx Addict

Wow, ze hebben flink uitgepakt, blijkbaar de eerste editie een goed succes geweest. Denk dat dit hem toch wel weer gaat worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 13:28 
 
Hardtraxx Newbie

Eerste editie was by far 't allervetste feest wat ik heb meegemaakt in 't zuiden van 't land! Dikke aanrader voor iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Wat een mongool ben jij biscuit

Dit wordt vet :worship: vetste discotheek waar ik ooit geweest ben en een zalige line-up

Juisttt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 16:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben beniewd of dit feest XXlerator raw gaat overtreffen. Maar ik ben sowieso aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 00:20 
 
Hardtraxx Addict

Definitief aanwezig, gaat weer heel vet worden :cool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 14:47 
 
Hardtraxx Elite

Gister kaartje gekocht! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 20:05 
 
Hardtraxx Newbie

Early birds zijn trouwens tot 1 Oktober en niet 1 September :) ! Even aanpassen boven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 20:49 
 
Hardtraxx Elite

Innovators schreef:
Early birds zijn trouwens tot 1 Oktober en niet 1 September :) ! Even aanpassen boven?

Done! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 13:24 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 13:59 
 
Hardtraxxer

Vanwaar die extreem hoge prijs voor VIP, wat krijg je er allemaal bij? jacuzzi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Inclusief consumpties volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben dan een dagje in België helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 23:06 
 
Hardtraxx Newbie

Murcie schreef:
Vanwaar die extreem hoge prijs voor VIP, wat krijg je er allemaal bij? jacuzzi?


Hele avond drinken wat je wilt. Verder nog wat hapjes lijkt me?
Sjah en 't gebruikelijke he: toegang tot de VIP-area en alles wat daarbij hoort :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:43 
 
Hardtraxx Addict

Kaartjes zijn weer binnen, gaat weer mooie worden :cool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:28 
 
Hardtraxxer

ik moet alleen nog mensen vinden, met OV lukt prima en wil hier sowieso naar toe.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten