Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 13:56 
 
Hardtraxx Elite

1st Floor : Hardstyle
21.­00 – 22.­15 D Ultra vs Humanoise
22.­15 – 23.­30 Innovators
23.­30 – 00.­30 Josh &­ Wesz
00.­30 – 01.­00 Frequencerz (LIVE)
01.­00 – 02.­00 Aplha2
02.­00 – 02.­30 E-Force(LIVE)
02.­30 – 03.­30 Ran-D
03.­30 – 04.­00 Donkey Rollers (LIVE)
04.­00 – 05.­00 Luna
05.­00 – 06.­30 Nosferatu

Hosted by : Mc Apster /­ DV8 /­ Renegade

2nd Floor : Hardcore
22.­00 – 23.­00 Jeopardy
23.­00 – 00.­00 Amada
00.­00 – 01.­00 Mr Sinister
01.­00 – 02.­00 X-Treme
02.­00 – 03.­30 G-Town Madness
03.­30 – 05.­00 Panic

Hosted by : Pyro

3rd Floor : Early Rave /­ Happy Hardcore
22.­00 – 23.­00 Sonic Bangers
23.­00 – 00.­00 Early Basterds
00.­00 – 01.­30 Waxweazle
01.­30 – 03.­00 Stanton
03.­00 – 05.­00 Critical Mass

Hosted by : Scorpio
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:22 
 
Hardtraxx Addict

Primma TT, lekker afsluiten met Nossie. Wel jammer dat Ran-D weer zo laat staat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 01:04 
 
Hardtraxxer

Ook aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Echt veel zin hierin :thumbsup: . Geweldige line-up en de dikste locatie van Zuid-Nederland!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Gastenlijstplaatsen gewonnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 00:42 
 
Hardtraxx Newbie

PierrePruuk schreef:
Gastenlijstplaatsen gewonnen :cool:


Congratz! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 17:59 
 
Hardtraxx Elite

Super veel zin erin, tot vanavond! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 19:51 
 
Hardtraxx Addict

Vond het een mager feest. De sfeer kon er gewoon niet inkomen en ik heb nu ook het idee dat deze locatie zich gewoon niet echt leent voor een Hardstyle feest. Werden wel leuke setjes gedraaid van een paar artiesten. Leuke sets waren van Ran-D en Donkey Rollers, vooral Rand-D verbaasde me wel want hij sloot stevig af. Donkey Rollers waren ook leuk. En waar de fuck was Luna mee bezig. In de eerste 20 minuten 3 dubbele platen draaien :huh: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 20:05 
 
Hardtraxx Elite

Ik vond het echt super vet! Vooral de sets van Frequencerz, E-Force en Ran-D! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 22:33 
 
Hardtraxxer

Donkey Rollers, Frequencerz en E-Force, eindbazen :worship: De set van Luna was lekker hard, alleen inderdaad veel dubbele tracks en een rare opbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 10:27 
 
Artiest

Wat wij vooral een positief punt vonden is dat deze club (en alle mensen van de organisatie) er echt alles aan deden om er wat moois van te maken.

Voor de bezoekers en artiesten werden verschillende dingen gedaan om toch net even wat meer te doen dan normaal!
De club komt volgens mij uit een lastige periode en heeft onze respect wel gewonnen met hoe ze het aanpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz schreef:
Wat wij vooral een positief punt vonden is dat deze club (en alle mensen van de organisatie) er echt alles aan deden om er wat moois van te maken.

Voor de bezoekers en artiesten werden verschillende dingen gedaan om toch net even wat meer te doen dan normaal!
De club komt volgens mij uit een lastige periode en heeft onze respect wel gewonnen met hoe ze het aanpakken.


Interessant :) . Geef 's een voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Club is in 2006 (heette toen Bozzini) met veel bombarie opengegaan. Op de eerste avond 4500 man binnen. Stijf uitverkocht. Heeft eerste 2 jaar goed gelopen, oa Nightlife award binnengesleept. Daarna bergafwaarts gegaan door slecht beleid en dingen als het rookverbod. Uiteindelijk ook 'gesloten' (het woord failliet is nooit gebruikt). Nu is hij weer open onder een andere naam en het wordt nu meer als evenementenhal gebruikt. Dus hij is niet elke week open. Goede zet, want is altijd wel druk nu volgens mij.

Hoop dat ze zo blijven volhouden want ik denk dat er in Nederland geen discotheek gelikter en mooier is dan deze. Geluid etc ook allemaal gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 23:59 
 
Hardtraxx Newbie

Was er ook voor het eerst maar wat een mooie tent zeg!
Jammer dat veel mensen niet weten wat ze missen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

skagenaar schreef:
Was er ook voor het eerst maar wat een mooie tent zeg!
Jammer dat veel mensen niet weten wat ze missen eigenlijk.

Zie dat je uit Katwijk komt, vriend van E-Force toevallig? Dan zul je hier nog wel vaker komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 00:24 
 
Hardtraxx Addict

E-Force is onderhand een beetje stilletjes de resident aan worden daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 00:51 
 
Hardtraxx Newbie

Ja klopt.
Waarschijnlijk wel ja alleen jammer dat het zover rijden is.
hier nog een filmpje van deze geweldig club.
http://youtu.be/Z12KX5ApvVw
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie mezelf hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:15 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 16:14 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een ongelofelijk vet feest was 't weer! :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten