Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige timetable, had gehoopt dat Adaro zou afsluiten maar Ran-D is ook prima hoor :) . Heb er zin in, ben voor 100 % aanwezig :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zinn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jullie krijgen spijt dat jullie niet naar Bass Academy gaan morgen! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Jullie krijgen spijt dat jullie niet naar Bass Academy gaan morgen! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch aanwezig!! er is wssn een bob! Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

echt stront stront verkouden sinds gister, kan amper ademen maarja gaat dik worden vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig. Vrienden van me hebben meer zin om gewoon op stap te gaan in Rotterdam en geen zin in Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in!!!

Als er nog wat HT'ers gaan, ik heb een grijze polo aan met spijkerbroek en nikes eronder. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin!

Wordt echt de :bomb: vanavond!

Ik heb een zwarte v-hals aan met een donkere broek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 01:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na een heerlijke set van adaro presteerd wildstylez om een drama set neer te zetten!! Nu door de speakers , this is who we are...handjesklapho
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 06:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een feest!!!
Ik was zelf de bob, dus lekkker nuchterr!
Ik heb het werkelijk nog nooittt zo los zienn gaan op een feest, dat was tijdenns
De set van gunz for hire!!! Pfff dat ging hard zeg!! Zelffde set als op decibel, eindigen met de weg kwijt, helaas moest e-force hierna... Van 160+ bpm richting 150+ is echt kut. Tempo was veel te hoog door gun 4 hire midden op de avond. Maarja.. Aan het einnde veels te veel stistaande wause mensen die zich niet meer onder controle hadden!! Jammer dit, maarja dat mocht de pret niet drukken. Geluid was optimaal!! Zeker verbetert sinds vorig jaar
Ook nog even met da syndrome gepraat, dat ik t jammer vond dat ie niett op loudness stond. Hij zei dat het kwam door een voorgeval met remember iets, en een meningsverschil bij b2s. Hij gaf me wel mee dat hij op hardbasss aanwezig is!! :)
Topavondje gehad!! Nu lekker slapen en dan morgenmiddag heerlijk in me bed ajax- feyenoord kijken!!!
Op naar Thrilogy!!!a
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Jullie krijgen spijt dat jullie niet naar Bass Academy gaan morgen! :evil:


Ik heb spijt in hun plaats, ze hebben gewoon even 1 van de gruwelijkste indoor feesten die er zijn gemist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat was dit vet! Echt kei en keihard los staan gaan. Heerlijk. Gunz for Hire hebben de tent echt afgebroken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

spierpijn en verrot, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Was een dik feestje! Leuk G1LL en Solutio gemeet te hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Was een dik feestje! Leuk G1LL en Solutio gemeet te hebben :)

Waar was jij dan? helemaal niet gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Duruz schreef:
Was een dik feestje! Leuk G1LL en Solutio gemeet te hebben :)

Waar was jij dan? helemaal niet gezien!


Overal en nergens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
jRn schreef:
Duruz schreef:
Was een dik feestje! Leuk G1LL en Solutio gemeet te hebben :)

Waar was jij dan? helemaal niet gezien!


Overal en nergens :D


Waarschijnlijk iemand de oren van z'n kop af lullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker




Godverdomme prachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:



Godverdomme prachtig!


Dat is echt :worship: :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook net wakker, was een heeerlijk feestje hoor! Heb eigenlijk alleen maar prima setjes gehoord! Gunz 4 Hire is goud, man man man wat was dat ge-wel-dig! Echt wat een live-act hebben Ran-D & Adaro hier neergezet, echt alleen maar lof voor die 2 heren! The Anarchist opende best ok ondanks het feit dat het niet super was opgebouwd (wist ook niet dat het 2 mensen waren, 1 DJ & 1 Producer). Psyko Punkz hadden wat problemen met de CDJ, maar heb verder weinig interessant gehoord van hun, was wel ok. Adaro voerde het tempo even lekker op, begon wel een beetje voorzichtig dacht ik maar sette toch een prima set neer! Wildstylez opende met Lose My Mind, lekker plaatje en daarna hier en daar wat dikke platen wisselend met mindere. Grappig dat hij Symphonic Feedback (Titan Remix) draaide, had ik niet verwacht maar was lekker! Gunz 4 Hire heb ik al verteld net ( :worship: ) en E-Force & Luna hadden duidelijk moeite om weer te beginnen op een lager BPM met het publiek. Uiteindelijk was ook gewoon een goed setje, ondanks sommige nummers niet helemaal mijn ding zijn. Alpha Twins moesten anderhalf uur, en dat was te merken het eerste half uur want ik had het idee dat dat een soort ''opvulhalfuurtje'' was. De rest van het uur vond ik zelf ook niet heel denderend met uitschieters als Revolution, Virus en een paar andere platen. Met Ran-D heb ik nog zijn platentas wat doorgenomen en uiteindelijk heeft hij best een aardig setje neergezet. Hij had moeite met het publiek, dat helaas veel te erg van de kaart was en moeilijk op sommige nummers reageerde. Wel gek, want mixtechnisch zijn er weinig DJ's die zo goed zijn en opbouwend was het ook erg goed!

Uiteindelijk zijn we naar huis gegaan en dat was vrij moeilijk om anderhalf uur nog terug te rijden. Gelukkig helpten Alain & Wouter mij daar goed mee, + een appel, Red Bull & de muziek :D ! Ook erg leuke locatie, maar jammer van dat publiek daar maarja, Rotterdam hé.. :P

Prima vermaakt, bedankt voor het mooie feestje (ook o.a. Duruz, Joorit en nog een paar :P)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer van het publiek? Er hing echt een fantastische sfeer hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd best vreemd, ik heb alleen maar positieve ervaringen qua sfeer en publiek met Outland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Waarschijnlijk iemand de oren van z'n kop af lullen.


Hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Jammer van het publiek? Er hing echt een fantastische sfeer hoor.


Klopt, de sfeer was prima, misschien bedoel ik het verkeerd. Er waren veel mensen van de kaart (vooral op het eind) en dat vond ik persoonlijk zelf niet echt leuk haha :P .

dawasiknie schreef:
Idd best vreemd, ik heb alleen maar positieve ervaringen qua sfeer en publiek met Outland.


Sfeer ok, publiek kan beter!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten