Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ook net wakker, was een heeerlijk feestje hoor! Heb eigenlijk alleen maar prima setjes gehoord! Gunz 4 Hire is goud, man man man wat was dat ge-wel-dig! Echt wat een live-act hebben Ran-D & Adaro hier neergezet, echt alleen maar lof voor die 2 heren! The Anarchist opende best ok ondanks het feit dat het niet super was opgebouwd (wist ook niet dat het 2 mensen waren, 1 DJ & 1 Producer). Psyko Punkz hadden wat problemen met de CDJ, maar heb verder weinig interessant gehoord van hun, was wel ok. Adaro voerde het tempo even lekker op, begon wel een beetje voorzichtig dacht ik maar sette toch een prima set neer! Wildstylez opende met Lose My Mind, lekker plaatje en daarna hier en daar wat dikke platen wisselend met mindere. Grappig dat hij Symphonic Feedback (Titan Remix) draaide, had ik niet verwacht maar was lekker! Gunz 4 Hire heb ik al verteld net ( :worship: ) en E-Force & Luna hadden duidelijk moeite om weer te beginnen op een lager BPM met het publiek. Uiteindelijk was ook gewoon een goed setje, ondanks sommige nummers niet helemaal mijn ding zijn. Alpha Twins moesten anderhalf uur, en dat was te merken het eerste half uur want ik had het idee dat dat een soort ''opvulhalfuurtje'' was. De rest van het uur vond ik zelf ook niet heel denderend met uitschieters als Revolution, Virus en een paar andere platen. Met Ran-D heb ik nog zijn platentas wat doorgenomen en uiteindelijk heeft hij best een aardig setje neergezet. Hij had moeite met het publiek, dat helaas veel te erg van de kaart was en moeilijk op sommige nummers reageerde. Wel gek, want mixtechnisch zijn er weinig DJ's die zo goed zijn en opbouwend was het ook erg goed!

Uiteindelijk zijn we naar huis gegaan en dat was vrij moeilijk om anderhalf uur nog terug te rijden. Gelukkig helpten Alain & Wouter mij daar goed mee, + een appel, Red Bull & de muziek :D ! Ook erg leuke locatie, maar jammer van dat publiek daar maarja, Rotterdam hé.. :P

Prima vermaakt, bedankt voor het mooie feestje (ook o.a. Duruz, Joorit en nog een paar :P)!


Ik zag je echt al de hele tijd lopen, dus ik dacht ik vraag maar even wie je was, haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vdk gehalte was inderdaad extreem hoog vond ik. Misschien viel t mij ook wel op omdat ik nuchter was.
Maar buiten 2 gasten die mij asociaal weg beukte, was de sfeer echt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
jRn schreef:
Duruz schreef:
Was een dik feestje! Leuk G1LL en Solutio gemeet te hebben :)

Waar was jij dan? helemaal niet gezien!


Overal en nergens :D


en mij gemeet koen! :D

G1LL schreef:

Prima vermaakt, bedankt voor het mooie feestje (ook o.a. Duruz, Joorit en nog een paar :P)!


:oh: pfff ... Kevin-Raw natuurlijk!!


Het VDK gehalte merkte je al tijdens a2 lag veels te hoog, de nuchtere mensen zoals mij ging veel meer los dan alle wause die geen evenwicht meer hadden. Zit nu ook te twijfelen om volgende week ook nuchter te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een top feest.

Ik baalde enorm dat ik Gunz for hire niet had gezien op Decibel dus ik had echt enorm veel zin, en ze maakte al mijn verwachtingen waar, wat was dat een top live act.


Sorrow gaat zo hard, ongekend :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
en mij gemeet koen! :D


Jaa natuurlijk, maar jou kende ik al :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom kon die agent je die boete nou ook alweer niet uitschrijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Waarom kon die agent je die boete nou ook alweer niet uitschrijven?

Omdat die alleen was. En dan is het een welles/nietes woord als het in hoger beroep komt. Een tweede agent moet er bij zijn, en die heeft zijn eed afgelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Duruz schreef:
Waarom kon die agent je die boete nou ook alweer niet uitschrijven?

Omdat die alleen was. En dan is het een welles/nietes woord als het in hoger beroep komt. Een tweede agent moet er bij zijn, en die heeft zijn eed afgelegd.


Aha..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een feest! En wat een live-act van Gunz For Hire :drool: Had een aantal jaar geleden (toen nog Outland) een liveset van de Noisecontrollers meegemaakt en dacht toen dat het niet beter kon, Gunz For Hire bewees dat gister eventjes!

Blijft jammer om tracks dubbel te horen, maar je kunt niet alles hebben he :P

En over het publiek: vind het meestal wel gezellig daar! Natuurlijk zijn er mensen van de kaart (blijf je toch houden waar dan ook), maar dat is wel grappig om te zien als je zelf nuchter bent. Die verhalen :lol:

Was het wel waard om vanuit Limburg naar Rotterdam te reizen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HEERLIJK!! dat filmpje, de tering wat ging dat hard zeg (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rengrengreng
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier nog een :
Niet de beste kwaliteit, maar toch geeft een impressie :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geweldig feest! Zeer gezellig om met 50+ personen uit het dorp hier naar toe te reizen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaloers dat ik er niet bij was! maar volgende week op Thrillogy ga ik het dubbel inhalen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
jaloers dat ik er niet bij was! maar volgende week op Thrillogy ga ik het dubbel inhalen! ^^

Zelfde verhaal hier, zag er goed uit op de filmpjes. Hoop dat dat niet al te veel drukte zal geven in de HHz zaal zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 20:48 
 

TiMOTHYb schreef:
Brainweavers schreef:
jaloers dat ik er niet bij was! maar volgende week op Thrillogy ga ik het dubbel inhalen! ^^

Zelfde verhaal hier, zag er goed uit op de filmpjes. Hoop dat dat niet al te veel drukte zal geven in de HHz zaal zaterdag.

haha veel succes met inhalen op een totaal ander feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Brainweavers schreef:
jaloers dat ik er niet bij was! maar volgende week op Thrillogy ga ik het dubbel inhalen! ^^

Zelfde verhaal hier, zag er goed uit op de filmpjes. Hoop dat dat niet al te veel drukte zal geven in de HHz zaal zaterdag.


Ik kan je garanderen dat 't stampvol is bij Gunz 4 Hire! Durf ik heel veel op in te zetten :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 00:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik kan je garanderen dat 't stampvol is bij Gunz 4 Hire! Durf ik heel veel op in te zetten :p

Gelukkig wel de grootste zaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Aftermovie: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... JseFMy97kE
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk aftermovie :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kings of the Underground is echt de meest vervelende grafplaat die ik in jaren heb gehoord zeg :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 14:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kings of the Underground is echt de meest vervelende grafplaat die ik in jaren heb gehoord zeg :x


Ik was hem ook echt na 5 x ofzo al zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:
Kings of the Underground is echt de meest vervelende grafplaat die ik in jaren heb gehoord zeg :x


Ik was hem ook echt na 5 x ofzo al zat :P


Ik na 500x nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

KOTU is ook niet mijn ding...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten