Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat? 7th Sunday Festival
Waar? Festivalterrein de Roost in Erp (nabij Veghel)
Wanneer? Zondag 19 mei 2013
Hoe laat? 14.00 uur tot middernacht
Prijs?
Regular 43,50
Vip 60,-
Combi ticket met Harmony of Hardcore 65,-

Line-up:


MAINSTAGE
Fedde Le Grand
Laidback Luke
Madeon Live
T.B.A.
HouseQuake
Joris Voorn
Jordy Dazz
Jurgensen b2b Mo and Karim

HARD NATURE
Zatox
Noisecontrollers
Frontliner
Wild Motherfuckers (Live)
D-Block & S-te-Fan
Adaro
Code Black
The Prophet
Partyraiser
Redixx

REBOOT
Matthias Tanzmann
Nic Fanciulli
Christian Smith b2b Marc Romboy
Jay Lumen
Bart Skils
Ferreck Dawn

ELECTRO RUSH
The Magician
Erol Alkan
Joost van Bellen
Guerilla Speakerz
Gomes
Tom Trago
Cursed P & Kristof
Eric Valentino & Piro

V-ESSENTIALS
Basto
Shermanology
Gregor Salto
Luciën Foort
Dyro
Dave Lambert
Cat Carpenters
Daniel Bovie

SLAM!FM
Mr. Polska
Billy the Kit
De Kraaien
FeestDJRuud
FS Green
D-Wayne
PURESANG feat D.MC.
Snelle Jelle
Menno de Boer

DIRTY HOUSE
Vato Gonzalez feat. MC Tjen
Yellow Claw
La Fuente
Skitzofrenix
Dyna
Kenneth G
Lady Bee
Stefan Vilijn

GROLSCH BARN
Dio Live
DEARWORLD
Cookies and Cream
The Hot Studs
The Dirty Daddies

BALLSROOM
"Heb-jij-ook-zo'n-plezier-met-je-Smartphone"-Party

L.O.S.!
The House of God

BOOMSHAKALAK SOUNDSYSTEM
Jimmy Spliff
King Chubby
Rude Gullit
Irie Badeo
Gozert
Dawn Panty
Keizer Skarel
Durian
Drywood

CAFE DE PUINHOOP
Ghetto Bingo
David Ghetto
Lucky Done Gone
Spek & Bonuz
Puinhoop Kollektiv
Blaf buddies
Ardistic & Samuel Monty
Café Broekhoven
Winnaar DJ Contest
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 17:44 
 
Hardtraxxer

aanwezig! maar niet voor de hard nature, hoogstens afsluiten met partyraiser xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 17:46 
 

haha gay
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Cafe de puinhoop, place to be :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 18:19 
 
Hardtraxxer

Nog mensen die gaan? Ik begin er langzaam wel zin in te krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 19:11 
 
Hardtraxxer

stuur er vrienden van mij naartoe met mn kaarten. janken dat ik er niet bij kan zijn.
Alleen al voor MADEON LIVE :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben met 7 man aanwezig, begin er ook steeds meer zin in te krijgen. Nu hopen dat het weer prima is (al zullen we de 30 graden van vorig jaar niet meer halen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:47 
 
Hardtraxxer

Skyscraper schreef:
stuur er vrienden van mij naartoe met mn kaarten. janken dat ik er niet bij kan zijn.
Alleen al voor MADEON LIVE :cry:

Madeon kijk ik ook echt hard naar uit. Wat een baas is dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 17:22 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig jaar prima vermaakt, ondanks de hitte toen :p Op de after zat ik nog te wapperen met een waaier terwijl ik die niet in mijn handen had.. gewenning van de rest van de dag xD

Dit jaar maar weer eens kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 16:18 
 
Hardtraxxer

Ondanks een wat mindere line-up en opkomende tentamens toch ook maar weer lekker op de fiets hierheen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Ondanks een wat mindere line-up en opkomende tentamens toch ook maar weer lekker op de fiets hierheen!


Madeon Live zeker meepakken :worship: Ik had eigenlijk ook wel basto live verwacht, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 01:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timetable is er

-> http://www.par-t.nl/7thsunday/files/media/Timetable_7thSunday.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 10:06 
 
Hardtraxxer

Aristo schreef:



Rare timetable... Zatox en NC na Adaro :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 12:13 
 
Hardtraxxer

Adaro staat om 2245 ook nog in Enschede dus zal wel niet anders kunnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 12:43 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Madeon Live zeker meepakken :worship: Ik had eigenlijk ook wel basto live verwacht, jammer.


Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar door de reacties hier maar even checken dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
mrazura schreef:
Madeon Live zeker meepakken :worship: Ik had eigenlijk ook wel basto live verwacht, jammer.


Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar door de reacties hier maar even checken dan :D

Jorg, vanmiddag wat biertjes drinken op het festivalterrein? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 13:00 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Jorg, vanmiddag wat biertjes drinken op het festivalterrein? ^^


Neee helaas niet, hele week ziek geweest en eigenlijk nog steeds een beetje dus sla vandaag over in de hoop dat ik morgen fit ben :( Emporium?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Chukkels schreef:
Jorg, vanmiddag wat biertjes drinken op het festivalterrein? ^^


Neee helaas niet, hele week ziek geweest en eigenlijk nog steeds een beetje dus sla vandaag over in de hoop dat ik morgen fit ben :( Emporium?

Empo ja! Maar vandaag is beter dan morgen hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 16:16 
 
Hardtraxxer

Aristo schreef:
BALLSROOM
"Heb-jij-ook-zo'n-plezier-met-je-Smartphone"-Party


Hahahaha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 14:22 
 
Hardtraxxer

iemand die nog 2 VIP kaarten wilt? ik hoef er niet veel voor te hebben. pm maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:36 
 
Hardtraxxer

Ik vond het echt een geniaal feest. Alles vloog voorbij en ik heb op en top genoten. Madeon en Partyraiser waren echt baas! Alleen jammer dat de wc's op het begin zo slecht geregeld waren, gelukkig hebben ze dat nog goed kunnen maken door een hek open te zetten. Volgend jaar zeker weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:47 
 
Hardtraxxer

Voor het 4de jaar op een rij weer prima vermaakt! Qua muziek niet helemaal top voor mij, maar Adaro, Partyraiser en Fedde waren erg vet! Daarnaast zorgde de vele bekende, mooie aankleding en het mooie weer ervoor dat het een top feestje werd! Volgend jaar zeker weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wat was dit een geniale dag, heerlijk genoten van de muziek en zon. Dyro & Madeon waren de grootste bazen van de dag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:12 
 
Hardtraxxer

Het geluid op de main was trouwens wel om te huilen zeg, stond zo slecht afgesteld. Met name op het begin hoorde ik constant de kick heel snel achter elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke dag hier gehad. Lekker los gegaan op de main, uitstapje naar Adaro en Partyraiser gemaakt. Voor de rest heerlijk op de main gestaan. Heerlijk weertje en een topsfeer overal waar ik kwam. Optimaal genoten. Ik was hier gratis en ook nog eens VIP. Ideaal hoor, lekker daar chillen enzo.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten