Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Het geluid op de main was trouwens wel om te huilen zeg, stond zo slecht afgesteld. Met name op het begin hoorde ik constant de kick heel snel achter elkaar.


Klopt inderdaad, de Delay was niet helemaal goed uitgerekend...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten