Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 21:44 
 
Donateur

Ik denk niet dat ik hier heen ga, line up is niet zo schitterend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Dat zal wel ongeveer hetzelfde worden als de 'special performance' van Headhunterz op Defqon :P

Waarom?

Hoop eigenlijk dat ze een act zouden maken met alle hits van oa 2006, daar waren ze ijzersterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
tomb schreef:
Dat zal wel ongeveer hetzelfde worden als de 'special performance' van Headhunterz op Defqon :P

Waarom?

Hoop eigenlijk dat ze een act zouden maken met alle hits van oa 2006, daar waren ze ijzersterk.


Of nog eerder... Choruz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje toch binnengehaald xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou, ik ga der sowieso niet heen, veel te veel tek en daar hou ik niet van!
Foei BassEvents! :thumbdown:
Maarja, als je de sound van BassEvents wil beschrijven, dan maakt Tek en Jump daar natuurlijk een deel van uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks de hoeveelheid tek ben ik toch mijn kaart al gaan halen :)
Ben wel eens benieuwd wat het gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Life schreef:
Ben wel eens benieuwd wat het gaat worden

Niks .. Eerst luister je voortdurend naar Tek en zie je mooiboys van links naar recht springen. Vervolgens komt de HS denk je van nu gaat die zooi eindelijk gedaan zijn. Vergis je je daarin ook nog.. Gevolg sta je daar lekker te stampen komt er een pikachu tegen je aan sjorren .. Gisteren hetzelfde meegemaakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een pikachu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2010 11:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit wordt een feest! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al iets meer bekend over dit feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 21:23 
 

bRt_ schreef:
Gisteren hetzelfde meegemaakt..


Weet je zeker dat je niet ergens bij een cosplay meeting stond xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Weet je zeker dat je niet ergens bij een cosplay meeting stond xd.

Heel zeker! :P Afsluiten met Crypsis vergeet je niet! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ga ik hier binnenkort kaartjes voor hale, al ben ik zelf ook al geen voorstander van de hoeveelheid tek, maar me vrienden die niet echt in de hardstyle scene zitten wel wat meer dus ik denk dat het wel makkelijker wordt om ze mee te krijgen . :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bassevents is altijd zoveel jump en tek.. Dit jaar reverze bijvoorbeeld, wat was me dat. Moesten echt tot 12u fzo wachten voor de hardstyle begon, echt overdreven. Ik ga eigenlijk ook bijna niet meer naar bassevents feesten, geef mij maar Q-Dance! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nitroxx schreef:
Bassevents is altijd zoveel jump en tek.. Dit jaar reverze bijvoorbeeld, wat was me dat. Moesten echt tot 12u fzo wachten voor de hardstyle begon, echt overdreven. Ik ga eigenlijk ook bijna niet meer naar bassevents feesten, geef mij maar Q-Dance! :D


Ik ben totaal niet van Jump en tek, maar toch had ik me super vermaakt op Reverze... wat een show! Nog nooit zoon mooie show gezien moet ik eerlijk zeggen (indoor) :loving:

En tja, dan gewoon iets voor 12 uur binnen komen, of verkennen in die tijd dat er jump/tek is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb op bassevents niet veel aan te merken... Ik ben ook niet zo voor de Jump maar er is blijkbaar wel een groot genoeg publiek voor om te openen met jump. Heb trouwens ook nog maar zelden te klagen gehad over bassevents feesten :) Geluid in hardcore summerfestival 2009 kan ik me herinneren maar voor de rest...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Heb op bassevents niet veel aan te merken... Ik ben ook niet zo voor de Jump maar er is blijkbaar wel een groot genoeg publiek voor om te openen met jump. Heb trouwens ook nog maar zelden te klagen gehad over bassevents feesten :) Geluid in hardcore summerfestival 2009 kan ik me herinneren maar voor de rest...?


Soms rare timetables, maar dat is het laatste jaar positief geëvolueerd!
En ja idd, in België is er een grote markt om jump/tek te promoten, dus waarom niet...
Ik ga der gwn niet heen omdat die pikachu's die hoogstwaarschijnlijk in grote getallen gaan afkomen hierop, niet echt men volkje is, erger me nogal aan hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Precies, bourzwain. Anders zou ik wel zijn gegaan denk ik. Toneshifterz zou ik nu toch wel heel graag eens gaan bekijken en zo een verjaardag lijkt me altijd wel top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
nielstil schreef:
Heb op bassevents niet veel aan te merken... Ik ben ook niet zo voor de Jump maar er is blijkbaar wel een groot genoeg publiek voor om te openen met jump. Heb trouwens ook nog maar zelden te klagen gehad over bassevents feesten :) Geluid in hardcore summerfestival 2009 kan ik me herinneren maar voor de rest...?


Soms rare timetables, maar dat is het laatste jaar positief geëvolueerd!
En ja idd, in België is er een grote markt om jump/tek te promoten, dus waarom niet...
Ik ga der gwn niet heen omdat die pikachu's die hoogstwaarschijnlijk in grote getallen gaan afkomen hierop, niet echt men volkje is, erger me nogal aan hun.
Same here. Vervoer is geen probleem, bussen alles maar..

HEEEEE
HOOOOOOO
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan dat volk heb ik ook een kotshekel ja, maar toch ga ik hier waarschijnlijk heen, bass events standaard voor mij heel makkelijk te bereiken aangezien ik zowat op de grens van België / Nederland woon, en die paar uurtjes jump/tek zijn wel te overleven denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Nitroxx schreef:
Bassevents is altijd zoveel jump en tek.. Dit jaar reverze bijvoorbeeld, wat was me dat. Moesten echt tot 12u fzo wachten voor de hardstyle begon, echt overdreven. Ik ga eigenlijk ook bijna niet meer naar bassevents feesten, geef mij maar Q-Dance! :D


Ik ben totaal niet van Jump en tek, maar toch had ik me super vermaakt op Reverze... wat een show! Nog nooit zoon mooie show gezien moet ik eerlijk zeggen (indoor) :loving:

En tja, dan gewoon iets voor 12 uur binnen komen, of verkennen in die tijd dat er jump/tek is :D

Doe ik meestal ook wel altijd al denk ik dat ik dit jaar ook ga passen voor Reverze. Was verleden jaar het geld niet waard, 2 tot 3 jaar terug was het vele beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nitroxx schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Nitroxx schreef:
Bassevents is altijd zoveel jump en tek.. Dit jaar reverze bijvoorbeeld, wat was me dat. Moesten echt tot 12u fzo wachten voor de hardstyle begon, echt overdreven. Ik ga eigenlijk ook bijna niet meer naar bassevents feesten, geef mij maar Q-Dance! :D


Ik ben totaal niet van Jump en tek, maar toch had ik me super vermaakt op Reverze... wat een show! Nog nooit zoon mooie show gezien moet ik eerlijk zeggen (indoor) :loving:

En tja, dan gewoon iets voor 12 uur binnen komen, of verkennen in die tijd dat er jump/tek is :D

Doe ik meestal ook wel altijd al denk ik dat ik dit jaar ook ga passen voor Reverze. Was verleden jaar het geld niet waard, 2 tot 3 jaar terug was het vele beter.

Ik wacht gewoon de line-up af... met wat geluk dumpen ze alle Tek/Jump in de lotto arena zodat sportpaleis vol is met hardstyle en hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is alleen in de Lotto Arena te doen, niet in Sportpaleis!
Ze verkopen zelfs maar 5000 tickets, dus dan heb je nog geen eens een halfvol sportpaleisje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ik wacht gewoon de line-up af... met wat geluk dumpen ze alle Tek/Jump in de lotto arena zodat sportpaleis vol is met hardstyle en hardcore


Lowrenz schreef:
Place: Lotto Arena, Antwerpen


Het zal alleen in de Lotto Arena afspelen, dus geen sportpaleis erbij ;)

Bourzwain was mij voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 17:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

min leeftijd?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten