Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over een uurtje richting Antwerpen :) Als iemand me herkent spreek me maar aan,
Noisecontrollers t-shirt, licht getinte huidskleur, best lang (1.85 xd ) Ben wel te herkennen dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dees was echt een zieke P.À.R.T.Y! :love: Psyko Punkz = Helden Vd avond!
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We waren snel binnen het duurde nog geen 5 minuten, de rij voor gewone tickets was zelfs korter als die van VIP tickets :lol: Maar goed dan moest ik wel weer bijna een half uur in de rij staan voor een locker.. Ging er heen met niet al te veel verwachtingen door de line up, maar tegen 12 uur vanaf Mark With A K werd het toch wel snel erg vet :D Allemaal lekkere nummers uit zijn album, dit is tek die ik wel kan waarderen. De tek dus overleefd en Showtek Live grotendeels zittend vanaf de tribune meegemaakt, het was nog verrassend leuk om nog is wat 'oudere' platen aan te horen uit hun goede tijd. Ook nog die nieuwe Swedish House Maffia - One remix gehoord van Showtek, nou dat was echt helemaal niets.. Verder weinig van hun nieuwe stijl gehoord gelukkig. Tijdens het laatste nummer van Showtek maar snel wat eten gaan halen, dat was eten echt smerig ik kreeg het amper weg, het enigste wat je daar kon eten was een pizza stuk of een broodje knakworst heb voor de rest niets anders gezien (kan aan mij liggen?) maar goed het smaakte totaal niet in ieder geval. Waren precies op tijd terug voor Coone vs Psyko Punkz, het kon voor mij nu echt beginnen :D Me heel goed vermaakt onlangs dat het erg voorspelbaar was, Million Miles, After MF, Bassboom, Pull your Strings etc. Volgens mij wel verschillende nieuwe nummers gehoord van Psyko Punkz, herkende ze in ieder geval niet. Verder geen Technoprime gehoord waar ik stiekem wel op aan het hopen was. :P Nou die drie kwartier waren voorbij gevlogen, toen was het de beurt aan het vijftal Deepack vs D-Block & S-te-fan vs Isaac. Op deze combinatie had ik me het meest verheugd. Het 2e nummer van de set was voor D-Block dacht ik, en jahoor het was weer raak, Music Made Addict, xd Maar dan wel die remix met die Pon di Floor break, was wel eens leuk om live te horen maar meer ook niet. En Lost in Music live gehoord! :love: Het laatste nummer was voor Deepack, waardig afgesloten met Under Attack :woot: Waar zowat de hele arena op stil stond, terwijl ze bij het nummer er voor Sound of Thunder totaal uit hun bol gingen. :/ Dan alweer weer het laatste stukje Hardstyle met Noisecontrollers vs Toneshifterz erg voorspelbaar ook weer, Faster 'n Further, Jaydee, Summer in the City en net zoals bij Adrenaline weer een sit-down moment op Elektro Shock , al ging deze niet helemaal goed :P Origins of Life knalt er wel goed op live :) Dat was het helaas voor wat betreft de Hardstyle. Playboyz vs Ruthless volledig gemist eigenlijk, stond hele tijd buiten arena tijdens dat setje. Precies op tijd terug voor Darkraver jezus wat een gestoorde gek is dat :lol: Maar het gas ging er wel op bij hem Anyway, zeker vermaakt als niet echt een HC-liefhebber, toen was de laatste act aangebroken Endymion Live net zoals Darkraver nog nooit gehoord op een feest, die deden er nog een tandje bij, maar wat een feest maakte ze er van zeg ^^ . Was verder allemaal erg mainstream want ik herkende bijna alles terwijl ik nou niet echt serieus Hardcore luister. :P Na zo een 3x zeggen dat het laatste nummer komt, en toch doorgaan was het echt gedaan :P Waardige afsluiting ! :thumbsup: Het volk viel vandaag best mee, vanaf de Hardstyle volgens mij geen een x hee-hoo moeten aanhoren, en verder geen vechtpartijen gezien. Maar helaas waren d'r wel weer genoeg nektapijten aanwezig die je aankeken wat je aan het doen was als je hard aan het gaan was.. Niets van aangetrokken, en gewoon doorgaan natuurlijk :D

Zoo verhaaltjes typen is best leuk op een saaie zondagmiddag. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdens Darkraver was Endymion zich aan het installeren voor zijn LIVE set, pc aansluiten enz... ;)
Er was dus niets mis met de booth! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
Tijdens Darkraver was Endymion zich aan het installeren voor zijn LIVE set, pc aansluiten enz... ;)
Er was dus niets mis met de booth! :cool:


Haha oke, nu je het zegt :P Heb me post edited. . Waar heb jij gestaan trouwens misschien heb ik je wel gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
DjDeenite schreef:
Tijdens Darkraver was Endymion zich aan het installeren voor zijn LIVE set, pc aansluiten enz... ;)
Er was dus niets mis met de booth! :cool:


Haha oke, nu je het zegt :P Heb me post edited. . Waar heb jij gestaan trouwens misschien heb ik je wel gezien :P


Links vanvoor. Tijdens dbstf vs deepack vs isaac knal vanvoor int midden. Had een grijs tshirt met als opschrift:" Sean Connery Is James Bond"! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 20:37 
 
Hardtraxx Newbie







Hier wat van mijn filmpjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het was heeeerlijk :worship:

Tek sets waren heel dik! normaal ben ik er ook geen superfan van maar nu heb ik me prima vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Baalt hard dat ie hier niet bij was! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 17:07 
 
Hardtraxxer

Die Teks sets waren wel vet!!!!!!!!!!!!!!!!! maar coone vs Psyko Punkz en Deepack vs D-Block & S-te-fan vs Isaac
waren zeker het :bomb: hards en met lekker afsluitu=ing was de avond rond en dan 4 uur duren de trein reis terug ppfff :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me echt vermaakt daar ^^
Show vond ik persoonlijk op momenten echt vet :love:
Dikke sets gehoord, al bij al een geslaagd feest. Op naar 10 Years ! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik moet toegeven dat ik showtek wel goed vond zaterdag ^^



Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben nog altijd aan het nagenieten... :D
Wat was Showtek ook beestig seg! (L)
Had nog nooit Analogue Players In A Digital World gehoord... :love: :drool:
LEKKAHLEKKAH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2010 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yo, die Showtek stukjes klinken echt supernice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aftermovie



ik vond het goed :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 17:47 
 
Hardtraxx Newbie

awesome aftermovie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie aftermovie :) die eerste Track van Dr. rude is ook niet slecht trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:


Citaat:
vanaf de Hardstyle volgens mij geen een x hee-hoo moeten aanhoren


Bij set van showtek wel te horen bij FTS.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten