Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 06:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Op zaterdagavond 24 maart komt High Energy Events met een nieuw concept naar de Loft XL in Hengelo. 100% H.O.T (Hardstyle On Tour), staat voor een Hardstyle nacht die bol staat van de spanning. 100% H.O.T. geeft je garantie op een erotische, stampende Hardstyle nacht.

“We’re gonna make you Fuckers Dance!” is de slogan van Make You Dance Bookings Agency. We hebben hen gevraagd een nacht neer te zetten met een mix tussen Hardstyle talent en gevestigde Hardstyle dj’s, allemaal van hun eigen Agency. De volgende dj’s gaan je een hete nacht bezorgen:


Line Up:
Digital Punk
Solutio & The I’s
Dailucia
Anarchist
Arkaine
Shockerz
MC Renegade



De voorverkoop voor 100% H.O.T. is inmiddels begonnen. Tickets koop je voor €12,50 en de tickets zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. Aan de deur kosten tickets €17,50 per ticket.

Heb jij zin in een pompende Hardstyle nacht? Bestel je tickets dan snel via http://www.ticketscript.com, http://www.highenergyevents.nl of koop ze bij een Free Record Shop bij jou in de buurt.

100 % H.O.T. zal het komende jaar op nog meer locaties een knallende én erotische nacht verzorgen. Blijf op de hoogte van al onze evenementen en het laatste nieuws door je te abonneren op onze nieuwsbrief via http://www.highenergyevents.nl Volg ons ook op Facebook, Twitter en Partyflock.

Citaat:
Prijzen
Early bird:€ 5,-(tot zondag 18 maart 2012)
Voorverkoop: € 12,50
Deurverkoop: € 17,50
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 06:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke gevarieerde line-up, niet echt allemaal mijn ding maar wellicht aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Leuke gevarieerde line-up, niet echt allemaal mijn ding maar wellicht aanwezig :)

Idd, om hier nou voor 1 duo heen te gaan :P.


Kan eerlijk gezegd ook niet verwachten dat dit een groot succes wordt met alleen maar upcoming :P?

Weet niet hoe groot die keet is maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Loft begint leuk bezig te zijn, Hard Definition in februari, dit in maart, goede omtwikkeling. Alleen is MoH ook die avond, dus niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de locatie, schijnt nogal mooi te zijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 12:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

22:00 - 23:30: The Anarchist
23:30 - 01:00: Arkaine
01:00 - 02:00: Digital Punk
02:00 - 03:00: Shockerz
03:00 - 04:00: Dailucia
04:00 - 05:30: Solutio & The I's

Lekker afsluiten! Kaartjes kosten maar 5euro dus wie gaan er nog meer heen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Benieuwd naar de locatie, schijnt nogal mooi te zijn! :)

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:08 
 

The I's schreef:
22:00 - 23:30: The Anarchist
23:30 - 01:00: Arkaine
01:00 - 02:00: Digital Punk
02:00 - 03:00: Shockerz
03:00 - 04:00: Dailucia
04:00 - 05:30: Solutio & The I's

Lekker afsluiten! Kaartjes kosten maar 5euro dus wie gaan er nog meer heen? ;)


Waar zie jij 5 euro?:P

Ik twijfel nog aangezien ik zaterdag liever naar sinister souls ga!
(Sorry een hele avond dit gepruts aan horen tot jullie zie ik echt niet zitten :lol:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
PrijzenEarly bird:€ 5,-(tot zondag 18 maart 2012)
Voorverkoop: € 12,50
Deurverkoop: € 17,50


Op partyflock staat dat vermeld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:19 
 

The I's schreef:
Citaat:
PrijzenEarly bird:€ 5,-(tot zondag 18 maart 2012)
Voorverkoop: € 12,50
Deurverkoop: € 17,50


Op partyflock staat dat vermeld ;)


Hou hem open ! voor 15euro een hardstyle avond gebeurt niet altijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

overige 10 voor drankjes? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:34 
 

The I's schreef:
overige 10 voor drankjes? :P


Jep! dan maar geen alcohol :lol: Komt nog genoeg aan de komende tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan zelfs gratis naar binnen. Ze geven 200 kaarten weg (100 x 2 kaarten). Nou, ik denk zelfs dat ze niet eens 100 aanmeldingen krijgen xd

Citaat:
Win tickets!
High Energy Events geeft 100 x 2 vrijkaarten weg. Wil jij kans maken op deze vrijkaarten? Stuur dan een mail naar 100%[email protected] en wie weet ben jij de gelukkige winnaar van deze vrijkaarten! Daarnaast kun je met de speciale actie tot 18 maart een ticket kopen voor 5 euro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:58 
 

Chukkels schreef:
Je kan zelfs gratis naar binnen. Ze geven 200 kaarten weg (100 x 2 kaarten). Nou, ik denk zelfs dat ze niet eens 100 aanmeldingen krijgen xd

Citaat:
Win tickets!
High Energy Events geeft 100 x 2 vrijkaarten weg. Wil jij kans maken op deze vrijkaarten? Stuur dan een mail naar 100%[email protected] en wie weet ben jij de gelukkige winnaar van deze vrijkaarten! Daarnaast kun je met de speciale actie tot 18 maart een ticket kopen voor 5 euro!


:lol:

Gemiddeld trackaantal van 10 per uur :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toch gekozen voor Zak. Ik weet dat het een mooie locatie is, maar als er amper kaarten worden verkocht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:57 
 
Hardtraxxer

Tsjah feesten in De Loft zijn natuurlijk nieuw, organisatie zal zich eerst beetje bekend moeten maken in Hengelo en omgeving.
Aangezien vorige editie met Theracords half Hardtraxx aanwezig was en ik erg veel bekenden uit Enschede tegenkwam had ik niet het idee dat er veel Hengeloërs aanwezig waren :P
Terwijl dit soort feestjes het vooral van lokale mensen moeten hebben.. Moet zelf eerst nog naar Den Haag de 24e en hoop optijd terug te zijn om nog even in Zak langs te gaan, als ze hier zelfs al gratis kaarten weggeven belooft dat niet veel goeds natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Loft is echt een uitstekende locatie! Superklein. Aparte rokersruimte boven, waar het sfeervol is, met wat bankjes en tafeltjes! Verder is het geluid er super! Een erg sfeervolle locatie, en als ik niet naar MOH was gegaan, dan was ik wel hier heen gegaan! Veel succes met draaien Alain en Barry! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:10 
 
Hardtraxxer

Hele slechte grap trouwens, maar 100% HOT kunnen ze beter veranderen in 100% NOT xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
De Loft is echt een uitstekende locatie! Superklein. Aparte rokersruimte boven, waar het sfeervol is, met wat bankjes en tafeltjes! Verder is het geluid er super! Een erg sfeervolle locatie, en als ik niet naar MOH was gegaan, dan was ik wel hier heen gegaan! Veel succes met draaien Alain en Barry! :D


Klein? In de zaal gaan bijna 1000 man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 02:13 
 
Hardtraxxer

net mee gedaan aan vrijkaarten actie ze geven namelijk 100 kaarten weg dus blijft een optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
net mee gedaan aan vrijkaarten actie ze geven namelijk 100 kaarten weg dus blijft een optie!

Maak daar maar zekerheidje van met die actie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:37 
 
Hardtraxxer

ja ik doe samen met dominic mee aan deze actie dus dubbel zo veel kans ! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En als je hun nu ''leuk vind'' op Facebook wordt je automatisch op de gastenlijst gezet...

Ik vind dit nogal raar. Ik betaal 12,50 voor een kaartje, en iemand anders heeft maar 1 muisklik nodig om binnen te komen...

Niet dat ik hier na toe ga want ben inmiddels al van mn ticket af, maar het gaat om het principe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nachtdiensten dat weekend anders was ik er wel heen gegaan. Vorige keer daar goed bevallen.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten