Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Nachtdiensten dat weekend anders was ik er wel heen gegaan. Vorige keer daar goed bevallen.

Ik heb een beetje hetzelfde, alleen met Masters ipv nachtdienst.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig omdat ik op de gastenlijst sta :P .
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ook, kameraad en ik hebben beide 2 plekken gewonnen xd
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nightbreaker schreef:
Ik ook, kameraad en ik hebben beide 2 plekken gewonnen xd

Haha veel mensen konden op de gastenlijst komen :P .
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 00:47 
 
Hardtraxxer

Ik heb niks gewonnen maar gelukig kan ik met flevoboys mee die heeft 2 kaarten gewonnen!! :clap: :yay: dan gaan we weer een avondje beuken! xd
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik sta ook op de gastenlijst :cool: moet alleen nog iemand vinden mee wil wie kan rijden :P
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 10:46 
 
Hardtraxx Newbie

Is dat een leuk feestje daar? En is dat nog toegankelijk?
Wilde nl evt nr Masters mr heb geen kaarten ...

mzzl
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 10:51 
 

hcnl11 schreef:
Is dat een leuk feestje daar? En is dat nog toegankelijk?
Wilde nl evt nr Masters mr heb geen kaarten ...

mzzl



masters gaat leuker worden
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
The I's schreef:
Benieuwd naar de locatie, schijnt nogal mooi te zijn! :)

:yes:


Vond het maar magertjes. Beetje een kinderdisco gevoel. :D

Fouilleren doen ze ook niet, vreemd.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik wel aanwezig ben ^^
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Denk dat ik wel aanwezig ben ^^


Ga maar gewoon :P
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 12:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wellicht de eerste 2 uur aanwezig, denk het wel.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 12:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Aanwezig!
S&I supporten :D
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het zo ver is..
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 03:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dus? :P
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 08:58 
 

The I's schreef:
dus? :P


Succes morgen! dan jullie maar een andere keer checken :P
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 09:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb hier serieus nog echt geen zin in :$
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Heb hier serieus nog echt geen zin in :$

Ik ook niet :lol:

Moet ff kijken of ik nog wel ga. Als er leuke plannen zijn met de kameraden dan ga ik denk ik daar voor.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pete schreef:
Heb hier serieus nog echt geen zin in :$

Ik ook niet :lol:

Moet ff kijken of ik nog wel ga. Als er leuke plannen zijn met de kameraden dan ga ik denk ik daar voor.

Is toch hartstikke tof man.. Arkaine, Anarchist, Shockerz, hele Skentreksz kroe allesz. Nee maar Solutio & The I's moeten voldoende reden zijn om te gaan. :P Helaas dat het uren reizen voor mij is.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik zal dan ook alleen voor Solutio & The I's gaan, en Peter ook. Dailucia weet ik niet wat ik er van kan verwachten. DP/ Shockerz/ Arkaine/ Anarchist wordt waarschijnlijk een hitjesparade waar wij blij mogen zijn met 3 dikke tracks per set :P
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 16:10 
 
Hardtraxxer

xd ik krijg gister ook nog bericht dat ik op gastenlijst sta + 1 !! :yay: zin in ! Solutio & The I's ! :bomb:
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 18:44 
 
Hardtraxxer

aanwezig :thumbup: draai dan direct ffe loudness 2012 anthem :innocent: even testen of je er goed op los kunt gaan :whistle:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon energie overhouden voor de laatste 1,5 uur!
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 03:07 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Gewoon energie overhouden voor de laatste 1,5 uur!


gewoon vanaf het begin af aan vol knallen! te veel energie! xd + jij moet nog voetballen! ;) dus begrip dat jij het maar 1,5 kan knallem! :lol:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga wel gewoon niet. :P Ga wel tanken met vrienden.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten