Klein verslagje:
Allereerst het klinkt raar, maar ik was blij dat er een sneeuwstorm was. Ondanks deze sneeuwstorm was het echt druk. Ik moet er niet aan denken hoe druk het was geweest als het niet sneeuwde.
Allereerst de heenweg was echt niet te doen. Kon op de snelweg niet harder als 50 met winterbanden, omdat je gewoon geen hand voor ogen zag. Je moest echt in het midden blijven rijden en maar hopen dat je de vangrail op tijd zag.
Eenmaal wat later binnen gekomen waren The Krusaders aan het draaien, maar voor mijn gevoel kwam het tempo er niet echt in. Dit kwam ook, omdat de muziek niet echt op full pull aan stond.
De opening was weer een al humor zoals we gewend zijn van de Matrixx. Een hakkende Sinterklaas met zijn Gabber Pieten konden uiteraard niet ontbreken op het podium wat voor de gelegenheid een dak was geworden. Na de opening begon Wildstylez met een set die voor mij nogal leek op de set van Qlimax, maar ik heb me goed vermaakt met nummers als Wildstylez – Back 2 Basics, Ambassador Inc. – Put This On Youtube (Wildstylez remix) en natuurlijk de VA - Just Attack As Easy Again (Mash-up).
Vervolgens kwam Frontliner, maar vanwege geluidsproblemen aan het begin kwam hij voor mij niet echt tot zijn recht. Het was ook, maar een half uur dus heb me toch weten te vermaken. Helaas kwam het bericht dat de Psyko Punks vertraging hadden vanwege de sneeuw en dus later kwamen. Deepack moest nu gaan draaien en als verrassing nu een keer Back 2 Back met de Frontliner. Samen zette ze een geweldige harde set weg. De laatste die ik heb gezien dat waren dus de Psyko Punkz en die draaide weer heel veel eigen nummers, maar het geluid en de set kwam goed tot zijn recht.
De terugweg was weer een ramp, maar we zijn weer heel thuis gekomen.