Haha, vet gedicht Milan! 
100% aanwezig! super line up!
En dan waarschijnlijk ook niet de laatste keer, de plek ik namelijk echt superwrote:Waarschijnlijk aanwezig, wordt 1e keer Matrixx voor mij!
Heb je nog plek in de auto misschien?? dat ik mee kan reizen met julliewrote:Zin in!!! moet de overgebleven energie wat ik op Qlimax niet kwijt kon hier maar even verbranden :p
JE bent een held als het luktwrote:Ik zal kijken wat ik kan doen... ik kan je niks garanderen
Mooi dan ga ik hier heen, kan ik bij jou slapen danwrote:sweeeet!
ik mag bobben! met me ma dr auto
Heb overleg gehad maar het word waarschijnlijk heel krap er hebben een paar afgezegd en we zijn nu met precies genoeg voor 2 auto's we kijken zaterdag verder wat we gaan doen.wrote:JE bent een held als het luktwrote:Ik zal kijken wat ik kan doen... ik kan je niks garanderen
![]()
wrote:Heb overleg gehad maar het word waarschijnlijk heel krap er hebben een paar afgezegd en we zijn nu met precies genoeg voor 2 auto's we kijken zaterdag verder wat we gaan doen.wrote:JE bent een held als het luktwrote:Ik zal kijken wat ik kan doen... ik kan je niks garanderen
![]()
En er is kans op ijzelwrote:Word heel lastig vanavond om Nijmegen te bereiken.. Ik hoop dat alle wegen in die tijd geklaard zijn want zo is het niet te doen hoe het er nu bij ligt. Er is hier veel sneeuw gevallen afgelopen 2 uren. Maar houden hoop