Kwartiertje op de fiets 
Personeelsfeestenwrote:Dit feest ga ik dus missen i.v.m. personeelsfeest![]()
In plaats daarvan ga ik dan maar naar Try Before You Die.
Personeelsfeestenwrote:Dit feest ga ik dus missen i.v.m. personeelsfeest![]()
Loop niet zo te trollen! Je gaat gewoon hier naar toe.wrote:Dit feest ga ik dus missen i.v.m. personeelsfeest![]()
Sorry browrote:Loop niet zo te trollen! Je gaat gewoon hier naar toe.wrote:Dit feest ga ik dus missen i.v.m. personeelsfeest![]()
Er is ook een trein-halte op 2 minuten lopen van de matrixxwrote:wrote:Wij gaan hier naar toe treinen waarschijnlijk, Nijmegen Centraal neem ik aan , en hoe kom je vanaf daar het beste bij de Matrixx?wrote:Eventjes aanpassen, want nu klopt het voor geen meter meer
Volgens mij gaat er een trein vanuit Tilburg rechtstreeks naar Nijmegen CS, vanaf daar pak je de bus (lijn 2) richting Weezenhof. Volgens mij is de laatste stop voor de Brabantse Poort bijna recht tegenover de Matrixx.
@ Vik
Hm, geen idee meer. Maar toen ik naar de matrixx ging reisde ik eerst naar Nijmegen centraal en vanaf daar kon je dan een sprinter pakken die daar stopte.wrote: Serieus ja? Hoe heet dat station dan? Dat is wel echt ideaal!
best te doen??!! ik vond t echt pure aids!wrote:Hm, geen idee meer. Maar toen ik naar de matrixx ging reisde ik eerst naar Nijmegen centraal en vanaf daar kon je dan een sprinter pakken die daar stopte.wrote: Serieus ja? Hoe heet dat station dan? Dat is wel echt ideaal!
De eerste trein die daar 's ochtends komt komt pas om half 9 ofzo, dus wij waren toen in de ochtend van de matrixx naar Nijmegen centraal gewandeld wat opzich best te doen was (15 minuutjes lopen, gewoon het spoor volgen).
Hahawrote:best te doen??!! ik vond t echt pure aids!wrote:Hm, geen idee meer. Maar toen ik naar de matrixx ging reisde ik eerst naar Nijmegen centraal en vanaf daar kon je dan een sprinter pakken die daar stopte.wrote: Serieus ja? Hoe heet dat station dan? Dat is wel echt ideaal!
De eerste trein die daar 's ochtends komt komt pas om half 9 ofzo, dus wij waren toen in de ochtend van de matrixx naar Nijmegen centraal gewandeld wat opzich best te doen was (15 minuutjes lopen, gewoon het spoor volgen).
15 min? Loop je wel hard die 5 kilometer, of liep je op doping?wrote:Hm, geen idee meer. Maar toen ik naar de matrixx ging reisde ik eerst naar Nijmegen centraal en vanaf daar kon je dan een sprinter pakken die daar stopte.wrote: Serieus ja? Hoe heet dat station dan? Dat is wel echt ideaal!
Lange benen.wrote:15 min? Loop je wel hard die 5 kilometer, of liep je op doping?wrote:Hm, geen idee meer. Maar toen ik naar de matrixx ging reisde ik eerst naar Nijmegen centraal en vanaf daar kon je dan een sprinter pakken die daar stopte.wrote: Serieus ja? Hoe heet dat station dan? Dat is wel echt ideaal!
Ik zou dan dus gewoon mijn tip opvolgen, pak lijn 2 richting Weezenhof vanaf Nijmegen CS en stap 1 halte voor de Brabantse Poort uit, volgens mij bijna recht voor de XX.wrote:Nijmegen Dukenburg. Als je vanuit tilburg komt, overstappen in den bosch op de stoptrein richting Nijmegen. De overstap is wel taai, dikke 20 minuten. En je moet oppassen dat je stoptrein wel rijdt, als je na 10en gaat!
Vond het echt een tering eind, had echt zin om te slapenwrote:Hm oké kan best, ik vond het best meevallen weet ik nog.