Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Kwartiertje op de fiets :P
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Daveytl wrote:Dit feest ga ik dus missen i.v.m. personeelsfeest :cry:

In plaats daarvan ga ik dan maar naar Try Before You Die.
Personeelsfeesten :worship: Begrijp je keuze helemaal.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025

Loop niet zo te trollen! Je gaat gewoon hier naar toe. xd
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Wij gaan hier naar toe treinen waarschijnlijk, Nijmegen Centraal neem ik aan , en hoe kom je vanaf daar het beste bij de Matrixx?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ramirez wrote:

Loop niet zo te trollen! Je gaat gewoon hier naar toe. xd
Sorry bro :(

Personeelsfeest gaat toch voor, en er komen nog genoeg feestjes.
Al is het wel doodzonde dat ik hier niet heen kan, zo'n line-up zie je niet zo heel vaak.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Boeie joh zo'n personeelsfeest is ook altijd epic :D
Komen nog feestjes zat ;)

Ik ben intussen druk bezig om weer eens een busje te regelen naar een bekende discotheek, maar dit lijkt toch net iets te kort dag :(
A
Kaartje maar alvast gehaald, zin in!
B
Vik wrote:
93Wesley93 wrote:Wij gaan hier naar toe treinen waarschijnlijk, Nijmegen Centraal neem ik aan , en hoe kom je vanaf daar het beste bij de Matrixx?
El Mare wrote:Eventjes aanpassen, want nu klopt het voor geen meter meer :P
Volgens mij gaat er een trein vanuit Tilburg rechtstreeks naar Nijmegen CS, vanaf daar pak je de bus (lijn 2) richting Weezenhof. Volgens mij is de laatste stop voor de Brabantse Poort bijna recht tegenover de Matrixx.

@ Vik
:)
Er is ook een trein-halte op 2 minuten lopen van de matrixx ;)
N
Nijmegen Dukenburg. Als je vanuit tilburg komt, overstappen in den bosch op de stoptrein richting Nijmegen. De overstap is wel taai, dikke 20 minuten. En je moet oppassen dat je stoptrein wel rijdt, als je na 10en gaat!
B
Vik wrote: Serieus ja? Hoe heet dat station dan? Dat is wel echt ideaal! :oh:
Hm, geen idee meer. Maar toen ik naar de matrixx ging reisde ik eerst naar Nijmegen centraal en vanaf daar kon je dan een sprinter pakken die daar stopte.
De eerste trein die daar 's ochtends komt komt pas om half 9 ofzo, dus wij waren toen in de ochtend van de matrixx naar Nijmegen centraal gewandeld wat opzich best te doen was (15 minuutjes lopen, gewoon het spoor volgen).
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Banaanslak wrote:
Hm, geen idee meer. Maar toen ik naar de matrixx ging reisde ik eerst naar Nijmegen centraal en vanaf daar kon je dan een sprinter pakken die daar stopte.
De eerste trein die daar 's ochtends komt komt pas om half 9 ofzo, dus wij waren toen in de ochtend van de matrixx naar Nijmegen centraal gewandeld wat opzich best te doen was (15 minuutjes lopen, gewoon het spoor volgen).
best te doen??!! ik vond t echt pure aids! :P
B
mr_vertigo wrote:
Banaanslak wrote:
best te doen??!! ik vond t echt pure aids! :P
Haha xd Ik vond het wel een lekker verfrissende wandeling na zo een avondje stampen en zweten daar.
A
Banaanslak wrote:
15 min? Loop je wel hard die 5 kilometer, of liep je op doping? :P
B
Almighty wrote:
Banaanslak wrote:
15 min? Loop je wel hard die 5 kilometer, of liep je op doping? :P
Lange benen.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Het was sowieso een half uur Banaan. -.-
B
Hm oké kan best, ik vond het best meevallen weet ik nog.
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
Sowieso véél te snel voor een slak...
B
Ik ben dan ook een banaanslak op wielen.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Nazale wrote:Nijmegen Dukenburg. Als je vanuit tilburg komt, overstappen in den bosch op de stoptrein richting Nijmegen. De overstap is wel taai, dikke 20 minuten. En je moet oppassen dat je stoptrein wel rijdt, als je na 10en gaat!
Ik zou dan dus gewoon mijn tip opvolgen, pak lijn 2 richting Weezenhof vanaf Nijmegen CS en stap 1 halte voor de Brabantse Poort uit, volgens mij bijna recht voor de XX.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Banaanslak wrote:Hm oké kan best, ik vond het best meevallen weet ik nog.
Vond het echt een tering eind, had echt zin om te slapen :sleep: xd Ga denk ik in mijn eentje naar Nijmegen, kom op het feest sowieso genoeg mensen tegen :)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Ziet er naar uit dat ik ook maar met 1 of 2 vrienden ga. Maar goed maakt me niets uit eigenlijk, mag dit sowieso niet missen. En er stuitert daar idd nog genoeg ander bekend volk rond. :D

Lang geleden dat ik getreind heb naar een feest, wordt meteen weer een ritje van 3-4 uur. :P
M
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Ben hier wss wel bij als het meezit, de vorige keer was tog wel het hardste feestje wat ik heb gehad in de matrixx.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Dit wordt echt puur genieten :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
b-ram wrote:Dit wordt echt puur genieten :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Ben er toch nog bij :)