Voor mij nu the samewrote:Ik ben er denk ik wel bij.. Mn meisje woont dichtbij
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
voor mij misschien eerste keer matrixx!
Alphaverb en CO2 toch een droomlineupje!
En mijn eerste x Matrixx wordt ook een feit!wrote:voor mij misschien eerste keer matrixx!
Net ticket gehaald, krijg al ontiegelijk zin als ik nog maar alleen kijk naar de line up!
Mooi zo, Wes
Kan hier niet op wachten, heerlijke thuiswedstrijd, kaartjes ff kopen op de dag zelf.
Kan hier niet op wachten, heerlijke thuiswedstrijd, kaartjes ff kopen op de dag zelf.
Heb personeelsfeest, maar denk toch dat ik hier heen ga
Personeelsfeest is geweldig, maar zo'n line-up maak je niet vaak mee!
Ik zou voor personeelsfeest gaanwrote:Heb personeelsfeest, maar denk toch dat ik hier heen ga![]()
Ja, misschien ook wel héwrote:Ik zou voor personeelsfeest gaanwrote:Heb personeelsfeest, maar denk toch dat ik hier heen ga![]()
Maar man, wat zou het zonde zijn als ik dit moet missen!
Ik zou ook personeelsfeest doen. Ook al zou ik je graag mee willen hebbenwrote:Ja, misschien ook wel héwrote:Ik zou voor personeelsfeest gaanwrote:Heb personeelsfeest, maar denk toch dat ik hier heen ga![]()
Personeelsfeest is geweldig, maar zo'n line-up maak je niet vaak mee!![]()
Maar man, wat zou het zonde zijn als ik dit moet missen!
Ik ga zeker proberen hier aanwezig te zijn 
Ik ookwrote:Ik ga zeker proberen hier aanwezig te zijn
Prima, maar er zijn er vast nog wel meer die willenwrote:Ik ookwrote:Ik ga zeker proberen hier aanwezig te zijnSamen gaan? Maakt mij echt geen lor uit
Hier kan ik eigenlijk ook nauwelijks nog op wachten, lekker op de fiets naar de XX. Maarja, eerst Q-Baas.
Da's helemaal mooi!wrote:Prima, maar er zijn er vast nog wel meer die willenwrote:Ik ookwrote:Ik ga zeker proberen hier aanwezig te zijnSamen gaan? Maakt mij echt geen lor uit
Als ik het eerder had geweten had ik jullie mee kunnen nemen, heb namelijk de auto nu vol.
Moet de 14e weer hewrote:Ov? Papa maar weer vragen dan?
Eventjes aanpassen, want nu klopt het voor geen meter meer 
Volgens mij gaat er een trein vanuit Tilburg rechtstreeks naar Nijmegen CS, vanaf daar pak je de bus (lijn 2) richting Brabantse Poort. Volgens mij is de laatste stop voor de Brabantse Poort bijna recht tegenover de Matrixx.
@ Vik
Volgens mij gaat er een trein vanuit Tilburg rechtstreeks naar Nijmegen CS, vanaf daar pak je de bus (lijn 2) richting Brabantse Poort. Volgens mij is de laatste stop voor de Brabantse Poort bijna recht tegenover de Matrixx.
@ Vik
Last edited by Unknown on , edited 1 time in total.
Plan B hebben is altijd goedwrote:Moet de 14e weer hewrote:Ov? Papa maar weer vragen dan?
Overigens, nog even wat duidelijker maken, op de bus lijn 2 staat Weezenhof en geen Brabantse Poort, wel zo handig om het exact te vertellen 
Ik kan ook altijd nog vragenwrote:Plan B hebben is altijd goedwrote:Moet de 14e weer hewrote:Ov? Papa maar weer vragen dan?
Dit feest ga ik dus missen i.v.m. personeelsfeest
In plaats daarvan ga ik dan maar naar Try Before You Die.
In plaats daarvan ga ik dan maar naar Try Before You Die.
Is voor mij 2 uur rijden, maar ga denk er wel heen met een groepje vrienden
Top locatie en toen al bij de Fusion tour goed vermaakt!
2 uur, waarom heeft iedereen mazzelwrote:Is voor mij 2 uur rijden, maar ga denk er wel heen met een groepje vriendenTop locatie en toen al bij de Fusion tour goed vermaakt!
Ga echt verhuizen
Who was there
Nobody has said they're going yet.