Zou wel een goeie optie zijn idd!wrote:@Hcsjors: we kunnen wl samen gaan: ik kom uit deventer misschien is dat een optie? hoef je in ieder geval nie in je eentje te reizen
Ik laat je weten of ik ga ok?
Zou wel een goeie optie zijn idd!wrote:@Hcsjors: we kunnen wl samen gaan: ik kom uit deventer misschien is dat een optie? hoef je in ieder geval nie in je eentje te reizen
is goedwrote:Zou wel een goeie optie zijn idd!wrote:@Hcsjors: we kunnen wl samen gaan: ik kom uit deventer misschien is dat een optie? hoef je in ieder geval nie in je eentje te reizen
Ik laat je weten of ik ga ok?
Jaa, zal vast wel gezellig worden man!wrote:is goedwrote:Zou wel een goeie optie zijn idd!wrote:@Hcsjors: we kunnen wl samen gaan: ik kom uit deventer misschien is dat een optie? hoef je in ieder geval nie in je eentje te reizen
Ik laat je weten of ik ga ok?dan kan ik ook een x met iemand anders gaan inplaats vn met me broer niet dat dat erg is ofso maar met andere lui is ook altijd gezellig en misschien gaat die wel mee
maar let me know if you go
wrote:waarschijnlijk ook weer piraat
Gewoon treintje pakken en met groepje die kant opwrote:Erg interessant, kijken hoe het dan staat met de financiën ..
Ik zou uit haat voor het openbaar vervoer gelijk de auto pakken. Zwolle-Nijmegen is daarentegen wel te doen.wrote:Gewoon treintje pakken en met groepje die kant opwrote:Erg interessant, kijken hoe het dan staat met de financiën ..Hoeft helemaal niet zo duur te zijn.
Ik sowieso! Alleen OV is kut vanaf de Matrixx...wrote:Ik zou hier ook nog een keer heen willen. Luitjes uit de buurt die gaan?
Dat zeker. Ben er 1 keer geweest met XXlerator Fusion en toen zijn we een half uurtje terug gelopen naar het station, is op zich ook nog wel te doen maar goed. Wel irritant dat de eerste trein vanaf dat station naast de Matrixx pas om 8 uur of zo gaat, moet je 2 uur in de kou zitten. Ben hoe dan ook aanwezig, zieke line-up.wrote:Ik sowieso! Alleen OV is kut vanaf de Matrixx...wrote:Ik zou hier ook nog een keer heen willen. Luitjes uit de buurt die gaan?
Vorige XXL Raw geen last gehad hoorwrote:Ik zou uit haat voor het openbaar vervoer gelijk de auto pakken. Zwolle-Nijmegen is daarentegen wel te doen.wrote:Gewoon treintje pakken en met groepje die kant opwrote:Erg interessant, kijken hoe het dan staat met de financiën ..Hoeft helemaal niet zo duur te zijn.
Ik zal is kijken hoeveel mensen van mijn directe vriendengroep gaan. Ik ga sowieso wel rijden, alleen is mij nog niet bekend hoeveel plek ik nog vrij heb in de auto..wrote:Ik sowieso! Alleen OV is kut vanaf de Matrixx...wrote:Ik zou hier ook nog een keer heen willen. Luitjes uit de buurt die gaan?
Haha, je mag hem hebben hoor, ligt nog steeds in m'n dashboard-kastje..wrote:Baas! Ik ga sowieso mee danAl ga ik stiekem toch best je pringles-speaker missen man haha.
Ja inderdaad, net als met zoveel tenten (Maassilo o.a.) trouwens.wrote:Op de terugweg is OV kut, heenweg is zo simpel.
Ik wil speciaal voor jou m'n iPod nog eens in mijn pringles-speaker pluggen, maar denk dat je er verdrietig van wordt.. Er zijn al zat mensen huilend uit m'n auto gerend door dat ding!wrote:Baas! En jammer dat ik die speakers nooit mee heb mogen maken
Dat is mijn laatste zorgwrote:Gewoon treintje pakken en met groepje die kant opwrote:Erg interessant, kijken hoe het dan staat met de financiën ..Hoeft helemaal niet zo duur te zijn.
Ik durf niet op mn tentamenrooster te kijkenwrote:Dat is mijn laatste zorgwrote:Gewoon treintje pakken en met groepje die kant opwrote:Erg interessant, kijken hoe het dan staat met de financiën ..Hoeft helemaal niet zo duur te zijn.
Maar klinkt allemaal prima, ik zie dan wel