Als ik vervoer kan fixen kom ik ook wel!wrote:Degos & Re-Done/ Radical Redemption/ Beholder zit erg dicht bij de hardcore, dus ik denk dat je je hier prima kunt vermaken.wrote:Misschien dat ik hier ook heen ga, eerste hardstyle feestje dan terwijl ik me daar helemaal niet in verdiep, maar ik denk dat ik me hier wel kan vermaken met wat HTers!
Moet trouwens wel een auto fixen!
Want alleen met de trein is geen optie!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Dabei 
Waar moet je vandaan komen dan?wrote:Als ik vervoer kan fixen kom ik ook wel!wrote:Degos & Re-Done/ Radical Redemption/ Beholder zit erg dicht bij de hardcore, dus ik denk dat je je hier prima kunt vermaken.wrote:Misschien dat ik hier ook heen ga, eerste hardstyle feestje dan terwijl ik me daar helemaal niet in verdiep, maar ik denk dat ik me hier wel kan vermaken met wat HTers!
Moet trouwens wel een auto fixen!
Want alleen met de trein is geen optie!
Randje van Gelderland / Utrechtwrote:Hmm ja, die verbinding weet ik zo niet
Tussen station Utrecht en Zwolle in!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Dikke line-up, eens kijken of ik hier naar toe kan. Maar anderhalf uurtje rijden dus dat is te doen.
B
Dikke line! Wil er opzich wel heen maar het is zo ver weg 
Mwah is toch wel te doen, komt sowieso langs Arnep en gaat ook rechtstreeks naar Nijmegen.wrote:Randje van Gelderland / Utrechtwrote:Hmm ja, die verbinding weet ik zo niet
Trein is 2 uur, dat ga ik niet in m'n 1tje doen!wrote:Mwah is toch wel te doen, komt sowieso langs Arnep en gaat ook rechtstreeks naar Nijmegen.wrote:Randje van Gelderland / Utrechtwrote:Hmm ja, die verbinding weet ik zo niet
Maar misschien kan ik auto regelen, dat is 1 uurtje, als het lukt dan laat ik het hier wel weten!
Blijf ik zoiezo de hele nacht bij HTers chillen!
D
hier moet ik eigenlijk wel aanwezig zijn 
Zeikerdwrote:Dikke line! Wil er opzich wel heen maar het is zo ver weg
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Waarschijnlijk is het niet de bedoeling dat hier alleen maar de hele nacht gechilled word dat mag niet met zon line up!wrote:Blijf ik zoiezo de hele nacht bij HTers chillen!
Onder chillen versta ik gewoon 'bij blijven' zeg maar!wrote:Waarschijnlijk is het niet de bedoeling dat hier alleen maar de hele nacht gechilled word dat mag niet met zon line up!wrote:Blijf ik zoiezo de hele nacht bij HTers chillen!
Weet jij meer dan ik :owrote:Waarschijnlijk is het niet de bedoeling dat hier alleen maar de hele nacht gechilled word dat mag niet met zon line up!wrote:Blijf ik zoiezo de hele nacht bij HTers chillen!
Sowieso, dat was episch!. Ik zeg re-run!wrote:Hier waren we met zijn drieën echt voort eerst naar toewrote: X-Qlusive?
Toen meette ik ze voort eerst buiten een feestje om
Was een leipe pre op vrijdag en een leipe pre op zaterdagmiddag
hmm oke, kijken of ik nog wat anderen kan mee krijgen. Maar het is dus nu al wel voor mij een zekerheidje.wrote:Wij gaan sowieso dannywrote:Denk dat ik wel hierheen ga. Nu nog mensen regelen.
Zeker aanwezig, bazen line-up
En Xxlerator Sinterklaas en Xmas moet ik missen, dus we gaan die achterstand hier even goed inhalen 
wrote:Dikke line-up, eens kijken of ik hier naar toe kan. Maar anderhalf uurtje rijden dus dat is te doen.
Nice.wrote:Hier waren we met zijn drieën echt voort eerst naar toewrote: X-Qlusive?
Toen meette ik ze voort eerst buiten een feestje om
Was een leipe pre op vrijdag en een leipe pre op zaterdagmiddag
D
@Hcsjors: we kunnen wl samen gaan: ik kom uit deventer misschien is dat een optie? hoef je in ieder geval nie in je eentje te reizen 
Avio in pirate style!!wrote:Aaaaarrrrrr pirate style!
This is the boat to nowhere!
wrote:This is the boat to nowhere!
Who was there
Nobody has said they're going yet.