Toch niet aanwezig, heb leukere plannen!
Leuker dan dit? Wat ga je doen dan?wrote:Toch niet aanwezig, heb leukere plannen!
Leuker dan dit? Wat ga je doen dan?wrote:Toch niet aanwezig, heb leukere plannen!
Hmm, das nou weer jammer.wrote:Toch niet aanwezig, heb leukere plannen!
En dan Ratata in de trailer :') Zowiezo word Loudness veel beter en groter...wrote:Beetje voorbarig ook 'Biggest Rawstyle Party of the Year'![]()
wrote:Aanwezig. Waarschijnlijk taxibusje en anders rij ik zelf wel!
Psyko Punkz, komt juist doordat ze telkens misplaatst worden op deze feesten dat mensen denken dat ze bij raw hype horen en zodoende organisaties ze ook dusdaning behandelen. Laat ze het feest maar openen, of ergens in het begin draaien, daar staan ze dan wel goed.wrote:Ran-D en Zatox kunnen het iig wel, doen het zelden tegenwoordig.
Psyko Punkz... heeft werkelijk geen moer met raw te maken idd.
Je weet dat zoiets niet snel gaat gebeuren bij grote feesten, doen het veels te goed bij het grote publiek. En zatox is trouwens niks harder dan psyko punkz, dus die mag ook mooi vroegwrote:Psyko Punkz, komt juist doordat ze telkens misplaatst worden op deze feesten dat mensen denken dat ze bij raw hype horen en zodoende organisaties ze ook dusdaning behandelen. Laat ze het feest maar openen, of ergens in het begin draaien, daar staan ze dan wel goed.wrote:Ran-D en Zatox kunnen het iig wel, doen het zelden tegenwoordig.
Psyko Punkz... heeft werkelijk geen moer met raw te maken idd.

Ha, dan ben je waarschijnlijk niet de enige (met dat shirt)wrote:De Matrixx blijft goed bezig met de shows. Elke keer verzinnen ze weer wat moois. Ik ben zeker aanwezig hier.
Als je iemand rond ziet lopen met grote ogen en klapkaken met dit shirt. Dan ben ik het waarschijnlijk
Gewoon doen. Dan kan je elkaar ook makkelijk herkennen. Verder zal er toch niemand in dat shirt lopen.wrote:Ha, dan ben je waarschijnlijk niet de enige (met dat shirt)wrote:De Matrixx blijft goed bezig met de shows. Elke keer verzinnen ze weer wat moois. Ik ben zeker aanwezig hier.
Als je iemand rond ziet lopen met grote ogen en klapkaken met dit shirt. Dan ben ik het waarschijnlijk
Ik wil hem ook gaan bestellen
Voor zover ik nog niet was overtuigd, ben ik dat na de vandaag aangekondigde release welwrote:Gewoon doen. Dan kan je elkaar ook makkelijk herkennen. Verder zal er toch niemand in dat shirt lopen.wrote:Ha, dan ben je waarschijnlijk niet de enige (met dat shirt)wrote:De Matrixx blijft goed bezig met de shows. Elke keer verzinnen ze weer wat moois. Ik ben zeker aanwezig hier.
Ik wil hem ook gaan bestellen
Heb je met Jelmer overlegt?wrote:Zijn er nog mensen uit de buurt van Hardenberg die hierheen willen? Probeer een taxibus te regelen maar kom 3 man te kort.
wrote:Say what!! Er komen dus wrestling gevechten?!! Hoe faking bruut is dit wel niet
Ja. Ik probeer even wat te regelen. Ga nu ekkel even vragen, mss dat hij mee wil. Albert gaat waarschijnlijk al niet meer lees ik net.wrote:Heb je met Jelmer overlegt?wrote:Zijn er nog mensen uit de buurt van Hardenberg die hierheen willen? Probeer een taxibus te regelen maar kom 3 man te kort.