zo.... dat wordt mn volgende XXlerator denk 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik was vannacht wel in Nijmegen maar niet in de Matrixx maar de snelweg was makkelijk te doen hoorwrote:nee klopt is ook wel zo... toen ik vannacht thuis kwam had het net geijzeld ... toen was ik toch wel blij dat ik niet heen ben gegaan...
G
snelweg wel jawrote:Ik was vannacht wel in Nijmegen maar niet in de Matrixx maar de snelweg was makkelijk te doen hoorwrote:nee klopt is ook wel zo... toen ik vannacht thuis kwam had het net geijzeld ... toen was ik toch wel blij dat ik niet heen ben gegaan...
twijfel haha deze of een dik dubstep feest
om 12 uurjarig haha
om 12 uurjarig haha
misschien wel aanwezig, goede opwarmer voor hardbass 
ik zou het wel wetenwrote:twijfel haha deze of een dik dubstep feest
om 12 uurjarig haha
S
lekker!
Nette line up, wie weet komt deze in de planning
.
hier moet ik echt voor kijken of na oud & nieuw de portemonnee nog inhoud heeft 
Hier wil ik naar toe, plannen kunnen altijd veranderen maar zoals nu is ben ik erbij!
G
dit wordt em toch niet, gezien ik nu al naar XQ DBSTF ga 
Misschien aanwezig, dit wordt 3 dagen nadat ik 18 ben geworden gehouden
En dan eindelijk eens Thera zien voor de eerste keer. 
Das op eigen risico hewrote:Misschien aanwezig, dit wordt 3 dagen nadat ik 18 ben geworden gehoudenEn dan eindelijk eens Thera zien voor de eerste keer.
Ja met alle plezierwrote:Das op eigen risico hewrote:Misschien aanwezig, dit wordt 3 dagen nadat ik 18 ben geworden gehoudenEn dan eindelijk eens Thera zien voor de eerste keer.
Toen ik Thera hoorde op Project N50 afgelopen september toen was ik ook enorm verbaasd. Tering wat ging dat hard en ik was in 1 stuk verliefd op de sound. Als je het thuis hoort heb je meestal zoiets van 'Ja het is lekker, maar net niet dat geniale'. Maar live is het zo geweldig, was toen ook voor mij de set van de avond! De echte knallers zoals Trespassing die zijn thuis dan al heerlijk, maar gaan tot over het kookpunt als je ze live hoort. Kijk er dan ook naar uit om Thera hier bezig te zien!
Deze nemen we 100 % mee, die line-up alleen al zou goed zijn om welk feest dan ook bij te wonen.
In de twee weken daarvoor 4 tentamens, dus ik ga goed los 
Jawelwrote:ben hier ook sowieso niet aanwezig.
Houd me op de hoogtewrote:misschien wel aanwezig, goede opwarmer voor hardbass
Misschien met Jurrien e.d. ?
Who was there
Nobody has said they're going yet.