Ja, daar ga ik denk ik allebei heenwrote:Sowieso wel Decibel mee pakken dan. Free Festival is misschien ook een leuke optie voor je!
Ik ga ook nog naar Festivaart als vrienden mee gaan
Ja, daar ga ik denk ik allebei heenwrote:Sowieso wel Decibel mee pakken dan. Free Festival is misschien ook een leuke optie voor je!
En Jack of Sound opent. Denk Toneshifterz en The Pitcher daarna.wrote:vince sluit af
Gewoon nog keer proberen vandaag of morgenwrote:Zijn er meer mensen die geen kaartjes kunnen bestellen?
wanneer ik mijn bank geselecteerd heb komt er een fout melding dat de website niet bestaat?
+1wrote:Zin in![]()
jup of met de bus :p niet zo moeilijk.wrote:Hoe kom je bij de Matrixx? Kan nergens fatsoenlijke info vinden of zo. Naar Nijmegen Dukenberg en dan lopen?
Thuis wedstrijdje, dus ja, lekker lopend naar de XXwrote:Wie aanwezig?vul maar aan
-Banaanslak
-Nando
-Hoofdcoach
-SanderM
:') niet als je naar sneek moet en geen zin hebt om 3 uur te wachtenwrote:Teruglopen van Matrixx naar station Dukenburg, nee echt geen half uur :') 5 a 10 minuten. Das daar vlakbij
okewrote:Oh, verkeerd begrepen dan, dacht dat je bedoelde dat lopen naar station Dukenburg vanaf XX half uur was
Wel echt alleen maar fans toen! Was geniaalwrote:Ik was er bij met Fusion in Time Out. Ongeveer 1,5 gereden. Was erg vet en leuk maar snap niet waar toen iedereen was.
Er was mss maar 300 man :s. Kan iemand dat uitleggen?
Ook hier een thuis wedstrijd!wrote:Teruglopen van Matrixx naar station Dukenburg, nee echt geen half uur :') 5 a 10 minuten. Das daar vlakbij
Thuis wedstrijdje, dus ja, lekker lopend naar de XXwrote:Wie aanwezig?vul maar aan
-Banaanslak
-Nando
-Hoofdcoach
-SanderM
-Squirrie
NBO... ? Zegt me nietswrote:Waar woon je dan? Ik zelf vertrek met een vriend uit NBO