Leipe foto 
Wtf, sinds waneer zit jy op hardtraxx??wrote:haha die rode duivel op de achtergrond
Wtf, sinds waneer zit jy op hardtraxx??wrote:haha die rode duivel op de achtergrond
Nog niet zo lang haha, maar bevalt me goed!wrote:Wtf, sinds waneer zit jy op hardtraxx??wrote:haha die rode duivel op de achtergrond
Kon wel hoor, na die set van Zany en Zany&The Beholder... Godsammewrote:Foto's maken tijdens Bobfront...
Idd jeuzes wat een beukset was datwrote:Kon wel hoor, na die set van Zany en Zany&The Beholder... Godsammewrote:Foto's maken tijdens Bobfront...
zany&the beholder was echt niet normaal! super set!wrote:Idd jeuzes wat een beukset was datwrote:Kon wel hoor, na die set van Zany en Zany&The Beholder... Godsammewrote:Foto's maken tijdens Bobfront...
http://matrixx.nl/videogallery.aspwrote:zany&the beholder was echt niet normaal! super set!wrote:Idd jeuzes wat een beukset was datwrote: Kon wel hoor, na die set van Zany en Zany&The Beholder... Godsamme![]()
wat klapte dat erop zeg! (was erg slecht voor de oren :') )
er werd trouwens toch best veel gefilmd? voor een aftermovie?
meestal is de matrixx wel snel met de aftermovie, ben benieuwd!
het was toch allemaal onzin wat eruit kwamwrote:http://matrixx.nl/videogallery.aspwrote:
zany&the beholder was echt niet normaal! super set!![]()
wat klapte dat erop zeg! (was erg slecht voor de oren :') )
er werd trouwens toch best veel gefilmd? voor een aftermovie?
meestal is de matrixx wel snel met de aftermovie, ben benieuwd!
Hij staat er nog niet op! Normaal zijn ze sneller!
Deze keer heb ik je trouwens wel gezienHaha, kon alleen niemand verstaan joh, wat een lawaaidoofheid had ik last van...
Sprak jij me toen aan tijdens Rockin Ur Mind?wrote:Heb Teknizion nog ff gesproken als ik het me goed herinner!
Voor de rest super goed feestje gehad!![]()
gelukkig niet zo druk als by XXlerator Raw en Carnaval.
Bedoel je Rossum?wrote:Volgens mij was het een cameramannetje van Fusion zelf. Deze zelfde paap kwamen we ook tegen bij Hard Nature Fusion edition, dus misschien dat Fusion binnekort een after op youtube pleurt
nope. Dat was de fotomeneer van fear.fm toenwrote:Bedoel je Rossum?wrote:Volgens mij was het een cameramannetje van Fusion zelf. Deze zelfde paap kwamen we ook tegen bij Hard Nature Fusion edition, dus misschien dat Fusion binnekort een after op youtube pleurt
jup dat was ik..wrote:Sprak jij me toen aan tijdens Rockin Ur Mind?wrote:Heb Teknizion nog ff gesproken als ik het me goed herinner!
Voor de rest super goed feestje gehad!![]()
gelukkig niet zo druk als by XXlerator Raw en Carnaval.