Ik was er bij met Fusion in Time Out. Ongeveer 1,5 gereden. Was erg vet en leuk maar snap niet waar toen iedereen was.
Er was mss maar 300 man :s. Kan iemand dat uitleggen?
Het is ook dat ik vrijkaartjes heb voor FoD, anders was ik ook niet gegaan denk ik
Maar Euphoria is 20 euro, dit is 20 euro. = 40 euro. Drinken? Hooguit 20 euro per avond. 80 euro voor 16 uur feest op 2 avonden. Is dikke prima
Hooguit 20 euro voor drinken op een avond! :o
Ik haal altijd voor minstens 50 euro aan munten en krijg ze ook allemaal op.
Het is ook dat ik vrijkaartjes heb voor FoD, anders was ik ook niet gegaan denk ik
Maar Euphoria is 20 euro, dit is 20 euro. = 40 euro. Drinken? Hooguit 20 euro per avond. 80 euro voor 16 uur feest op 2 avonden. Is dikke prima
Hooguit 20 euro voor drinken op een avond! :o
Ik haal altijd voor minstens 50 euro aan munten en krijg ze ook allemaal op.
Ik haal voor 20 euro en krijg ze LANG niet allemaal op
Word kiezen tussen dit of Euphoria... Lastige keuze, maar denk dat het deze gaat worden, Zany & Beholder LIVE moet ik gewoon een keer mee maken. B-Front, Jack of Sound, Zany solo, The Pitcher en Toneshifterz zijn natuurlijk ook heel vet.
De Australische Toneshifterz zijn voor deze gelegenheid ook in het land en zullen hun aandeel in het Fusion Label eer aan doen! De Noisecontrollers mogen natuurlijk ook niet ontbreken, net als The Pitcher en het nieuwe talent Jack of Sound die de avond zal openen. Hardcore held Vince zal deze avond in stijl afsluiten.
Weten we dat ook weer.
Last edited by Nando on , edited 2 times in total.
C
Chris Two
Tis een rete goeie line-up..
toch wel waard om naar nijmegen te reizen