Blijkbaar welwrote:Jij was zeker niet nuchterwrote:Was een mooie avondje mensen! Heeeeeeeeelemaaaaal los op Midnight Freaks, Pattern 2 en Psycho... ONgelooflijk lekker![]()
Ontzettend blij was ook met de opening van B-Front, Future shock is echt een verschrikkelijke bazen plaat! M'n maten en ik hoopten heel erg om deze live t horen.
De avond moest wel echt heel erg op gang komen helaas, mede doordat de Toneshifterz echt dramatisch waren, en hun taak niet uitvoerden, waar de Noisecontrollers dat wel deden. De zaal ging los... 't was misschien niet de meest verrassende set, maarja... ze draaien wel goed, en het publiek kreeg energie.
Beste set vd avond... by far... The Big maestro himself, Zany! Fantastisch echt, helemaal top![]()
Leuk om Nando enzo tegen te komen, al moeten Lellebel, Sander M en 't was geloof ik Skedoefloeps ofzo, nog ff wat beuklessen nemen!hahaha
Man zo'n hele nacht, zonder snoepies is geen doen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B-ram spreekt de waarheid, en ja... ik ben the Son of Torture, dus kan wel wat hebbenwrote:Jij was zeker niet nuchterwrote:Was een mooie avondje mensen! Heeeeeeeeelemaaaaal los op Midnight Freaks, Pattern 2 en Psycho... ONgelooflijk lekker![]()
Ontzettend blij was ook met de opening van B-Front, Future shock is echt een verschrikkelijke bazen plaat! M'n maten en ik hoopten heel erg om deze live t horen.
De avond moest wel echt heel erg op gang komen helaas, mede doordat de Toneshifterz echt dramatisch waren, en hun taak niet uitvoerden, waar de Noisecontrollers dat wel deden. De zaal ging los... 't was misschien niet de meest verrassende set, maarja... ze draaien wel goed, en het publiek kreeg energie.
Beste set vd avond... by far... The Big maestro himself, Zany! Fantastisch echt, helemaal top![]()
Leuk om Nando enzo tegen te komen, al moeten Lellebel, Sander M en 't was geloof ik Skedoefloeps ofzo, nog ff wat beuklessen nemen!hahaha
Man zo'n hele nacht, zonder snoepies is geen doen
naast energie ook aan woordgrappen geen gebrek 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Lol skedoeldleokfloeps was er nietwrote: Leuk om Nando enzo tegen te komen, al moeten Lellebel, Sander M en 't was geloof ik Skedoefloeps ofzo, nog ff wat beuklessen nemen!hahaha
Ik heb nog met wat hardtraxxers gesproken, maar weet niet meer wie het waren 
Overigens wel grappig; Toneshifterz draaide rockin' ur mind, en ik stond er zwaar zuchtend bij, kwam er iemand op me af; ''Jij zit zeker ook op Hardtraxx?''
Overigens wel grappig; Toneshifterz draaide rockin' ur mind, en ik stond er zwaar zuchtend bij, kwam er iemand op me af; ''Jij zit zeker ook op Hardtraxx?''
Rockin' Ur Mind was wel de faal van de avond. Ik heb je volgens mij wel zien staan, maar had geen idee dat je een Hardtraxxer was.
H
Hardtraxxer
74 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Was er niet iemand van jullie die een eigen camera bij had?
of zit ik nou helemaal fout?
That would be mewrote:Was er niet iemand van jullie die een eigen camera bij had?
Was een vet feestje! Niet te druk, goed vermaakt ondanks dat ik een keer de Bob was 
H
Hardtraxxer
74 posts member since 2011
last seen Nov 2012
volgens mij sta ik er ook nog ergens op ofniet?wrote:That would be mewrote:Was er niet iemand van jullie die een eigen camera bij had?
Volgens mij was DV8 ook niet helemaal nuchter trouwens. Ik heb nog gezien dat ie op een gegeven moment de mic stond af te trekken terwijl die hem voor ze broek hield.
Maar de mannen van Fusion houden wel van een biertje natuurlijk.
Ja man, bij een groepsfoto, zal die foto je even pm'en.wrote:volgens mij sta ik er ook nog ergens op ofniet?wrote:That would be mewrote:Was er niet iemand van jullie die een eigen camera bij had?
Ik verwacht idd nog wel even die foto's te zien.
Kun je die andere ook ff PM, Lellebel?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ja ze stonden heletijd Beck's te zuipen daarowrote:Volgens mij was DV8 ook niet helemaal nuchter trouwens. Ik heb nog gezien dat ie op een gegeven moment de mic stond af te trekken terwijl die hem voor ze broek hield.Maar de mannen van Fusion houden wel van een biertje natuurlijk.
Ojah, tuurlijk man was het hellemaal vergetenwrote:Ik verwacht idd nog wel even die foto's te zien.
Was dat toevallig die foto waar we met de een hele hoop hardtraxx people opstaan? In dat geval wil ik die ook wel ff checken als 't kanwrote:volgens mij sta ik er ook nog ergens op ofniet?wrote:That would be mewrote:Was er niet iemand van jullie die een eigen camera bij had?
wie staan hier allemaal nog meer op dan behalve Banaanslak, Hoofdcoach & Nando?
Van links naar rechts: SanderM, Banaanslak, Hard, Hoofdcoach, ik, Mr Vertigo, b-ram en een maat van hun.wrote:wie staan hier allemaal nog meer op dan behalve Banaanslak, Hoofdcoach & Nando?
ojah nu herken ik je weer Mr Vertigo
was een beetje vdk op Euphoria 
haha die rode duivel op de achtergrond 
haha, wie ik?!wrote:ojah nu herken ik je weer Mr Vertigowas een beetje vdk op Euphoria
Nee ik zelfwrote:haha, wie ik?!wrote:ojah nu herken ik je weer Mr Vertigowas een beetje vdk op Euphoria
Who was there
Nobody has said they're going yet.