Mooie tijdtafel idd. Heb er zin in 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wat ziet dat er heerlijk uit zeg
jammer dat ik niet ga
H
Hardtraxxer
74 posts member since 2011
last seen Nov 2012
heb hier echt zin in, knallen! 
Daniel heeft een boetegekregen voor wildplassen en naaktlopen in het rechtsgebouw van Zwijndrecht. Waardoor hij helaas geen geld meer heeftwrote:wrote:Reden is meer dat de politie ons niet mag en we hebben wel wat te vieren
Huh?explain
wrote:Daniel heeft een boetegekregen voor wildplassen en naaktlopen in het rechtsgebouw van Zwijndrecht. Waardoor hij helaas geen geld meer heeftwrote:wrote:Reden is meer dat de politie ons niet mag en we hebben wel wat te vieren
Huh?explain
Kan niet waar zijn.wrote:Daniel heeft een boetegekregen voor wildplassen en naaktlopen in het rechtsgebouw van Zwijndrecht. Waardoor hij helaas geen geld meer heeftwrote:wrote:Reden is meer dat de politie ons niet mag en we hebben wel wat te vieren
Huh?explain
Wel lekker btw dat Jack of Sound opent ipv Devon K. Vind Devon K ook niet slecht trouwens maar een echte fusion opener is op deze avond wel gepast en Jack of Sound is een waardige 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Heerlijke timetable wordt een bruut feestje

Jaa ik ga deze keer opletten dat ik toch nog wat HT-ers tegenkom!
Even samen feesten
Even samen feesten
Ik ben met Banaanslak, Hoofdcoach en Mr Lellebel en we zullen alle 4 wss een Fusion Claws shirt aan hebben. 
Aah oke!wrote:Ik ben met Banaanslak, Hoofdcoach en Mr Lellebel en we zullen alle 4 wss een Fusion Claws shirt aan hebben.
Ik ga samen met Oxygene, weet niet wat hij aan doet.. Ik heb gewoon zwarte polo! Niet echt opvallend, dus vandaar als accessoire een zonnebril met fluoriscerende groene pootjes en donkerblauw reflecterende glazen
Vorige keer stonden we veel links van het podium in midden..
Sowieso een Fusion Claw shirtwrote:Ik ben met Banaanslak, Hoofdcoach en Mr Lellebel en we zullen alle 4 wss een Fusion Claws shirt aan hebben.
Oke! Ik zal wel ff op die bril gaan letten dan.wrote:Aah oke!![]()
Ik ga samen met Oxygene, weet niet wat hij aan doet.. Ik heb gewoon zwarte polo! Niet echt opvallend, dus vandaar als accessoire een zonnebril met fluoriscerende groene pootjes en donkerblauw reflecterende glazen![]()
Sowieso!wrote:Sowieso een Fusion Claw shirtWordt echt gruwelijk
En, Nando vergeet niet een extra broek mee te nemen he
H
Hardtraxxer
74 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Ik kan me herinneren dat ik met iemand heb gepraat op XXlerator easter die ook een groen blauwe zonnebril, kan dat?wrote:Aah oke!wrote:Ik ben met Banaanslak, Hoofdcoach en Mr Lellebel en we zullen alle 4 wss een Fusion Claws shirt aan hebben.![]()
Ik ga samen met Oxygene, weet niet wat hij aan doet.. Ik heb gewoon zwarte polo! Niet echt opvallend, dus vandaar als accessoire een zonnebril met fluoriscerende groene pootjes en donkerblauw reflecterende glazen![]()
Toen stonden wij strak vooraan.
Dat kan een van onze maten geweest zijn, of Maikel zelfwrote:Ik kan me herinneren dat ik met iemand heb gepraat op XXlerator easter die ook een groen blauwe zonnebril, kan dat?wrote:Aah oke!wrote:Ik ben met Banaanslak, Hoofdcoach en Mr Lellebel en we zullen alle 4 wss een Fusion Claws shirt aan hebben.![]()
Vorige keer stonden we veel links van het podium in midden..![]()
Maar voor meeten kunnen we mss beter nr's uitwisselen ofzo? Ik heb wel whatsapp iig
Haha ik moest vorige week aan Nando denken met een maat van me, toen we naar Euphoria gingen, zijn broek scheurde ook helemaal open, maar hij was onderweg naar t station, maar toch moest ik lachen 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ik zal geen Fusion Claws shirt aanhebben. Had hem maandag besteld, die middag al mailtje dat hij verzonden was maar tot op heden nog steeds niks binnen gehadwrote:Ik ben met Banaanslak, Hoofdcoach en Mr Lellebel en we zullen alle 4 wss een Fusion Claws shirt aan hebben.
Heb ook weinig hoop dat ie morgen opeens binnen komt
Hmm.... het zou kunnenwrote:Ik kan me herinneren dat ik met iemand heb gepraat op XXlerator easter die ook een groen blauwe zonnebril, kan dat?wrote:Aah oke!wrote:Ik ben met Banaanslak, Hoofdcoach en Mr Lellebel en we zullen alle 4 wss een Fusion Claws shirt aan hebben.![]()
Vorige keer stonden we veel links van het podium in midden..![]()
Twee maten van me hadden een regenboog zonnebril, die je op HB kon kopen toen.. En ik had dus de groene met blauw reflecterende glaasjes
Enne hoofdcoach wat wordt het dan vanavond voor shirt?
Last edited by Squirrie on , edited 1 time in total.
Misschien wel handig trouwens:

Banaanslak, Chukkels (zal er niet zijn), Hoofdcoach en ik.

Banaanslak, Chukkels (zal er niet zijn), Hoofdcoach en ik.

Had nog foto van HB bedacht ik me, 2e van rechts
Als je dan terug kwam van rondje lopen wist je iig waar een beetje bekenden stonden
Vriend van mij gaat niet meer mee, maar schijt, ik kom wel bij jullie staan ofzo 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ja gezellig tochwrote:Vriend van mij gaat niet meer mee, maar schijt, ik kom wel bij jullie staan ofzo
Who was there
Nobody has said they're going yet.