Is heel erg verschillend, afgelopen keer met XXlerator RAW hadden ze de airconditioning volledig aangezet, toen was het echt goed te doen, maar die keer ervoor was het redelijk warm..wrote:Ik ben waarschijnlijk aanwezig, iemand die mij kan vertellen hoe warm het hier is? Ben niet van plan een heel pak aan te trekken als het daar binnen erg warm is...
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
maar het is er altijd veels te druk.. Ik kom er pas weer wanneer ze een fatsoenlijke garderobe hebben, en wat minder mensen binnen laten

Dat is ook echt per evenement verschillend hoor... Heb een paar XXlerators gehad dat je nog gewoon aan de deur een kaartje kon kopen, rustig je jas op kon hangen en je overal zat ruimte had. Maar de afgelopen XX was wel héél erg druk ja...wrote:maar het is er altijd veels te druk.. Ik kom er pas weer wanneer ze een fatsoenlijke garderobe hebben, en wat minder mensen binnen laten![]()
Naja ik denk dat het wel mee zou vallen.. Er zullen genoeg mensen wel van carnavals muziek houden die daar natuurlijk te vinden zijnwrote:Dat is ook echt per evenement verschillend hoor... Heb een paar XXlerators gehad dat je nog gewoon aan de deur een kaartje kon kopen, rustig je jas op kon hangen en je overal zat ruimte had. Maar de afgelopen XX was wel héél erg druk ja...wrote:maar het is er altijd veels te druk.. Ik kom er pas weer wanneer ze een fatsoenlijke garderobe hebben, en wat minder mensen binnen laten![]()
Gewoon gaan en zelf ondervinden!
Haha ja het is altijd uitkijken naar weer een feessie hé! 
En wie doen er allemaal de zonnebril op?
En wie doen er allemaal de zonnebril op?
Meeetttinngg!?
Helemaal los in je carnavals pakkie
Heb nogal een duur pak gekocht wat ik deze zaterdag niet aan ga doen, dan is 'ie meteen smerig en is veelste warm, lekker in de lederhose van vorig jaar
Heb er wel gruwelijk zin in!
Helemaal los in je carnavals pakkie
Heb nogal een duur pak gekocht wat ik deze zaterdag niet aan ga doen, dan is 'ie meteen smerig en is veelste warm, lekker in de lederhose van vorig jaar
Heb er wel gruwelijk zin in!
Nuchter?wrote:toch maar wel aanwezig
ja
natuurlijk.
Wordt trouwens feest nummer 40

Wordt trouwens feest nummer 40
Ja, ook aanwezig, heb er weer zin in!
Verkleed ga ik denk ik niet.. heb niets om aan te trekken
nudisten pakjewrote:Ja, ook aanwezig, heb er weer zin in!![]()
Jahoor ik ben er ook bij! Wel de bob spelen, maar das geen ramp, hoop ik 
Hier hetzelfde. Ik moet ervoor zorgen dat Robert veilig heen en thuis komwrote:Jahoor ik ben er ook bij! Wel de bob spelen, maar das geen ramp, hoop ik
Neu, zal wel gewoon een zonnebril worden, misschien wat accescoires als ik die nog heb liggen hiero, in volledig pak is dat veeel te warmwrote:nudisten pakjewrote:Ja, ook aanwezig, heb er weer zin in!![]()
Ik heb van die lenzen waardoor me ogen groot en xwart zijn die doe ik in. En een oranje hoed 
Gaan we weer een hoedje op doen? Dan gaat de lol er ook snel vanafwrote:Ik heb van die lenzen waardoor me ogen groot en xwart zijn die doe ik in. En een oranje hoed
En bedoel je zoiets?
http://partyflock.nl/albumelement/80005 ... _niks.html

Last edited by Chukkels on , edited 2 times in total.
22.00-23.00 Devon K.
23.00-00.00 Wasted Penguinz
00.00-01.00 The Prophet
01.00-02.00 Bioweapon
02.00-03.00 Chain Reaction
03.00-03.30 Donkey Rollers Live
03.30-04.30 Alphaverb
04.30-05.00 Tha Playah Live
05:00 - ? Devon K.
Hosted by MC Villain
23.00-00.00 Wasted Penguinz
00.00-01.00 The Prophet
01.00-02.00 Bioweapon
02.00-03.00 Chain Reaction
03.00-03.30 Donkey Rollers Live
03.30-04.30 Alphaverb
04.30-05.00 Tha Playah Live
05:00 - ? Devon K.
Hosted by MC Villain
Knallen vanaf 1:00 dus?
En ook heel even bij The Prophet als hij het Black anthem draait
Kwart over 2 linksvoor misschien een idee voor een kleine meeting?
En ook heel even bij The Prophet als hij het Black anthem draait
Knallen vanaf 0000 hoop ik eigenlijk!wrote:Knallen vanaf 1:00 dus?![]()
En ook heel even bij The Prophet als hij het Black anthem draait![]()
Linksvoor sta ik waarschijnlijk toch, anders rechtsvoor maar ik zie wel wie ik tegenkom
meeting is wel leuk
keer wat nieuwe mensen ontmoeten, en onthouden dat ik ze heb ontmoet 
T
Ik ben aanwezig als playboybunny! 
Aanwezig met zalmatties nazale en Marino. Wij hebben oranje morphsuits aan. Wie weet kom ik nog iemand tegen voor een pilsje!
neem je meteen een zalm mee ?wrote:Aanwezig met zalmatties nazale en Marino. Wij hebben oranje morphsuits aan. Wie weet kom ik nog iemand tegen voor een pilsje!
Who was there
Nobody has said they're going yet.