Harde Rag was dat... in m'n lijstje vergeten, evenals WTFwrote:Wat draaide die dan na Psycho dat was toch dikke bleek dat hoorde ik namelijk of was dat dan harde ragwrote:Dikke bleek is niet gedraaid. Hij sloot af met on the Go op 160 bpm!wrote:Alphaverb, draaide als laatste nummer DIKKE BLEEK
wat een dikke plaat
KAK maar het was dik
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Supervet om WTF weer eens te horen trouwens, toen al me energie eruit gegooit. En toen op chillmode gegaan, moest naar huis toe nog 2,5uurtjes autorijden dus ff rust 
Ow jah, jij was ook nuchter. Nou, met James erbij 5 nuchtere mensen in de hele Matrixxwrote:Supervet om WTF weer eens te horen trouwens, toen al me energie eruit gegooit. En toen op chillmode gegaan, moest naar huis toe nog 2,5uurtjes autorijden dus ff rust
Maar ik wil terug! Nog een keer feesten!
Ik helaas niet, en ben net pas wakkerwrote:Ik was ook nuchter
N
Klopt, ik heb je op het begin zien langslopen, maar robertt aangesproken. Toen liep jij door :pwrote:Zo te horen ben ik dus echt de meest gelukkige met m'n oordopjes hier
En Nazale, hebben we jullie in het begin gezien? Dat kan ik me niet meer herinneren. Wel zo tegen het einde, tijdens Alphaverb toen hebben we nog ff gesproken, rechts voor. Je was samen met decoupeerzaag de 2e nuchtere die ik daar heb gesproken. Damn, wat lag het vdk-gehalte hoog daar.
I knowwrote:Je mag hier wel Kut zeggen hoorwrote: Daarna geweigerd om Devon K te kijken. Die K in zijn naam staat voor iets wat ik niet zal uitspreken hier....
Is pep en 4fmp nuchter?wrote:Ik was ook nuchter
View on YouTube
Enige 3minuten dat ik ff stil stond tijdens Donkey Rollers
Ook nog sloom inmixen dus.. nu heb ik HELEMAAL Geen zin meer in Chain Reactionwrote:Nee, hij draaide ook nog aardig wat Theracordswrote:Ik lees dat Chain Reaction dus nog steeds ALLEEN maar minus is more ''shit'' draait? Zoooo eentonig is dat een uur lang, hoop niet dat hij dat op Loudness doet!
Alleen zoooooooooo enorm traag ingemixt. Heb alleen maar outro-intro mixes gehoord. Drama gewoon, haalde echt het tempo uit het feest. Hij moet echt ff in de leer bij The Prophet qua mixen, die deed het perfect
Who was there
Nobody has said they're going yet.