Moet je uit het oosten/zuiden van het land komen om dit thema te snappen?
Vind het namelijk he-le-maal niet aantrekkelijk dit feest
Ik zou niet op het oosten inzetten als ik jou was. Houd het maar op het zuiderse carnavallandwrote:Moet je uit het oosten/zuiden van het land komen om dit thema te snappen?
Men baseert dat meer op de succesvolle voorgaande editie lijkt me.wrote:Moet je uit het oosten/zuiden van het land komen om dit thema te snappen?
All the way from the north baby.wrote:Ik zou niet op het oosten inzetten als ik jou was. Houd het maar op het zuiderse carnavallandwrote:Moet je uit het oosten/zuiden van het land komen om dit thema te snappen?
Had ik ook niet op een XQ Holland verwacht eigenlijkwrote:We zien hier in ieder geval geen, Coone
Bij ons over de grens struikelen en je valt in de geboorteplaats van Coone.wrote:Had ik ook niet op een XQ Holland verwacht eigenlijkwrote:We zien hier in ieder geval geen, Coone
wrote:'t is tevens mijn HMH ontmaagding
wrote: fail
Gaywrote:wrote:'t is tevens mijn HMH ontmaagdingwrote: fail
Ik zal ze niet missen.wrote:We zien hier in ieder geval geen, Coone, G4H, Noisecontrolers, Psyko Punkz, Wildstylez en MC Villain. Die zijn dan in America voor The Sound of Q-Dance: Los Angeles
Opvallend dat Heady niet in Amerika staat, toch veruit de meest grote naam daar... Heeft ook nog geen boeking op 5 oktober. Op een XQ-Holland mag Hollands grootste DJ eigenlijk ook niet ontbreken hè?wrote:Ik zal ze niet missen.wrote:We zien hier in ieder geval geen, Coone, G4H, Noisecontrolers, Psyko Punkz, Wildstylez en MC Villain. Die zijn dan in America voor The Sound of Q-Dance: Los Angeles
Nah, ook live vind ik hem maar saai. Overtreft Noisecontrollers gelukkig nog niet, die zijn echt zaaddodend.wrote:Headhunterz mag er best staan, live is ie best okay hoor