Poster: X-Qlusive Holland - Quaint Times
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Ben benieuwd wat er nu 19 oktober plaats gaat vinden in de Ziggo Dome. Had toch echt verwacht dat er dan een Q feest zou plaats vinden. Was vorig jaar ook zo (vrijdag Dirty Dutch , zaterdag Hard With Style > Beide ID&T).

Nu vrijdag 18 oktober Heineken Starclub (ID&T) en zaterdag nog niets. Kan me niet voorstellen dat ze een hardcore feest gaan organiseren in de Ziggo Dome (krijgen ze nooit vol) , maar er is dan ongetwijfeld wel wat aangezien anders Heineken Starclub wel zaterdag was gepland. Ben benieuwd.. Van mij mag er dan nog een extra Q feestje komen. Lekker druk maandje krijg je dan met XQ Holland, Q in de Ziggo Dome en Thrillogy :woot:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Schei uit met nog een feest in oktober. :P
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ja schijt feesten.
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Ik herinner me nog de 'Narcotica Toeristen' edit van Luna man man man wat heb ik gelachen :')
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Duke wrote:Kan me niet voorstellen dat ze een hardcore feest gaan organiseren in de Ziggo Dome (krijgen ze nooit vol)
Ik denk zelf van wel, en dat ze daarom samenwerken met AoD (om het vol / voller te krijgen). Een feest hoeft niet meteen vol. 1e keer verlies draaien is prima als je daarna maar winst maakt.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
I'm in!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ook maar ff kaartjes halen denk xd
zo x3 vip is binne xd
Last edited by AniThing on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Kaartje is binnen, maar had al beloofd dat ik naar Pussy Lounge zou gaan. Ligt er een beetje aan of er nog mensen afhaken enz dan ga ik gewoon hier heen. :)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Kaarten zijn ook binnen!
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Tickets binnen :thumbsup:
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Vier kaartjes in de pocket! Zal de reis vanuit Enschede vast en zeker wel weer waard worden! :D :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ticket binnen, maar staat er bij jullie ook QBase Entrance op? :P
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Heb ook twee kaartjes binnen. Wilde nog altijd een keer de HMH bezoeken en dit lijkt me een goed moment :clap:
Hardtraxxer
last seen Oct 2025
Pommer wrote:Ticket binnen, maar staat er bij jullie ook QBase Entrance op? :P
ja xd staat er hier ook op :P
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Had gedacht dat het redelijk snel uitverkocht zou zijn, maar nog steeds niet..
Miss goede les voor Q-dance :x
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Volgens mij zijn de meeste X-Qlusive's niet zo snel uitverkocht hoor, of heb ik het mis?
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Onthafloorx wrote:Had gedacht dat het redelijk snel uitverkocht zou zijn, maar nog steeds niet..
Wat is hier een goede les aan dan, alleen omdat een feest nog niet binnen 3uur totaal is uitverkocht?
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ga hier niet heen. Zegt me al genoeg dat ze een concept van 3 jaar geleden nodig hebben om weer een feest te geven. Line up wordt ook voorspelbaar als, dat weetje gewoon met Q. En voor een carnaval sfeer ga ik zeker niet de hoofdprijs betalen.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Svennn wrote:
Onthafloorx wrote:Had gedacht dat het redelijk snel uitverkocht zou zijn, maar nog steeds niet..
Wat is hier een goede les aan dan, alleen omdat een feest nog niet binnen 3uur totaal is uitverkocht?
Nee, dat ze niet tegelijk met een andere organisatie een feest moeten plannen. Ofja andere organisatie gewoon b2s even groot als Qdance ;)
L
Hardtraxxer
136 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Ik heb nu dus een ticket voor Pussy Lounge en voor XQ. :huh: Ik wacht even de line up van XQ af en dan besluit ik wat ik ga doen.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Onthafloorx wrote:
Svennn wrote:
Nee, dat ze niet tegelijk met een andere organisatie een feest moeten plannen. Ofja andere organisatie gewoon b2s even groot als Qdance ;)

Ik vind B2S Hun zaakjes toch iets beter in elkaar hebben steken dan Q-dance...
Q-dance is Qult, Hardstyle en beetje dominator (want AoD doet daar alles eigenlijk) en lift beetje mee op Tomorrowland en Mysteryland van ID&T

B2S heeft zoveel verschillende concepten, verschillende stijlen bedekt en gaat altijd voor kwaliteit hiermee. Het enige waar ze toevallig 'buitenlands' mee gegaan zijn is Pussylounge op Sunrise.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Ik moet deze editie helaas weer missen. Wordt 27 aug geopereerd aan mn kruisband. Zie het niet zo zitten om met een rolstoel de HMH door te moeten:P
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
rakkietakkie wrote:
Ik vind B2S Hun zaakjes toch iets beter in elkaar hebben steken dan Q-dance...
Q-dance is Qult, Hardstyle en beetje dominator (want AoD doet daar alles eigenlijk) en lift beetje mee op Tomorrowland en Mysteryland van ID&T

B2S heeft zoveel verschillende concepten, verschillende stijlen bedekt en gaat altijd voor kwaliteit hiermee. Het enige waar ze toevallig 'buitenlands' mee gegaan zijn is Pussylounge op Sunrise.
Klopt B2S feesten zijn over het algemeen veel beter, qua line-ups, concepten en aankleding en minder buitenlanders ;)
Hardtraxxer
last seen Oct 2025
Wil jij bij de ouderwets gezellige editie van X-Qlusive Holland zijn? Wees er dan als de kippen bij want ‪#‎XQHolland‬ is bijna uitverkocht.

Kaarten zijn hier te koop: http://bit.ly/XQHolland-Tickets
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Helden en heldinnen, oranjegekken en boerinnen! De kogel is door de kerk. ‪#‎XQHolland‬ is in zijn geheel uitverkocht. Dit belooft een grandioze editie te worden. Hoezee!

Heb je een kaartje op zak? Meld je dan nu aan voor het Facebook event en nodig je vrienden uit.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 21 hours ago