Veel
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Ja het is wel een stuk groter dan vorig jaar gek. Ben er net voor het eerst langsgereden. 12.500 man ofzo dat erop kan? Dat was het volgens mij, de zondag dan 7500. In totaal 20.000 voor het hele festival.
wrote:Wil ik alsnog gaan.. Iemand een kaartje?
wrote:Weet iemand misschien nog iemand die naar Wish wil? Een vriendinnetje kan niet gaan, heb nu dus 1 kaartje over. Voor 35 euro
Thanks, maar al geregeldwrote:wrote:Wil ik alsnog gaan.. Iemand een kaartje?wrote:Weet iemand misschien nog iemand die naar Wish wil? Een vriendinnetje kan niet gaan, heb nu dus 1 kaartje over. Voor 35 euro
We zijn er bij, heel veel zin
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Klaar voor zaterdag net deze geniale schoenen binnen gehad!

vette sjit, maar één avondje en ze zijn naar de klote. 
Had je erbij moeten zijn op Alcatrazz ;-)wrote:Max Enforcer - Catchin Up staat echt op #1 tracks die ik nog live wil horen, lijkt me dit een uitstekende gelegenheid voor
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
nope ! goed kwaliteit want je kan namelijk deel schoen kiezen wel materiaal je gebruikt heb twee jaar geleden dit ook al gedaan dan op de achter hardstyle op staat die zijn nu nog niet kapot! mag ook wel voor 170 eurowrote:vette sjit, maar één avondje en ze zijn naar de klote.
reden dat ik ID gebruik is vanwegen mij grote schoen maat weinig keus is
T
Hardtraxxer
72 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Iemand nog één kaartje over toevallig?:D
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
lees pagina's terug daar heeft iemand nog kaartje over je kan het proberenwrote:Iemand nog één kaartje over toevallig?:D
wrote:Had je erbij moeten zijn op Alcatrazz ;-)wrote:Max Enforcer - Catchin Up staat echt op #1 tracks die ik nog live wil horen, lijkt me dit een uitstekende gelegenheid voor
Je wilt hem vast wel nog een keer draaien a.s. zaterdag, waarderen ze wel daar op de main
E
welke maat heb je?wrote:nope ! goed kwaliteit want je kan namelijk deel schoen kiezen wel materiaal je gebruikt heb twee jaar geleden dit ook al gedaan dan op de achter hardstyle op staat die zijn nu nog niet kapot! mag ook wel voor 170 eurowrote:vette sjit, maar één avondje en ze zijn naar de klote.![]()
reden dat ik ID gebruik is vanwegen mij grote schoen maat weinig keus is
Ik leef ook op grote
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
48 en een half !moet altijd bestellen maar nike id is kwaliteit ook beter
E
50wrote:48 en een half !moet altijd bestellen maar nike id is kwaliteit ook beter
En ik bestel rechtstreeks bij all stars...
S
4 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Heb weekend kaarten dus het feest gaat door 
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Zo weet ik zaterdag de meeting mooi te vinden. Op zoek naar een gast met gigantische voeten en all starswrote:50wrote:48 en een half !moet altijd bestellen maar nike id is kwaliteit ook beter
Nee joh daar worden dat soort dingen niet gewaardeerd. Tenzij ze er een bootleg van maken. Met Nicki Minaj ofzowrote:Je wilt hem vast wel nog een keer draaien a.s. zaterdag, waarderen ze wel daar op de main
Als jullie nou eens wat project 1 plaatjes draaien, dat wordt wel gewaardeerd en vind ik ook supah toll
Catchin' Up is ook een soort van bootleg, bekende vocals in ieder gevalwrote:Nee joh daar worden dat soort dingen niet gewaardeerd. Tenzij ze er een bootleg van maken. Met Nicki Minaj ofzowrote:Je wilt hem vast wel nog een keer draaien a.s. zaterdag, waarderen ze wel daar op de main
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
niet moeilijk met die air max aan ben ik 2 meter!wrote:Zo weet ik zaterdag de meeting mooi te vinden. Op zoek naar een gast met gigantische voeten en all starswrote:50wrote:48 en een half !moet altijd bestellen maar nike id is kwaliteit ook beter
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
https://twitter.com/BryanLeendersGrappig hoe Wishoutdoor zelf zegt dat ze bijna uitverkocht zijn, en als je dan naar de winkel gaat zijn er nog meer dan genoeg kaarten.
G
ja want je kan ook echt het verschil zien tussen 20 kaarten of 2000 kaarten 
C
Zie jij het verschil niet tussen dagticket en combiticket?wrote:https://twitter.com/BryanLeendersGrappig hoe Wishoutdoor zelf zegt dat ze bijna uitverkocht zijn, en als je dan naar de winkel gaat zijn er nog meer dan genoeg kaarten.
Who was there
Nobody has said they're going yet.