Heb je gisteren niet gezien Biscuit..
was onderweg naar huis... dusja
was onderweg naar huis... dusja
wrote:Zin zin zin zin
heb ik allang geregeld met wishwrote:Heb je net gebeld dan?wrote:Ben ik blij dat ik lekker bij wish kan blijven pitten
ikke wil ook
Spookhuis? Episch! Wie gaan er mee het spookhuis in?! xDwrote:
TMS heeft mooi spookhuis achter de stage zitten...
Zeker! Contact jij me nog effe? Heb mn 06 in pm gestuurdwrote:Dit gaat een geweldig feestje worden!
Hallucineren en spookhuis in, waaaauswrote:Spookhuis? Episch! Wie gaan er mee het spookhuis in?! xDwrote:
IK ZIE JOU AL EN WORDT BANGwrote:Spookhuis? Episch! Wie gaan er mee het spookhuis in?! xDwrote:
Neem aan dat je die van Geck-O bedoelt?wrote:Ik hoop heeeeel erg op Self Esteem Fund Remix. Pleeeaase Machine!
De dagtickets voor de zaterdag zijn inderdaad uitverkocht.wrote:Wish is uitverkocht !! De zaterdag dan .
zou op Sound Of The Thunder na heel dik zijn inderdaad!wrote:Ik hoop echt zaterdag op Music made addict, Supernova, Sound of the Thunder, Life beyong earth, Best of both worlds... Keiharde klappers! Helemaal los! Woej! Here's Johnny mag ook niet ontbreken natuurlijk!
hoeveel tickets zijn er eigenlijk verkocht?wrote:De dagtickets voor de zaterdag zijn inderdaad uitverkocht.wrote:Wish is uitverkocht !! De zaterdag dan .
Wel zijn er nog combitickets te verkrijgen!!
Die deel ik met je!wrote:Max Enforcer - Catchin Up staat echt op #1 tracks die ik nog live wil horen, lijkt me dit een uitstekende gelegenheid voor
2000 MEER ALS VORIG JAAR. TERREIN IS GROTER..wrote:hoeveel tickets zijn er eigenlijk verkocht?wrote:De dagtickets voor de zaterdag zijn inderdaad uitverkocht.wrote:Wish is uitverkocht !! De zaterdag dan .
Wel zijn er nog combitickets te verkrijgen!!
btw ik ben er helaas niet bijgeen geld