Ik vrees dat ik de hele dag gewoon dan bij de hardcore te vinden ben.. Want hardstyle kan me niet echt boeien de laatste tijd. Dus moet even kijken of ik ga, hoe ik met vervoer zit en wie er nog meer gaan
.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Ik kom je wel even opzoeken dan... even hoi, ben de weg kwijt, HALLO zeggen..
T
Ik ben er bij jeff3rd en kmis je dus je moet gaanwrote:Ik vrees dat ik de hele dag gewoon dan bij de hardcore te vinden ben.. Want hardstyle kan me niet echt boeien de laatste tijd. Dus moet even kijken of ik ga, hoe ik met vervoer zit en wie er nog meer gaan.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Ik wil/kan wel mee, vanuit Den Haagwrote:Pff wat zou ik hier graag heen willen! Deze timetable, de tering!!
15:30 - 17:00: Mind.Illusion & Zero Sanity
17:00 - 18:00: The Machine
18:00 - 19:00: Digital Punk
19:00 - 20:00: Tartaros
20:00 - 20:30: Live: The R3belz
20:30 - 21:30: The Geminizers
21:30 - 22:30: Adaro
22:30 - 23:00: Frequencerz & Zany
23:00 - 23:30: Live: Donkey Rollers
23:30 - 00:30: Degos & Re-Done / 23:30 - 00:30: B-Front & Zatox
00:30 - 01:30: Arboza and Solutio & The I's
Zou dan ook even op de main te vinden zijn. Nu nog iemand vinden die meewilt en dat blijkt nog wel een probleem te zijn, en wil niet alleen..
Die Wish App (http://wishapp.nl/) doet het niet echt goed, is half van vorig jaar ofzo 
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Otto Orgel ?wrote:Nog een boeking in Groningen vandaar. Onze set zal er zeker niet minder om worden hoor!wrote:Last minut changewrote:Mmm Tita zei toch echt dat Solutio & The I's tegelijk met AoF stonden.
Mijn TT:
17:00 – 18:00 The Machine
18:00 – 19:00 Digital Punk
19:00 – 19:30 The R3belz LIVE
19:30 – 20:30 Tartaros/Avond eten
20:30 – 21:30 Adaro/DV8 Showcase
21:30 – 22:30 The Geminizers
22:30 – 23:30 Chain Reaction/Donkey Rollers/Black Sun Empire
23:30 - 00:30 Solutio & The I’s vs. Arboza
00:30 – 01:30 Degos & Re-Done
En voor diegene die bij Zanger Rinus gaan kijken, veel plezier. Vorig jaar hadden ze zo'n andere malloot echt geweldig gelachen in die feesttent!![]()
Een van de mooiste festivals waar ik geweest ben!
Sommigen wel, daar ben ik heilig van overtuigdwrote:Jouw "vrienden" zijn zeker überlordgay?wrote:Valt tegen. Super veel van die locale hippies zoals mijn vrienden die zeggen dat ze het niks vinden, geloof ik niet overigens.wrote:Pff als ik die Line-Up zo zie is dit wel een dik feest. Volgens mij komen hier sowieso niet veel dagjesmensen, in ieder geval bij de Hardstyle
Ze moesten eens weten......
Wordt de hele dag bij TMS hangen. Wss wel even kijken bij Zany vs Frequencerz en Donkey Rollers
Wil verder niet teveel op die main hangen, vond de sfeer daar vorig jaar maar erg gaar.
Ik heb hier wel zin in, eindelijk weer eens iedereen zien
Dat is alweer lang geleden 
Dat was het overalwrote: Wil verder niet teveel op die main hangen, vond de sfeer daar vorig jaar maar erg gaar.
Was jij aan het dippen die dag ofzowrote:Dat was het overalwrote: Wil verder niet teveel op die main hangen, vond de sfeer daar vorig jaar maar erg gaar.
Bij TMS was het echt baas die dag. Waren nog geen 100 man denk ik, maar zelden zo gezellig gehad.
Vond de sfeer op de main ook bovengemiddeld voor een hardstyle festival. Bij TMS natuurlijk helemaal 
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Wordt een leuk dagje! Jammer dat The Oddworld gelijk staat met Donkey Rollers en stukkie van B-Front... Verder wordt dit gewoon zeer gezellig 
Wie rijdt er toevallig vanuit Breda? of omgeving?
Ben er vandaag weer langs gekomen. Stages beginnen er echt vet uit te zien!
C
containers staan erweerwrote:Ben er vandaag weer langs gekomen. Stages beginnen er echt vet uit te zien!
Die kon ik zo snel dan weer niet zien.wrote:containers staan erweerwrote:Ben er vandaag weer langs gekomen. Stages beginnen er echt vet uit te zien!
C
whappje van intern persoonwrote:Die kon ik zo snel dan weer niet zien.wrote:containers staan erweerwrote:Ben er vandaag weer langs gekomen. Stages beginnen er echt vet uit te zien!
wrote:Ik ben er bij jeff3rd en kmis je dus je moet gaanwrote:Ik vrees dat ik de hele dag gewoon dan bij de hardcore te vinden ben.. Want hardstyle kan me niet echt boeien de laatste tijd. Dus moet even kijken of ik ga, hoe ik met vervoer zit en wie er nog meer gaan.
Zit met vervoer en after/slaapplek..
Als zelfs jij niet naar de harde koren gaat... Wat heb ik er dan nog te zoekenwrote:Wordt de hele dag bij TMS hangen. Wss wel even kijken bij Zany vs Frequencerz en Donkey RollersWil verder niet teveel op die main hangen, vond de sfeer daar vorig jaar maar erg gaar.
E
wrote:containers staan erweerwrote:Ben er vandaag weer langs gekomen. Stages beginnen er echt vet uit te zien!
Foto's gezien van de House stage, die ziet er al superdik uit. Ben benieuwd wat de hardstyle stage ons gaat brengen.wrote:wrote:containers staan erweerwrote:Ben er vandaag weer langs gekomen. Stages beginnen er echt vet uit te zien!
De hardcore-artiesten op Wish doen zwaar onder voor de hardstyle op TMS. Die gasten heb ik allemaal al zo vaak gezien. Kijk juist uit naar The Machine of Geminizers die flink gevarieerd kunnen draaienwrote:wrote:Ik ben er bij jeff3rd en kmis je dus je moet gaanwrote:Ik vrees dat ik de hele dag gewoon dan bij de hardcore te vinden ben.. Want hardstyle kan me niet echt boeien de laatste tijd. Dus moet even kijken of ik ga, hoe ik met vervoer zit en wie er nog meer gaan.
Zit met vervoer en after/slaapplek..
Als zelfs jij niet naar de harde koren gaat... Wat heb ik er dan nog te zoekenwrote:Wordt de hele dag bij TMS hangen. Wss wel even kijken bij Zany vs Frequencerz en Donkey RollersWil verder niet teveel op die main hangen, vond de sfeer daar vorig jaar maar erg gaar.
Om half 6 ben ik even te vinden in de Chique the Friemel tent
Ik moet Zanger Rinus een keertje live hebben meegemaakt
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Daar de meeting doen?wrote:Om half 6 ben ik even te vinden in de Chique the Friemel tent![]()
Oeter oeter oeter, met romana op de scooter!
Samen met partner in crime TiMOTHYb ook hier aanwezig!
Samen met partner in crime TiMOTHYb ook hier aanwezig!
Who was there
Nobody has said they're going yet.