Ok rare gedachte haha
Ik dacht dat het een grapje was, maar die gast komt daar nog echt ookwrote:wrote:Hopelijk wordt het zoiets:
17:45 – 18:00 Zanger Rinus
Not sure if?
Ik dacht dat het een grapje was, maar die gast komt daar nog echt ookwrote:wrote:Hopelijk wordt het zoiets:
Not sure if?
je hebt geluk, ik hoef ook nie naar die rinus.wrote:Hoop wel heel erg dat ze niet naar zanger Rinus willen, want daar ga ik zoiezo niet mee naar toe, dan zal ik ff in mn eentje bij de magic show area moeten staan.
Last minut changewrote:Mmm Tita zei toch echt dat Solutio & The I's tegelijk met AoF stonden.
Mijn TT:
17:00 – 18:00 The Machine
18:00 – 19:00 Digital Punk
19:00 – 19:30 The R3belz LIVE
19:30 – 20:30 Tartaros/Avond eten
20:30 – 21:30 Adaro/DV8 Showcase
21:30 – 22:30 The Geminizers
22:30 – 23:30 Chain Reaction/Donkey Rollers/Black Sun Empire
23:30 - 00:30 Solutio & The I’s vs. Arboza
00:30 – 01:30 Degos & Re-Done
Valt tegen. Super veel van die locale hippies zoals mijn vrienden die zeggen dat ze het niks vinden, geloof ik niet overigens.wrote:Pff als ik die Line-Up zo zie is dit wel een dik feest. Volgens mij komen hier sowieso niet veel dagjesmensen, in ieder geval bij de Hardstyle
Ja hoor daar laat ik The Machine graag voor schieten!wrote:wrote:Hopelijk wordt het zoiets:
Not sure if?
Meeting bij zanger Rinus dus!wrote:Ja hoor daar laat ik The Machine graag voor schieten!wrote:wrote:Hopelijk wordt het zoiets:
Not sure if?
Nog een boeking in Groningen vandaar. Onze set zal er zeker niet minder om worden hoor!wrote:Last minut changewrote:Mmm Tita zei toch echt dat Solutio & The I's tegelijk met AoF stonden.
Mijn TT:
17:00 – 18:00 The Machine
18:00 – 19:00 Digital Punk
19:00 – 19:30 The R3belz LIVE
19:30 – 20:30 Tartaros/Avond eten
20:30 – 21:30 Adaro/DV8 Showcase
21:30 – 22:30 The Geminizers
22:30 – 23:30 Chain Reaction/Donkey Rollers/Black Sun Empire
23:30 - 00:30 Solutio & The I’s vs. Arboza
00:30 – 01:30 Degos & Re-Done
is dit net zo vaag iets als dat ding naast de purple op defqon? waar allemaal hippies met knuffels rondliepen. en wazige mensen door een mic liepen te schreeuwen, en je aussie's aan kon doen, en verkeersborden kon vinden ofzo?wrote:DafuqZo zijn er nog wat leuke verrassingen te vinden op het terrein, waaronder een geheime area! Lukt het jou om deze te vinden? Dan gaat er een nieuwe wereld voor je open! (psst: er zal onder andere een held van de Dedicated Stage zorgen voor een verassing!) Tip: ga niet op zoek met een lege maag!
Jouw "vrienden" zijn zeker überlordgay?wrote:Valt tegen. Super veel van die locale hippies zoals mijn vrienden die zeggen dat ze het niks vinden, geloof ik niet overigens.wrote:Pff als ik die Line-Up zo zie is dit wel een dik feest. Volgens mij komen hier sowieso niet veel dagjesmensen, in ieder geval bij de Hardstyle
wrote:Tuurlijk niet! Zanger Rinus is een BAAS!
wrote:Mogen rotte tomaten mee naar binnen?
Had Bavaria t al bekend gemaakt dan als t zo geheim was?wrote:Ja hier zie je sinds kort ineens zo'n Bavaria Mess with the DJ stage erbij staan:
http://www.wishoutdoor.com/nl/programma/areas/
Misschien is dat het?
ga jij en je draak ook dan? Ik denk dat een slaapplek wel makkelijk te regelen is.. genoeg hotelletjes voor nop in de buurt daarwrote:Heeft er iemand een slaap/afterplek voor me?
Roberttt, Dawasiknie, Olijfboompje? (weet dat Iris wel gaat), Christian? Ik en nog hoop andere.wrote:Mn meissie niet.. Die moet sowieso werken. Ik ben wss vrij. Dus dan is het misschien mogelijk om hierheen te gaan... Moet even kijken of er nog leuke mensen gaan.
Misschien dat ik wel naar Fucking Bastards ga... Veel mooiere lineup