Ik woon ook in brabant, borteldonk wel te verstaan. Dat is pas bere gezellig joh!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
E
ik ga morgen de sfeer in Helmond nog 1x proeven.
J
Wat, wat, wat kom jij doen dan?wrote:ik ga morgen de sfeer in Helmond nog 1x proeven.
Zit hier op schulewrote:Wat, wat, wat kom jij doen dan?wrote:ik ga morgen de sfeer in Helmond nog 1x proeven.
J
Welke school zit hij dan? ROC Keizerin Marialaan? 
E
jup
J
Wat doe je daar, Detailhandel?wrote:jup
Ben daar morgen rond 10 uur ook even met maat van me zit erop school in de aula zitten chillen.
E
nee, elektrotechniek
dit jaar klaar.
van 9.35 tot 11.35 zit ik in de aula. achter mn laptop.ergens bij de blokken.
dit jaar klaar.
J
Let dan op iemand met een blauwe winterjas. Ben ik wellicht.wrote:nee, elektrotechniek
dit jaar klaar.
E
oke
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Brabanders vinden zichzelf vaak heel gezellig.. Hoor altijd alleen Brabanders op TV zeggen dat het er zo gezellig is, nooit mensen van buiten Brabantwrote:Ik dacht dat alle Brabanders keigezellig zijn, maar blijkbaar is er dus nog onderscheid tussen mega gezellig en megasupergeweldigawesome gezellig?
Haha daar doelde ik ook op.wrote:Brabanders vinden zichzelf vaak heel gezellig.. Hoor altijd alleen Brabanders op TV zeggen dat het er zo gezellig is, nooit mensen van buiten Brabantwrote:Ik dacht dat alle Brabanders keigezellig zijn, maar blijkbaar is er dus nog onderscheid tussen mega gezellig en megasupergeweldigawesome gezellig?
Brabant is supergezellig, De Kempen is super-awesome-gezellig 
Nu niet zo heel lang meer te gaan en dan worden we losgelaten in het beursgebouw om eens een avondje gek te doen
@bescuitje: jij zocht nog mensen voor opbouw/afbouw/catering toch?? Stuur me even een pm aub
@bescuitje: jij zocht nog mensen voor opbouw/afbouw/catering toch?? Stuur me even een pm aub
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
wrote:Idd tuig! Messentrekkers jwz. Je bedoelt zonder Helmonders was Wish een stuk veiligerwrote:Pff, Helmonderswrote:Zonder Helmonders is WiSH helemaaaaaaal niks.![]()
Heb er zin in
Lieshout Loco
Zie mezelf nu pas terug op die aftermovie terwijl ik hem wel 10x heb bekeken xD
E
slecht, slecht, slecht.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Beek en Donk Maffiawrote: Lieshout Loco![]()
Ik hoop dat de Magic Show area weer open air is als er goed weer is voorspeld.
Komt er trouwens weer een Anthem?
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Is eerste keer dat ze anthem doen..
Voor de mainstage ja. Vorig jaar was er ook al een TMS anthem.wrote:Is eerste keer dat ze anthem doen..
Who was there
Nobody has said they're going yet.