oh zo, ok.wrote:Ik heb meer bij The Magic Show stage gestaan als de Hardstyle Mainstage...wrote:Als ik het goed begrijp heb jij dus niet veel bij HS gestaan?
Hardcore Stage niet-eens geweest/gehoord
dat is dan wel een beetje jammer
oh zo, ok.wrote:Ik heb meer bij The Magic Show stage gestaan als de Hardstyle Mainstage...wrote:Als ik het goed begrijp heb jij dus niet veel bij HS gestaan?
Kijk anders even de aftermovie van vorig jaar om een idee te krijgen.wrote:oh zo, ok.wrote:Ik heb meer bij The Magic Show stage gestaan als de Hardstyle Mainstage...wrote:Als ik het goed begrijp heb jij dus niet veel bij HS gestaan?
dat is dan wel een beetje jammerdat je eigenlijk maar 1 stage bent geweest
Je krijgt ook altijd het idee dat 80% vrouw is op zo'n feestwrote:Van aftermovies krijg je juist geen goed beeld. Op aftermovies van feesten is het altijd mooi weer en iedereen super blij en alles geweldig.
Zelfs op de Defqon aftermovie was het zonnig. Dus ik vraag liever aan mensen wat ze er van vonden
Hahahaha ja echt een geniale aftermovie
Wat een volk, heb er nu al zin in hahawrote:Hahahaha ja echt een geniale aftermovie
Maar goed ook dat je niet bij de hardcore stage bent geweest. Dat geluid daar was zo ziek slecht. Super schel en snoeihard!wrote:Ik heb meer bij The Magic Show stage gestaan als de Hardstyle Mainstage...wrote:Als ik het goed begrijp heb jij dus niet veel bij HS gestaan?
Ah zie nu pas dat hij er ook staatwrote:Cookie Monsta
Pff, Helmonderswrote:Zonder Helmonders is WiSH helemaaaaaaal niks.![]()
Heb er zin in
Idd tuig! Messentrekkers jwz. Je bedoelt zonder Helmonders was Wish een stuk veiligerwrote:Pff, Helmonderswrote:Zonder Helmonders is WiSH helemaaaaaaal niks.![]()
Heb er zin in
wrote:Pff, Helmonderswrote:Zonder Helmonders is WiSH helemaaaaaaal niks.![]()
Heb er zin in
nee, someren..wrote:Pff, Helmonderswrote:Zonder Helmonders is WiSH helemaaaaaaal niks.![]()
Heb er zin in